חברת סטור נקסט, העוסקת בפיתוח פתרונות מקוונים לניהול הקשר שבין מחלקות רכש לספקים, הובילה מהלך להוספת רכיב החשבונית הדיגיטלית במספר מערכות ERP ישראליות. תוספת זו מאפשרת לארגונים לקלוט מכלל ספקיהם חשבוניות דיגיטליות באופן אוטומטי כתחליף לחשבוניות הנייר שקיבלו עד כה.
בין בתי התוכנה המציעים כיום את הפתרון ניתן למצוא את מערכות ה-ERP מהמובילות בשוק כגון: SAP, פיננסית, Priority, חשבשבת, קו מערכות ואחרות.
לדברי יוני ליפשיץ, סמנכ"ל אלמוג פיננסית: "החיבור לשרות מהווה יתרון תחרותי אדיר ללקוחותינו, והחיבור בין אלמוג לסטורנקסט הוא מהלך אסטרטגי שמקדם את העסקים לעולם ה- paperless".
ד"ר אברהם מידן, מנכ"ל חשבשבת מוסיף כי משתמשי חשבשבת מרוצים מאוד משיתוף הפעולה בין חשבשבת לבין סטור-נקסט.
סטור נקסט מאפשרת לספקים להעביר חשבוניות דיגיטליות בהתאם לחוק החתימה הדיגיטלית דרך פורטל הספקים שפיתחה, ועל ידי כך לייעל את התהליך משלב יצירת החשבונית, העברתה וקליטתה בצד הלקוח ועד אישורה לתשלום. פורטל הספקים של סטור נקסט מוסיף רובד של בקרה אוטומטית על תהליך ההתחשבנות המאפשר לגלות טעויות בזמן אמת ולדווח על כך לצד השולח והמקבל.
לדברי גיא מלישקביץ, מנכ"ל סטור נקסט: "אנו גאים בפריצת הדרך המובילה לתהליך התחשבנות יעיל ופשוט המייתר את כל ההתנהלות המסורתית המסורבלת. התהליך המקוון מעלה מדרגה את השקיפות בין שני צידי הקשר ספק-לקוח"
אודות סטור נקסט
סטור נקסט הינה החברה המובילה בארץ לשירותי B2B ושירותי מידע בענף הקמעונאות. החברה פועלת מזה 13 שנה בפיתוח והטמעת פתרונות מתקדמים לניהול קהילות מסחר אלקטרוני – B2B. סטור נקסט פיתחה ומשווקת את פורטל הספקים, המהווה פלטפורמה אינטרנטית הניתנת במודל של תוכנה כשירות SaaS)) ומאפשרת לנהל קשרי עבודה איכותיים ושקופים בין גופי רכש במגוון ענפים ומגזרי פעילות לספקים שלהם.
מעצם היות פורטל הספקים פלטפורמה אינטרנטית מלאה המכילה את כל רכיבי פעילות הרכש הארגונית הוא הופך את כלל תהליכי הרכש למקוונים. על ידי כך מצטמצם משמעותית השימוש בטלפונים, פקסים ומיילים ובכך הוא תורם להתייעלות משמעותית בארגון, הפחתת הוצאות ותרומה לסביבה. ביו לקוחותיה של סטור נקסט בתחום פורטל הספקים המקוון והחשבונית הדיגיטלית נמנים: רפאל, שופרסל, סופרפארם, משרד הביטחון, אל-אופ, התעשייה האווירית, ניופארם, קו-אופ הריבוע הכחול ועוד.