דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות ברשת - האם אתם מוכנים להתחיל? 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2665 פעמים ]

אתרי הכרויות הינם הדבר החם היום ברחבי האינטרנט. לא משנה מה הסטאטוס שלכם: רווקים, גרושים, פרודים ואפילו נשואים - כולם שמעו על זה וכולם מדברים על זה.

מחקרים שנעשו מעידים ללא ספק שאתרי הכרויות הם הדרך המועדפת להיכרויות הן ברחבי העולם והן כאן בישראל הקטנה. העובדה שמיליוני אנשים, מכל הסוגים ומכל שכבות האוכלוסיה בחרו דווקא באתרי ההכרויות כדרך המועדפת עליהם להכיר בני/בנות זוג מוכיחה שיש משהו בשיטת ההכרות הזאת ושהיא פשוט עובדת.

אבל גם אם כל הנושא של הכרויות באינטרנט מעניין אתכם ורלוונטי עבורכם בימים אלה - כדאי שתבדקו קודם במה מדובר והאם אתם מוכנים להתחיל את דרככם בעולם המרתק של ההכרויות ברשת.

מידת הנכונות שלכם להתחיל להכיר דרך אתרי הכרויות רלוונטית בין אם אתם פעילים אקטיביים בעולם ההכרויות (ויוצאים לפחות לבליינד דייט אחד בשבוע) והן אם לא הייתם פעילים בשוק הפנויים-פנויות כבר תקופה ארוכה כיוון שזוהי נקודת ההתחלה שלכם בכניסה לעולם ההכרויות באינטרנט. כך או כך, לפני שאתם נרשמים לאתר הכרויות כזה או אחר, שווה לכם לקחת נשימה ארוכה ולבחון האם אתם באמת מוכנים.

אז במה דברים אמורים? קודם כל, עליכם להגדיר עבור עצמכם מהם היעדים שלכם: האם מלכתחילה אתם מחפשים מערכת יחסים מחייבת ורצינית שתוביל לנישואים? האם אתם מעוניינים בקשר לא מחייב (ידידות או אולי סטוץ חד פעמי) או שאולי אתם רק רוצים "לבדוק את השוק"?  לא חשוב מה התשובה שלכם. מה שחשוב הוא שתדעו בדיוק מהי המטרה שלכם עוד לפני שאתם נרשמים לאתרי הכרויות כיוון שאופי הקשר אותו אתם מחפשים יכתיב עבורכם לאיזה אתר הכרויות להצטרף.

דבר נוסף שעליכם להיות מודעים אליו הוא ששיטת ההכרויות ברשת שונה משיטת ההיכרויות המסורתית בשלושה מובנים עיקריים:

1. שיטת ההיכרויות המסורתית מבוססת על הכרות ראשונית פנים מול פנים: אתם פוגשים מישהו / מישהי שמוצא חן בעיניכם "ומתחילים" איתם. לעומת זאת, ההכרות הראשונית באינטרנט היא וירטואלית: אינכם פוגשים את האדם עצמו אלא את הפרופיל שלו, כלומר מקבץ של פרטים על אותו אדם שמתוכם עליכם להסיק האם אתם מעוניינים ליצור עימו קשר או לא.

2. בשיטת ההכרויות המסורתית, תקופת ההכרות ההתחלתית  קצרה יחסית ואתם לומדים להכיר את בן / בת הזוג שלכם תוך כדי מפגשים (דייטים). באינטרנט, לעומת זאת, תקופת ההכרות ההתחלתית יכולה להיות ארוכה יותר ואתם לומדים להכיר את העומד מולכם דרך הרשת (צ'אטים, שליחת הודעות הדדיות וכדומה) וכך אתם מגיעים לדייט הראשון עם מידע רב יותר מאשר בדרך ההכרות המסורתית.

3. אם בשיטת ההכרויות המסורתית אתם מנהלים מערכת יחסים אחת מול אדם אחד (וזה נחשב ללא ראוי לנהל מספר מערכות יחסים במקביל, גם אם מדובר רק בשלב ההתחלתי), הרי שבאינטרנט אתם מנהלים מס' מערכות יחסים וירטואליות במקביל, וזה דבר מקובל ביותר.

עכשיו, כשאתם יודעים יותר על שיטת ההכרויות באינטרנט, אתם יכולים להתחיל את המסע הפרטי שלכם בנבכי עולם ההכרויות הווירטואלי. 

המלצה: בתור התחלה, מומלץ לכם להירשם לאתרי הכרויות חינם (ישנם אתרי הכרויות חינמיים המתאימים לכל סוג של הכרות שאתם מחפשים, החל מקשר רציני וכלה בקשר דיסקרטי). כך אתם יכולים לאמוד את מידת ההתאמה והמוכנות הפרטית שלכם מבלי לגרום לעצמכם להוצאות מיותרות.

דרך אגב, גם אם אתם דוגלים דווקא בשיטת ההכרויות המסורתית, עדיין תוכלו להשתמש באתרי ההיכרויות כדרך להכין את עצמכם לעולם הדייטים "האמיתיים".

שיהיה בהצלחה!

Click2Love - אינדקס הכרויות חינם. כל אתרי הכרויות במקום אחד... ובחינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב