דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמר קצר על שימושים עסקיים בלינקדאין - הרשת העסקית המובילה בעולם 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 1071   [ נצפה 4085 פעמים ]

לינקדאין  - הרשת העסקית הגדולה בעולם

 עם למעלה מתשעים מליון משתמשים ומתוכם חצי מליון ישראלים שכבר פועלים בה אין ספק שלינקדאין היא הדבר הגדול הבא בשימושים עסקיים במדיה חברתית בישראל, רשת חזקה, אמינה, מלאה באפליקציות שימושיות ודרך שלושת דורות הקשרים העסקיים מביאה משב עסקי מרענן להרבה עסקים וארגונים בישראל של 2011

כשאני עדיין שומע מאנשים שהם שוב מחקו הזמנה ללינקדאין מחברים או אנשי עסקים אחרים אני מחייך, הם יצטערו על כך בקרוב אני אומר לעצמי, זו לא עוד הזמנה סתמית, לא ספאם אלא הזדמנות להגדיל משמעותית את המעגל העסקי שלכם – למה למחוק אם אפשר לנצל הזדמנות פז לגדול מכל הזמנה כזו במעגל ההשפעה שלכם משמעותית.

כי זה לא המזמין, זה גם המעגלים שלו שהופכים להיות נגישים גם לכם מעתה עם אישור ההזמנה, לא חבל?

רוב האנשים לא יודעים לנצל את לינקדאין כמו שצריך, ממציאת עובדים מקצועיים וקריאת ההמלצות עליהם דרך חיפוש עבודה, איסוף מידע מודיעיני על מתחרים, התייעצות מקצועית עם מומחים ואיתור קשרים עימם התרועענו בעבר במקומות עבודה קודמים – לרובנו יש מה לעשות בלינקדאין אם רק נקדיש את השעה-שעתיים בשבוע להזמנת קשרים שלנו לשם, בניית הפרופיל העסקי שלנו ולימוד הכלים המדהימים שלינקדאין מכילה בתוכה.

 להבדיל מפייסבוק, כאן הכל עובד במעגלים וקבוצות: שלושה דורות של קשרים מאפשרים לנו להגיע כמעט למי שנרצה בארץ ובעולם אם רק נתמיד בפעילות בה, אלפי קבוצות ישראליות כבר קיימות שחבריהן משתפים ידע רב כל יום, מומחים עומדים הכן לענות לנו לשאלות מקצועיות חינם ואם נענה על שאלות של אחרים ונפגין את הידע שלנו נתמקצע כמומחים בעצמנו – גבר שימשוך אלינו לידים חדשים והזדמנויות עסקיות לא מעטות.

ככל שנגדיל את הרשת העסקית שלנו יגדלו גם המעגלים השני והשלישי שלנו ביחס ישיר, כל הרעיון הוא להציף את הקשרים של...הקשרים העסקיים שלנו, משם הכל עובד בהפניות אישיות ודרך היכרויות עסקיות.

השלבים המהירים לנוכחות בלינקדאין הם ראשית כל בניית הפרופיל העסקי שלכם, פרטו ככל הניתן, הוסיפו תמונה טובה, לאחר מכן השתמשו בכלים ליבוא הקשרים שלכם והזמינו אותם לחבור אליכם כאן בלינקדאין, תגלו מהר מאוד כי רבים מהם כבר פועלים בלינקדאין ורק חיכו...לכם J

קורות החיים שלכם בלינקדאין הם הרושם הראשוני עליכם ברשת, האתר מקודם חזק בבינג, יאהו וגוגל ושירות טוב לעצמיכם הוא פשוט לפתוח פרופיל עסקי, את הלינק לפרופיל הזה שיתלו בחתימת המייל שלכם וכך יגיעו לרשת שלכם יותר ויותר קשרים עסקיים חדשים עם הזמן.

תחת תפריט MORE   בדף הראשי תגיעו למנגנון אירועים בו ניתן ליצר דף אירוע עסקי וללמוד על חלק מעשרות ארועים עסקיים בארץ בכל רגע נתון, שם גם יש לינק למודול ה ANSWERS   שמכיל שאלות ותשובות ממומחים מכל העולם, כמו כן ישנן עשרות אפליקציות עסקיות שימושיות בלינקדאין מחכות שתשתמשו בהן, משיתוף פרזנטציות דרך בךוג עסקי ואחרות...

ללינקדאין גם אפליקציית אייפון חכמה המאפשרת גישה נוחה לרשת שלכם מהסלולרי , התקינו אותה חינם ותגלו עולם שלם של אפשרויות עסקיות חדשות, כמו כן בתחתית עמוד הבית של לינקדאין תחת TOOLS תגלו פלאג אין לאאוטלוק שיעזור לכם לשמור על עדכון הרשת העסקית שלכם כל הזמן והיריעה קצרה מלהכיל כאן את כל הפיטשרים החכמים שהשכילו לשלב בלינקדאין ריד הופמן היזם המדנים וחבורתו.

תיבת הודעות חכמה תודיע לכם מי מעוניין בקשר עסקי עימכם, מערכת המלצות מבריקה עוזרת לכם לאסוף המלצות אוטנטיות על נסיונכם ולהמליץ על אחרים.

לאחרונה השיקה לינקדאין מעבר לפרופיל אישי עסקי גם את פרופיל החברה, ניתן ליצר דף עסקי חזק שיקושר לעובדי הפירמה שכבר בלינקדאין וליצר מפה ארגונית וירטואלית שימושית, לדעתי המגמה של שימוש בפרופיל עסקי של חברות תתגבר משמעותית ב 2011 וכדאי להכין פרופיל עסקי גם לחברה שלכם ויפה שעה אחת קודם.

בסדנה שלי על שימושים עסקיים בלינקדאין אני מלמד קיצורי דרך, שיטות אפקטיביות לעבודה בלינקדאין ומדגים איך אני עושה בה שימוש כבר ארבע שנים לאיתור משקיעים, יזמים, הזדמנויות עסקיות, שותפים פוטנציאלים ועוד, הרשת הזו היא פשוט מאגר מידע אדיר שיכול לסייע בפתיחת דלתות רבות לחברות ומקצוענים רבים מרחבי העולם ולא מעט בארץ.

אשמח לשמוע מכם אם אתם מעוניינים לפעול בלינקדאין, כאחד המומחים ללינקדאין בישראל ובין המשתמשים הראשונים בארץ אני נהנה היום מרשת עסקית גדולה וחזקה ועם נסיון מצטבר של שנים בכלי והיכרות קרובה איתו אשמח לסייע וללמד גם אתכם איך פועלים בו נכון.

  שרון ושלר

מומחה לשימושים עסקיים במדיה חברתית

http://about.me/sharonweshler כרטיס הביקור העסקי שלי ברשת

http://www.linkedin.com/in/sharonweshler התחברו אלי בלינקדאין

054-5703535  נייד      weshler@gmail.com  מייל 

שרון ושלר מדריך לג'ונגל העסקי במדיה החברתית   054-5703535 href="mailto:weshler@gmail.comweshler@gmail.com">">weshler@gmail.com http://about.me/sharonweshler




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב