דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוי בחורה - שלב פתיחת השיחה 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 651   [ נצפה 5648 פעמים ]

מטרות בשלב זה התחלת שיחה, "שבירת הקרח", מעבר ממצב שאתה נתפס כאדם זר לאדם שנחמד לדבר איתו, יצירת בסיס לתקשורת שתוביל אותך לשלב ה-פיתוי.

השלב הראשון לכל הכרות בין בני אדם נקרא בעולם אומנות הפיתוי פתיחה, והוא לקוח מתוך הפועל לפתוח שיחה. המטרה של השלב הזה היא לגרום לבחורה להבין שקיים מישהו בעולם הזה שהיא עדיין לא הכירה, המישהו הזה הוא אתה. הרבה גברים שלומדים את סודות הפיתוי חוששים מאוד מהשלב הזה. מהניסיון שלי בתור מדריך שעברו אצלו אלפי אנשים, אני חייב להדגיש שזה השלב הכי קל. רוב הגברים שבאים אלי לקורס לומדים איך לבצע את השלב הזה די מהר ובצורה פשוטה. אני מבטיח לך שברגע שתקרא את הטיפים לשלב זה ואיך לבצע אותם נכון, אתה תצא להתאמן והחשש שלך מלפתוח שיחה עם נשים ירד בצורה משמעותית ותגיע מספר פעמים רב יותר לשלב ה-פיתוי.

המטרה של הפתיח הוא להשיג את תשומת לבה של הבחורה או הקבוצה שלה (במקרה שהיא עם חברות/ידידים) מספיק זמן בשביל שהבחורה תבין שאתה בן אדם מגניב ומעניין. לפי אומנות הפיתוי, ברגע שאתה מזהה שהבחורה מעוניינת להמשיך איתך שיחה אחרי שהתחלת לדבר איתה, עברת את שלב הפתיח והמשכת לשלב הבא. אפשר לזהות את זה לפי שפת הגוף של הבחורה. במאמר הקודם דיברנו על סימני עניין, שהם סימנים בשפת גוף של הבחורה שמאפשרים לך לזהות אם הבחורה מעוניינת לפי סודות הפיתוי. עכשיו זה הזמן להשתמש בידע הזה, ברגע שאתה מתחיל לקבל סימני עניין מהבחורה, זה מראה לך שעברת את שלב הפתיח ואתה כבר בשלב פיתוח השיחה.

כאשר בני אדם מדברים ביניהם הם מתקשרים בשתי רמות – תקשורת מילולית ותקשורת לא מילולית. כאשר תקשורת מילולית היא תוכן השיחה (המילים שיוצאות לך מהפה). תקשורת לא מילולית כוללת את שפת הגוף שלך, טון הדיבור, המבט, רמת האנרגיה שלך, עד כמה אתה נשמע בטוח במה שאתה אומר, עד כמה אתה מרגיש בנוח בסביבה שבה אתה נמצא (בעצם הדברים האלה באים לידי ביטוי מבלי שתצטרך לדבר והם אלה שמקרבים אותך הכי הרבה לשלב ה-פיתוי). למשל, תחשוב על סרט המאפיה "הסנדק". בסרט, כל מיני אנשים באים לסנדק ומבקשים ממנו עזרה. הסנדק הוא הראש של המאפיה וביכולתו לעשות כמעט הכול. כאשר מישהו בא לסנדק ומדבר, הסנדק רק יושב ומקשיב לו, אבל הדרך בה הוא יושב, הדרך בה הוא מסתכל על האדם מולו, הצורה בה הוא מחזיק את הידיים שלו, כל אלה מעידים על עוצמה, כוח וביטחון מבלי שהוא בכלל יפתח את הפה. בשנים האחרונות מחקרים בפסיכולוגיה מצאו שקרוב ל-70% מהתקשורת בין בני אדם היא תקשורת לא מילולית.

לכן, הדבר הכי חשוב כשאתה פותח שיחה הוא כיצד התקשורת הלא מילולית שלך באה לידי ביטוי.

תקשורת לא-מילולית לפני שאתה פותח שיחה

אם יש בחורות בסביבה המיידית שלך, כלומר בטווח שאתה יכול לדבר איתן בלי ללכת אליהן, תתחיל לדבר איתן. ברגע שתהיה איתן בשיחה בחורות אחרות בסביבה יראו את זה ואז הם יבינו שאתה בן אדם תקשורתי ונחמד. הדרך הכי טובה להתחיל לדבר עם בחורות שנמצאות לידך היא לסובב אליהן את הראש אבל לא את הגוף (ראה תמונה ליד).

אם הבחורה רחוקה ממך אתה יכול לגשת אליה, אבל אל תלך אליה מיידית בקצב הליכה מהיר אלא גש אליה בקצב הליכה רגיל (שהיא לא תרגיש שרצת אליה), תרגיש בנוח בהליכה וכשאתה מגיע אליה תקפיד לעמוד בזווית של 45 מעלות עם הגוף שלך (ראה תמונה ליד). תקפיד לא לגשת לבחורה מאחור ולא ממול, אלא בזווית של 45 מעלות (שוב ראה תמונה ליד). תחשוב שאתה ניגש ללטף חתול, אתה לא רוצה להפחיד אותו, לכן אתה נכנס לשטח האישי שלו לאט ובעדינות. אתה רוצה לגשת בעדינות ולא לגרום לבחורה לסגת אחורנית.

בחלק הראשון של השיחה אל תסובב את הגוף כלפי הבחורה, אלא תהיה עם הגוף מעט סגור כלפיה. כך אתה משדר לה עניין קל ולא מראה התלהבות יתרה על ההתחלה.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב