דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה בעזרת קריאה קרה 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 768   [ נצפה 6153 פעמים ]

תוך כדי קריאת המאמרים על איך להתחיל עם בחורה ודאי כבר הבנת כי הצורה בה אישה חושבת ותופסת את העולם שונה במידה רבה מהצורה בה גבר תופס את העולם. גברים חושבים יותר בהגיון, ואילו נשים חושבות יותר ברגש. זאת גם הסיבה שישנם ריבים רבים בין שני המינים.

נתקלתי בגברים רבים שלא יודעים איך להתחיל עם בחורה, ביניהם גם אני לפני מספר שנים, שלא מבינים למה חברה שלהם אומרת להם שהם לא משקיעים בקשר. הם אמרו לי דברים בסגנון: "הרי קניתי לה פרחים אתמול... ולקחתי אותה לחופשה בחו"ל ביום הולדתה... אני לא מבין מה היא עוד רוצה! שאני אקנה לה בית ליום ההולדת הבא?!" ופספסו לחלוטין את הנקודה של אומנות הפיתוי. הבחורה לא מבקשת השקעה כספית או של זמן, הבחורה רוצה רגש! היא רוצה שהגבר יגרום לה לרגשות שונים ומגוונים מדי יום. אך אל תדאגה, בפרק זה תלמד דרך תתמקצע בשיטות שיעוררו אצלה רגשות עזים.

קריאה קרה מתבצעת כאשר אתה אומר משהו על האופי או האישיות של הבחורה, וזה מבוסס על דברים שרירותיים (כמו המזל שלה – אסטרולוגיה, כף היד שלה – כירולוגיה, כתב היד שלה – גרפולוגיה). דבר זה עוזר להבין איך להתחיל עם בחורה. הקריאה הקרה היא הערה על הבחורה אשר גורמת לה להגיב בצורה חיובית. אני מציע לך להיזהר כי זה עשוי להיות ממכר. היתה תקופה בחיי בה הייתי יוצא עם פנס קטן למועדונים, ניגש לבחורות ועושה להן קריאה בכף היד ובדרך זו מקבל את מספר הטלפון שלהן.

לפי אומנות הפיתוי, בחורות מאוד אוהבות לשמוע מאחרים דברים על עצמן, על האישיות שלהן, על האופי שלהן. זו הסיבה שהמון נשים נמשכות לתחומים כמו אסטרולוגיה, גרפולוגיה, נומרולוגיה, קריאה בכף יד ועוד כל מיני תחומים בסגנון הזה. לפני שאסביר מה הדרך הנכונה לעשות זאת, אפרט מדוע בכלל בחורות מאוד נמשכות לדברים הללו.

שים לב לצורת החשיבה של גבר:

עבודה קשה ------- > תוצאות ------- > תוצאות נוספות ------- > רגש חיובי

עבדתי קשה ------- > קיבלתי קידום בעבודה ------- > יש לי יותר כסף ואוכל לטוס לאוסטרליה הקיץ

לעומת זאת, צורת החשיבה של בחורה לפי סודות הפיתוי:

עבדתי קשה ------- > קיבלתי קידום בעבודה ------- > אני באמת מוכשרת ומעריכים אותי בעבודה

ההנאה של בחורה נגרמת מרגש שמתעורר כתוצאה מההישג בעקבות גילוי יכולות פנימיות על עצמה. זו הסיבה שבחורות אוהבות תחומים כמו קריאה בכף יד או אסטרולוגיה – זה יוצר אצלן רגש חזק מאוד. באמצעות תחומים שהם לכאורה נכונים (אסטרולוגיה) ומבוססים על חוקי הטבע או חוקים אחרים (קריאה בכף יד למשל), הן מגלות דברים על האישיות שלהן וזה מייצר אצלן רגש. בשביל בחורה לגלות על עצמה דברים עמוקים זה כמו בשביל בחור לקבל במתנה טיסה לחו"ל. ההבדל העיקרי נובע מכך שניתן לעשות די בקלות את מה שיגרום לבחורה להרגיש את הרגשות הללו. בדיוק את זה אנחנו מלמדים ב-סודות הפיתוי.

אצל בחור ההיגיון הוא די פשוט :

תכונה א' של אדם מעידה א' על האישיות שלו

הוא לבוש היטב ------- > כנראה שיש לו הרבה כסף

עבור בחורה העולם נראה קצת שונה:

תכונה א' של אדם מעידה ב' על האישיות שלו

הוא לבוש היטב ------- > הוא גבר שמשקיע בעצמו, הבית שלו מטופח, נקי ומסודר והוא יודע לבשל (יכול להיות שזה אכן נכון, אך שים לב שגבר לעולם לא יניח זאת).

בשביל להבין את צורת החשיבה ה"מוזרה" הזאת לפי אומנות הפיתוי, מספיק להסתכל על הדרך בה בחורות מדברות באופרות סבון (ציטוט אמיתי לגמרי):

צ'לסי מכירה לאבי בחור חדש בשם ג'וש ומתגלה בעצמה ככלבה לא קטנה. היא מכירה לה בחור לא מתאים לה בשביל שהיא תכנס למערכת יחסים בעייתית ותפסיד את כל הכסף שאבא שלה הוריש לה.

ג'ק (חבר של ג'ניפר) מספר לפרנקי (האקס של ג'ניפר) שהוא גוסס ומשביע אותו לשאת את ג'ניפר לאשה אחרי מותו. בזכות זה ג'ניפר מבינה שג'ק אוהב אותה באמת(????!!!!!).

ג'ק שורף את ידו כיוון שאיבד תחושה בידיו ופרנקי חובש אותו(????!!!!!).

זה בדיוק החומר שבחורות מכורות אליו לפי סודות הפיתוי– הסקת מסקנות מנושאים שאינם דווקא קשורים אחד בשני. משהו אחד עשוי לגרום לה להבין משהו אחר, גם אם אינו קשור בכלל.

 

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב