דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עוברים דירה? - הובלות בשרון 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 315   [ נצפה 2220 פעמים ]

בשעה טובה החלטתם לעבור דירה, אך השעה אינה טובה כל כך כרגע כי עדיין לא מצאתם חברת הובלות אמינה שתוכלו לדעת שכל החפצים היקרים שלכם אשר אתם מעלים למשאית שלה יגיעו שלמים אל משכנם החדש...
מעבר דירה הוא אירוע משמח והוא פתח להתחלות חדשות וטובות בחיים, והוא גם כאב ראש לא קטן... חלק מההחלטות החשובות שיש לעשות בסאגה של מעבר הדירה הוא לבחור חברת הובלות טובה ואמינה. חן הובלת דירות היא חברת הובלות בנתניה אשר מציעה הובלות בשרון כולו.
החברה הוקמה בשנת 1993 וצברה ידע וניסיון רבים בתחומה, וכיום בנוסף לשירותי הובלות בשרון והובלות בנתניה היא מציעה שירותים משלימים להובלה עצמה – החל מפגישת ייעוץ אשר יקיים נציג שלה עמכם עוד לפני שתתחילו לארוז, ובה תעריכו יחד את מספר הארגזים אשר תצטרכו, אותם תקבלו מספר ימים לפני המעבר וכן את מספר המובילים הדרוש להעברת תכולת ביתכם בבטחה וביעילות. החברה מציעה גם שירותי אריזה למי שאינו יכול או פנוי לבצע את האריזה בעצמו (וגם למי שפשוט לא מתחשק לו... בואו נודה באמת...). במידה ויש לכם בעיית אחסון כלשהי – החברה מספקת גם שירותי אחסנה ותשמח לעשות זאת עבורכם.
אחד הדברים החשובים בבחירת חברת הובלות הוא ביטוח להובלה. חן הובלת דירות מבטחת כל הובלה שהיא מבצעת בסכום של עד 150,000 שקלים!
וישנו גם המחיר – כמובן. למחפשים הובלות בשרון יתרון גדול בכך שמדובר באזור נרחב וגדול אשר התחרות בין המובילים בו רבה והיא באה לידי ביטוי במחירים. המחיר תופס חלק נכבד בהחלטה על חברת הובלות, כיוון שזוהי הוצאה אחת מיני רבות בעת מעבר בית. יחד עם זאת, כדאי לא להתפשר ולקפוץ על החברה הראשונה המציעה את המחיר הזול ביותר – כולנו מכירים ויודעים שהקלישאה לפיה מוצר זול עולה ביוקר – נכונה. חן הובלת דירות עוסקת כבר קרוב ל- 20 שנה בהובלות בשרון ותשמח להציג בפניכם המלצות חמות מלקוחות רוצים רבים אשר השתמשו בשירותי ההובלות ומכירים כבר את המקצועיות, היעילות והאמינות של החברה.

פורטל בית משותף הנו מיזם פרטי ומקורי. המאפשר לרוכשים דירות בפרוייקטים חדשים, לוועדי בתים ודיירים בבתים משותפים לנהל קשר והחלפת מידע בין הדיירים.
פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון נושאים: נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב