דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמו שאני ככה זה טוב - על נשים ומעגלי נשים 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2544 פעמים ]

העידן שלנו משופע בצורות תקשורת שלא הכרנו בעבר, והראשון והעיקרי בהם הוא האינטרנט. נדמה לפעמים שהחברויות קיימות כיום בדפים וירטואליים בלבד, ששיחות העומק הוחלפו בצ'אטים מהירים ובקשות ההכלה שלנו מאנשים קרובים נדחקו לצד עם הופעתם של הבלוגים אשר מאפשרים לנו להציג את הקרביים שלנו לקהל הרחב באשר הוא. נדמה ששכחנו קצת את המקורות שלנו, את הבראשית – קשר עין, מבט, מילה חמה, חיבוק.

קאט. נריץ את ההקלטה אחורנית לרגע, נתחיל מהתחלה וננסה שוב – העידן שלנו משופע בצורות תקשורת שלא הכרנו בעבר, והראשון והעיקרי בהם הוא האינטרנט. נדמה שדווקא בעידן האינטרנט והחברויות הוירטואליות עולה בנו הצורך לחזור אל המקורות שלנו, אל הבראשית – אל קשר העין, אל המבט, המילה החמה והחיבוק. ואיפה נמצא הבראשית אם לא באישה?

מעגלי נשים הם אחת מהדרכים לחזור אל המקורות, אל חברות אמיתית ואל תחושה של הגנה, ביטחון ואהבה. מעגלי נשים אשר פועלים כיום מעודדים העצמה נשית ומאפשרים לנשים אשר מודעות לכוח הטמון בהן להיות זו עבור זו, לנשים אשר מבקשות לתת ולקבל מעצמן ועבור עצמן.

מעגלי הנשים שואבים מן המקורות – בכתבים מוקדמים ובמקורות עתיקים ניתן למצוא דוגמאות רבות להעצמה נשית ולמעגלי נשים אשר היו חזקים ורבים והיו חלק בלתי נפרד מהמבנה החברתי בעבר. כיום יש מגמה לחזור אל אותם מעגלים מבורכים – המעגלים מציעים כיום מגוון של נושאים בהם הן עוסקות (התפתחות ומודעות, מעגלים עסקיים, מעגלי תמיכה לאחר לידה ועוד נושאים רבים), כאשר המטרה העיקרית במעגלי הנשים היא המסר כי אינך לבד, חברותייך מקבלות אותך בדיוק כפי שאת וכי הן נמצאות כאן כדי לתמוך בך ולעזור לך.

בדרך כלל במרכזם של מעגלי הנשים נמצאת בעלת מקצוע אשר מובילה את הקבוצה. אל מעגל הנשים יכולה 'להתקבל' כל אחת, בדיוק כפי שהיא, בקצב שיהיה לה נוח ובהבנה ואהבה. זהו הכוח של מעגלי נשים וזה מה שמאפשר העצמה נשית – נשים יודעות לשאוב זו מזו כוחות ועוצמות ולתת יד וחיבוק, להקשיב ובעיקר – להיות.

אז נריץ שוב את ההקלטה אחורנית לרגע, נתחיל מהתחלה וננסה שוב – העידן שלנו משופע בצורות תקשורת שלא הכרנו בעבר, והראשון והעיקרי בהם הוא האינטרנט. האינטרנט ושאר האמצעים המודרניים הם חשובים ובעלי יתרונות וערך רב, אך הם אינם מחליפים את הקשר האנושי בכלל, ואת הקשר הנשי בפרט. העולם סביבנו מתפתח ומשתנה אבל משהו בבראשית שלנו, בנפש, נשאר אותו הדבר. לא טוב היות האישה לבדה, ומעגלי נשים הם בדיוק המקום שמאפשר לה לא להיות לבד. להיות יחד.

איי ווב - שירותי אינטרנט
אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב