דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתחררת מהצבא - מה אתה רוצה לעשות כשתגדל? 

מאת    [ 12/02/2011 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2890 פעמים ]

בנים מחכים ליום הזה 1095 ימים (שהם 26,280 שעות, שהן 1,576,800 דקות) ובנות 730 ימים (שהם 17,520 שעות, שהן 1,051,200 דקות) (אבל מי סופר... נכון?). יום השחרור מצה"ל! אז היום הגדול כבר הגיע, או שהוא ממש ממש קרוב, ויחד עם הריח הנעים והטוב של החופש צצים גם פתאום המון סימני שאלה בראש, אחד אחרי השני.
כבר אין אף גננת שתגיד מה מותר ומה אסור, ואין אף מורה עם עיניים בגב, ואפילו לא מפקדת אחת שגדולה מאתנו בחודש וחצי שתפיל אותנו למאה שכיבות שמיכה. בעצם זאת הפעם הראשונה שאנחנו עומדים בפני עצמנו ואיננו נמצאים תחת אחריותה וכנפיה (זו חצי הכוס המלאה) או תחת מסגרתה ונהליה (לעתים זו חצי הכוס הריקה) של אף מסגרת. השתחררנו מהמדים ומהנשק ואחרי שישנו שבוע רצוף – עכשיו הגיע הזמן שלנו להחליט - מה אנחנו רוצים לעשות כשנהיה גדולים?
להיות חיילים משוחררים זה כיף אדיר, וזו תחושת שחרור רבה, אבל יחד עם הכיף והשחרור מגיעות באמת המון שאלות בנוגע לעתיד (לפעמים החופש הזה הוא גם שינוי קיצוני מאוד שמביא איתו לא מעט בלבול). בתור חיילים משוחררים כל האופציות עומדות בפנינו – אנחנו יכולים ללכת לעבוד בעבודה מועדפת, ללכת ללמוד (לא לשכוח להשתמש במענק השחרור לשכ"ל!), לנסוע לטיול או לעשות כל דבר אחר העולה על רוחנו.
יש מעטים שתמיד ידעו מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים, ומיד ברגע שהם הופכים לחיילים משוחררים (קוראים לזה 'אזרחים'... נכון? צריך להתרגל למילה הזו!) הם כבר מתחילים לצעוד בדרך הזו. אבל הרוב הגדול לא בדיוק יודעים עדיין מה בא להם ומה כדאי להם לעשות, ובדיוק בשבילם הוקם הפורטל לחיילים משוחררים – אתר שיש בו מאגר עצום של מידע על האפשרויות העומדות בפני חיילים משוחררים אחרי הצבא, החל מהפיקדון, דרך העבודה המועדפת, הטיול לחו"ל ועד לבחירת מוסד לימודים לתואר ראשון.
האתר מתעדכן כל הזמן ויש בו פריסה של המון אפשרויות שקיימות עבור חיילים משוחררים והוא עוזר לעשות קצת סדר בבלגאן שלפעמים מגיע יחד עם השחרור. זה הזמן לקחת זמן לעצמנו, לקחת נשימה עמוקה ולבדוק מה באמת היינו רוצים לעשות. במקום להתפזר בכל מיני אתרים ומקומות, או להתבלבל ממיליון מקורות מידע שונים – אפשר להיכנס לפורטל לחיילים משוחררים ולהחליט מה בא לנו לעשות עכשיו, כשאנחנו כבר אזרחים.

איי ווב - שירותי אינטרנט
אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב