דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך הנכונה לכתיבת טקסט פרסומי באינטרנט 

מאת    [ 11/02/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2746 פעמים ]

כתיבת טקסט פרסומי היא מיומנות שכל העסקים המקוונים ובעלי האתרים צריכים ללמוד אותה. ככל שהעסק שלך מתפתח, כתיבה פרסומית על כל סוגיה צריכה להפוך לטבע שני שלך, במיוחד אם אתה לא נעזר בקופירייטר, ובמיוחד אם ברצונך לגרות את הגולשים לרכוש את מוצריך. לשם כך יש ללמוד מספר כללים חיוניים להצלחה:

1) כותרת: השתמש בכותרות מודגשות ובאותיות גדולות על מנת לתפוס את תשומת לב קוראיך. על "כתפי" הכותרת מונחת משימה חשובה - לתת פיתרון לבעיה או צורך כלשהו ולמשוך את תשומת לב הקורא לפיתרון המוצע. אך לא די בכך, הפסקה שמלווה את הכותרת צריכה להיות כתובה היטב ולעניין את מי שמצא שהפיתרון לבעיה, או הצורך שלו, מעניינים אותו ומקבלים מענה ברור והולם בטקסט.

2) השתמש בשפה פשוטה וברורה לקורא: הכתיבה במדיום המקוון חייבת להיות פשוטה, ברורה ולעניין. אינך כותב מאמר אוניברסיטאי, או דוקטורט אקדמי, אין צורך שתנסה להרשים בשפה מלאה במושגים טכניים או פילוסופיים שמתאימים רק למביני עניין, נסה להיות ברור ופשוט ככל הניתן. האינטרנט הוא מדיום מידעני, מטרתו לתת מידע ברור ומהיר לגולש.

3) היה כן ומשכנע: ישנו איזון עדין בין אמונתך ביתרונות המוצר שלך ובכנות שאתה מפגין בנוגע לחסרונות שלו. היה מאוד ברור בנוגע למה עובד בו ואל תהלל אותו בצורה מפורזת כך שתאבד את אמון הקורא. הבאלאנס בין תשבוחות להפרזה יכול לעשות את ההבדל בין אמונו של הלקוח לבין אי רצונו לנסות את המוצר שלך.

4) האם אתה מכיר את קהל היעד שלך? קופירייטרים אמורים להכיר היטב את הקהל אליו הם מכוונים את כתיבתם. זכור היטב למי מכוון המוצר שלך ולעולם אל תסיר את המחשבה הזאת מראשך כשאתה כותב אליו. שאל את עצמך: "מה הוא חושב?", "איך היא מרגישה בנוגע לבעיה שהיא רוצה לפתור באמצעות המוצר שלי?". אם תצליח בכך תיצור חיבור מיידי ללקוח פוטנציאלי, ואיך צורך לפרט איזו תועלת אדירה תצמח לך כבר בשלב מוקדם זה.

5) לא אתה ולא מוצרך במרכז העניינים: תמיד תכתוב "אתה", "את", "אתם", "שלך" וכיוצא באלה. המנע מ "אני", "שלי". כל עולם הטקסט שלך נע סביב הלקוח, הכל בגללו, הכל בשבילו, הכל דרך ראות עיניו...ככל הניתן.

6) הנעה לפעולה: אל תשכח שהסיבה היחידה בגללה אתה כותב היא להניע את הקורא שלך לרכישת מוצריך. עליך להסביר מה עליו לעשות כדי להתקדם לקבלת מידע נוסף ולרכישה. השתמש באמצעים גרפיים וטכנולוגיים על מנת ליזום "קליק" על תמונת המוצר, על יצירת קשר, על קבלת פרטים נוספים. המנע מטרטור הלקוח, אל תתן לו לחפש לבדו את הדרך ליצור קשר או לרכוש, עזור לו לעשות כך, זו הסיבה היחידה שאתה כותב לו.

כתיבת טקסט פרסומי באינטרנט היא מלאכה למקצוענים, אם אתה מעדיף לעשותה לבד, היעזר בטיפים לעיל. אבל טוב תעשה אם תפנה לכותב טוב על שיעשה עבורך עבודה ששווה הרבה כסף.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב