דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה אירועים בטבע? 

מאת    [ 10/02/2011 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 1822 פעמים ]

מתחתנים בקרוב? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? עכשיו אפשר להבין את הסודות בעלי החשיבות לגבי חתונות טובות... את מוזמנת להתוודע אל התחום הגדול של הארועים: מקום, עיצוב אירועים ושירותי קייטרינג!

כבר השגתם אולם לחתונה?

החלק החשוב ביותר בכל אירוע, הוא גן האירועים שבו תתחתנו. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, ויכול להיות באוויר הפתוח. רק לאחר החלטת המקום בו תחגגו את הארוע, ניתן לקבוע ברצינות את מועד, קונספט הארוע ולבחור את הדברים הקטנטנים שיעזרו לעשות את ערב הארוע לחוויה חיובית. למה לא להתחיל במסע?

אז.. באיזה אופן בוחרים גן ארועים? מחפשים חתונות מיוחדות?

רוב הזוגות שמתחתנים מתחבטים בינם לבין עצמם תקופה ארוכה לפני שהם נסגרים על עצמם, ויש לכך הצדקה. גני אירועים רבים הינם שונים בכל מיני פרמטרים; כמות האורחים המקסימאלית, רמת העיצוב במקום, צורת הגשת האוכל וכמובן המיקום בארץ. חייבים לקבוע מראש איזה אירוע אתם רוצים לערוך, זה מאוד יעזור לכם במסע אחר האולם המושלם…

כשמגיעים לגן ארועים כי אתם רוצים להתרשם מהמקום, שימו לב לפרטים מסוימים: האם המקום נראה נקי והגייני? האם המרחב בכלל מספיק לכמות האורחים? כמה בערך ברמנים יש במקום? איש אינו רוצה אוכל ממוחזר או מקום עם רמת שירותיות נמוכה... אם אתם רוצים להימנע מפאשלות בזמן הארוע, ודאו שאתם שואלים את השאלות שעולות בכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום הגדול תארגנו פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), מהסיבה הזו פה זה לא ממש מקום לטעויות. אז כיצד מארגנים את זה בקלות? רצוי לא להתפשר על שום דבר! דהיינו, בהנחה ואתם חולמים על אירוע רומנטי, אז אתם זכאים ללכת על זה…

ומה הלאה?

אם כבר השגתם מיקום לחתונה - ניתן לחשוב לעומק על הפרטים הקטנים. לדוגמא, סוג של עיצוב אירועים... אם עדיין לא ידעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אמנות של ממש. עם כמה מומחים שמבינים בתחום העיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות לגרום לכך שהארוע יהיה יפהפה ומקורי. באמצעות שימוש במפות שולחן מעוצבות, רק דוגמא קטנה, אתם יכולים לשדרג במהירות את מקום החתונה. המוזמנים שיבואו ירגישו ממש מן ההתחלה שהדיבור הוא על איזשהו ארוע ייחודי לגמרי והם יבלו כפי שכנראה עוד לא יצא להם אי פעם... לא כדאי?

רק לאחר שגמרתם לעצב, אתם יכולים לטפל בפרטים קטנים…

למרביתנו יצא מתישהו בחיים לבוא לאיזושהי חתונה. ארועים מהסוג הזה נראים תמיד אותו הדבר - בורקסים שמנוניים, בירה שחורה ומוזיקה חרדית. על מנת לעשות חתונה מסוג שונה, קיים צורך בקמצוץ השקעה של כסף ומקוריות. בצורה כזו ימשיכו להזכיר את החתונה שלכם אפילו שנים אחרי... מתים להשיג מקומות לאירועים?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בשביל מרבית האנשים החלק הכי מעניין זה סוג הקייטרינג. ההחלטה על שירות הקיטרינג תשפיע רבות על הזכרון מאותו ארוע, בגלל הסיבה הזאת אין להתפשר או לזלזל בהחלטה הזו. אז באמת מומלץ ללכת רק על קייטרינג מומלץ ומבחר מנות במימדים סבירים. איש אינו מעריך אוכל זול ומגעיל או, למשל, כזה שמגיע בצלחות קטנות. תמיד ישתלם להשקיע סכום מסוים כדי לדעת שהאוכל שיוגש הוא עשוי טוב וכמובן ממלא!

מה זה אירועים בטבע ובמקומות מיוחדים? דיג'יי עדיין לא הצלחתם לבחור?

רק לאחר שהאכלתם את כלל המוזמנים, מומלץ גם להעסיק אותם, וקיימות לא מעט שיטות בשביל זה. איך מתחילים? לא ניתן לארגן הילולה ראויה מבלי בכלל להזכיר תקליטנים. שהרי למה לא לקרוא לאיזשהו דיג'י מומחה? עם אחד כזה תוכלו להרקיד ולהקפיץ את האורחים במשך כל המסיבה... המשימה היחידה שנותרה לכם היא להחליט מראש על סגנון מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל הדברים האחרים התקליטן יעשה עבורכם.


בעזרת המידע שנמצא פה, ארגון אירוע יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לטיפים, עצות ומידע חשוב נוסף - אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://www.neotk.co.il/. שתהיה חתונה טובה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב