דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלה ימית: ללמוד, לתכנן, לבחור 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2342 פעמים ]

חלקנו נזקקים לשירותים של חברת הובלה ימית פעם או פעמיים בימי חיינו. עבור אחרים שירותי הובלה ימית הם הכרח והם משלחים מטענים על פני הימים והאוקיינוסים כדבר שבשגרה. מי שצריך לבחור בפעם הראשונה חברת הובלה ימית – בין אם זו פעם ראשונה שאחריה יבואו עוד פעמים רבות או שזו פעם ראשונה וכנראה גם אחרונה – יוכל להיעזר בכמה טיפים בנושא. להלן אציע בקווים כלליים כיצד כדאי לגשת לבחירה של חברה מתאימה כדי שהתוצאה תהיה מוצלחת לשביעות רצונו של הלקוח המתחיל של שירותי הובלה ימית.

ללמוד

הודות לאינטרנט, היום כבר לא צריך לחצות את האוקיינוס בשביל ללמוד על הובלה ימית. המטרה של לימוד התחום הזה היא להכין את הלקוח לעולם הזה. כמו כל תחום, הובלה ימית כוללת כללים, חוקים והוראות שצריך להכיר. במקום להיות מופתע מהופעתם של עמילי מכס ומכולות מעורבות בחיים שלו, הלקוח שרואה את הנולד ניגש למקורות המידע שאותם הוא יכול למצוא בקלות ולומד את השפה, את המונחים ואת המושגים של התחום. הוא מנסה לשרטט לעצמו את הדברים שאליהם הוא צריך להתכונן ושאותם הוא צריך להכין. הלקוח המרחיק ראות מכין לעצמו רשימות של דברים שצריך לדעת והוא גם לומד את השיקולים שבהם הוא ישתמש כדי לבחור חברת הובלה ימית. הלימוד גם מאפשר ללקוח המתכונן לדעת מהם המחירים בשוק, מהו התקציב שהוא צריך להכין ומה הוא יכול לקבל בתור שירותים ועל אילו דברים עליו לוותר.

לתכנן

לאחר שהלקוח מכיר את התחום, לפחות ברמה הבסיסית הוא יכול לגשת לתכנון של העתיד. הלקוח מגדיר לעצמו את הצרכים שלו כדי שהוא יוכל לדעת איזו חברה תתאים לצרכים הללו: אינו דומה לקוח שזקוק בצורה חד פעמית לשירותי הובלה ימית ללקוח שמתכנן לטווח ארוך קשר רציני עם חברה שאיתה הוא יעבוד לאורך זמן. בעזרת הידע שהוא צבר, הלקוח יכול לדעת על אילו צרכים עונה הובלה ימית ומהם ההבדלים בין חברות שונות. בנוסף לצרכים הלקוח צריך להגדיר לעצמו תקציב; גם זאת יהיה יותר קל לאחר שהוא כבר יודע מהו טווח המחירים בתחום הזה ולכן הוא יודע אם יש היגיון בתקציב שלו. הלקוח גם מכין את עצמו לתסריטים שונים ולמכשולים שונים באמצעות הכנה של תוכנית ב' שנועדה להיכנס לפעולה אם התוכנית המקורית משתבשת ויש לנסות תוכנית שונה.

לבחור

כעת הלקוח יכול לגשת לבחירה של חברת הובלה ימית. מצויד בידע שהוא צבר הוא יודע כיצד לשפוט – לפחות במידת מה – אם חברה מסוימת היא רצינית ומקצועית או שהיא מנסה לנצל אותו ולהרוויח על גבו מבלי לספק לו בצורה יעילה ואיכותית את השירות שלו הוא זקוק. הלקוח איננו עיוור ותמים כיוון שהוא בא מצויד בידע ובהכרה מסוימת של התחום ואי-אפשר לרמות אותו.

הבחירה של חברת הובלה ימית מושפעת גם מהצרכים והיעדים שהלקוח הגדיר לעצמו. בשוק שבו יש הרבה בחירות, הלקוח יכול לבחור את החברה שמתאימה לו והיעדים שהוא קבע לעצמו מצמצמים את האפשרויות שמהן הוא בוחר. בצורה שכזאת הלקוח יכול להבטיח לעצמו במידה רבה הצלחה במציאת חברת הובלה ימית שתענה על הצרכים שלו ותספק לו את השירות שלו הוא זקוק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב