דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנורת לדים: הקץ לשעמום 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 1922 פעמים ]

עד מתי נאיר את הבתים שלנו באור משעמם? עד מתי נסתפק במנורות להט, בפלורוסנטים, במנורות הלוגן? עד מתי נדשדש בעבר העבש? הגיע הזמן לנוס מהשעמום; הגיע הזמן לנפץ את כבלי השגרתי והמקובל; הגיע הזמן לצאת החוצה אל המרחבים האדירים של הטכנולוגיה החדשנית של גופי תאורה מסוגים מתקדמים. הגיע הזמן שכבר תהיה לך מנורת לדים.

כשהיינו ילדים חלמנו על היום שבו נהיה מבוגרים. התחרינו בינינו לבין עצמנו על הדברים שנעשה כשנהיה גדולים: כבאי נועז, מגלה ארצות, שחקן קולנוע מפורסם, מלך של כמה ארצות, קוסם רב עוצמה, בלש מסתורי ועוד. כשמגיע היום ואנחנו מגלים שאנחנו כבר מבוגרים מסתבר לנו שאנחנו לא ממש עומדים בציפיות של הילד שהיינו פעם. במקום להיות הרפתקן נועז ועשיר אנחנו מסתפקים בעבודה הרבה פחות זוהרת. את הסוס הלבן החליפה המכונית מהליסינג, את הארצות הרחוקות החליף מרכז הקניות הקרוב, את האוצרות המסתוריים החליף תלוש המשכורת. מה נותר לנו כדי לברוח משעמום? מה יכול להציל אותנו מאובדן חלומות הילדות שלנו? רק מנורת לדים מוצלחת יכולה להושיע אותנו. רק גופי תאורה חדשניים יכולים להחליף את חלומות הילדות שלנו.

השעמום הוא כמו ביצה שבה אנחנו שוקעים. השגרה מאיימת לבלוע אותנו בתוכה ולהשכיח מאתנו שאי שם יש אי שנקרא תקווה ושבו פורחים עצי ההרפתקאות ושיחי החלומות. שם שרות ציפורי הדמיון וחיות הפרא של הקסמים והמסתורין מתרוצצות חופשי. מי שמבקש לראות את האי הקסום הזה ולו מרחוק ידליק מנורת לדים והנה הוא מגלה שלא פסו ההרפתקאות מהעולם. במקום האור הישן של גופי תאורה עתיקים שבהם השתמשו הורים שלנו וההורים שלהם אנחנו יכולים ליהנות מהקסם של מנורת לדים שרק הגיעה אל תוך חיינו וכבר היא ממלאת אותם בהרפתקאות שחשבנו שעברו מהעולם. מנורת לדים היא ספינות חלל בין הכוכבים, היא שודדי חלל שחומקים מקרני הלייזר של צבא האימפריה הפן גלקטית. מנורת לדים היא הצצה אל תוך העתיד הרחוק, אל אנדרואידים וכבשים חשמליות, רובוטים ביתיים שמגישים ארוחות זרחניות על סיפון המתכת של הבית הצופה על המכתשים של אלפא 51, כוכב הלכת הסובב את אלפא קנטאורי.

המצב קשה, זאת יודע כל מבוגר. אנחנו מבלים את זמננו בחדרי ההמתנה של רופאי שיניים ורואי חשבון, אלא אם כן רופא השיניים הוא אנחנו או רואה החשבון. אנחנו זקוקים לכל דבר שיכול להציל אותנו מהשעמום הזה, שיוכל להעיר בנו שוב את הניצוץ של הרפתקה רחוקה, של שינוי, של חידוש. מנורת לדים היא אולי לא התרופה לכל תחלואי העידן המודרני. מנורת לדים לא יכולה לפתור את כל הבעיות שלנו: היא לא תציל את חיי הזוגיות שלנו, היא לא תהפוך את הילדים שלנו לתרבותיים יותר ורגועים יותר. מנורת לדים לא תציל אותנו מהפקקים ואף סוג של גופי תאורה, מתקדמים ככל שיהיו, לא יביאו שלום עלי אדמות וקץ לרעב. אבל גופי תאורה עם נורת לדים יכולים לפחות לרענן קצת את החיים ולהביא ניחוח של חדשנות אל תוך השגרה הלאה והמלאה. לכו לכם אל השוק וחפשו לכם גופי תאורה עם נורת לדים; זה לא הרבה אבל זה כבר משהו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב