דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג נומרולוגיה 

מאת    [ 09/02/2011 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 1875 פעמים ]

חוג נומרולוגיה

נומרולוגיה היא תורת המספרים. מה זה אומר? זה אומר שלכל אות בשמכם יש משמעות מספרית ממנו נגזרת משמעות נוספת בדמות תכונות אופי, מזל, ייעוד רוחני ועוד. בפועל בנומרולוגיה מאמינים כי לכל אחת מ- 22 האותיות בעברית ישנה ספרה בין 1-10 אשר הינה צוהר לעולם רוחני גבוה יותר.

הנומרולוגיה מסייעת לגלות מה הוא השביל אשר מוביל את האדם ומה צפוי לו ובמידת הצורך, כאשר האדם אינו חש כי מסלול חייו אינו תקין או טעון שיפור, אף ממליצה על החלפת אות בשם, הוספת אות, הוספת שם שני או החלפת השם כולו.

לפי המאמינים בשיטת הנומרולוגית הפרשנות אשר נותנת הנומרולוגיה מסייעת לאדם להבין את מסע חייו, את הדרכים בהן הוא הולך, לעזור כאשר אדם נמצא בצומת דרכים ומעל לכל לאפשר לו לממש את מירב הפוטנציאל הטמון בו.

השימוש בנומרולוגיה יכול להיעשות במהלך שנות בגרותו של האדם, כאשר הוא מחפש כיוון תעסוקתי או אפילו בת או בן זוג מתאימים ויכול להיעשות עוד לפני שהילד נולד, בעת שלב בחירת השמות ויצירת הרשימה הסופית. השם שיבחר לתינוק יוכל להבטיח לו אושר, הצלחה וחיי שפע ולא פעם גם תכונות אופי בולטות.

חוגי נומרולוגיה יסייעו למשתתפים להבנה אישית של שמם, תכונות האופי המאפיינות אותם ומסלול חייהם. כמו כן ילמדו המשתתפים על משמעות תורת המספרים, מקורותיה, אופן החישוב וההיבטים השונים בנומרולוגיה. אנשים אשר ירשמו לחוג נומרולוגיה ילמדו כיצד לזהות ולהיעזר באבני הדרך שהיא מסמנת.

נומרולוגיה יכולה להתאים לכל אחד והיא מציעה דרך אינדיווידואלית עבור כל אדם. על מנת להיעזר בה יש צורך כמובן באמונה כי היא מסייעת ויש בבסיסה אמת, כאשר את הדוגמאות להצלחת הנומרולוגיה והאנשים להם סייעה יספקו מדריכי החוג, אנשים אשר עוסקים בתחום שנים רבות ומתמחים בו. 

חשוב למצוא חוג נומרולוגיה אשר מעבירו אכן אדם בעל ניסיון וותק בתחום. כיוון שמרבית מהתורה מבוססת על אמונתם של אנשים באמיתותה אפשר למצוא בתחום לא מעט שרלטנים אשר בעזרת מחשבון נומרולוגיה מספרים על אופיו של האדם. על ידי שיחה רצינית על מעביר החוג ניתן יהיה לזהות אנשים בעלי סמכות בתחום.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב