דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: מסע בין יקומים 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2466 פעמים ]

מתי לאחרונה נקעה נפשכם מהעולם שבו אתם חיים? מתי לאחרונה כמהתם לצאת למסע אל עולם אחר או אל יקום מקביל  שבו המציאות שונה והכול נראה אחרת? וודאי נאנחתם בסופו של דבר בהשלמה עם המציאות שבה אתם חיים; איך אפשר בכלל לצאת מהעולם הזה ולבוא אל עולם אחר? איך אפשר ללכת לבקר ביקום מקביל ושונה? אך אל ייאוש; המסע אל יקומים אחרים הוא אפשרי. כל מה שצריך זה ללכת לראות גני אירועים, המקום שבו יקומים מקבילים מתקיימים.

בעולם של גני אירועים הכול נראה אחרת. אם בעולמנו שלנו הבטון והאספלט הם החומרים השכיחים ביותר שמהם בנויה המציאות שלנו הרי שבעולמם של גני אירועים החומרים השולטים הם בדי משי בצבעי פסטל, עץ מלא בגוון בהיר, מרצפות משתלבות ופיתוחי ברזל. במקום עולם באפור ובלכלוך הרי שמרגע שאנו חוצים את הגבול אל העולם של גני אירועים אנחנו משוטטים בין צבעי אדמה, בין תאורה צבעונית ומפתה ומיני גוונים שמרגיעים את העין ומעודדים את התיאבון. הפרחים פורחים והעצים מלבלבים והמים מפכים בינות לסלעים מעוצבים. בדים רכים מתנופפים ברוח הקלה, אורות עמומים קורצים מכל פינה, פינות ישיבה מזמינות אותנו לנוח בצילו של עץ רחב צמרת ורחבת הריקודים ממתינה רק לנו כדי שנפצח במחול סוחף ובמחיאות כפיים סוערות.

בעולמם של גני אירועים הכול מעוצב בצורה שונה ממה שאנחנו רגילים לו בחיי היום יום שלנו. שולטת שם אווירה זרה אך נעימה, נוכרית אבל מוכרת, רחוקה אבל מזמינת אורחים. כשאנו משוטטים בין העצים, בשבילים שמתפתלים בין הדשא והפרחים, אנחנו עשויים לתהות מדוע העולם שלנו לא נראה כמו גני אירועים, מדוע רק במקומות הללו, ביקומים המקבילים האלה, אפשר ליהנות מבדים בצבע פסטל ומבר משקאות חינם מצויד היטב. לא מעטים היו אלה שתהו מדוע לא להעתיק את היקום של גני אירועים אל העולם שלנו ולעצב את המציאות היום יומית שלנו באותה הצורה שמעוצבים גני אירועים. אלא שהדבר לא צלח בידם. אי-אפשר לחקות את העולם הזה ששוכן בין גבעות ופרדסים כיוון שכזה הוא הקיום שלנו: כדי שיתקיים העולם של גני אירועים על העולם שלנו להתקיים בצורתו הנוכחית. אם העולם שלנו ינסה להיראות כמו העולם של גני אירועים הרי שכהרף עין העולמות יתהפכו. העולם שלנו יהיה מלא בבדים בצבעי פסטל וצלחות מעוצבות ואילו היקום המקביל יתכסה באספלט וביטון וכולם ילכו שם לעבודה בבוקר ויחזרו בערב הביתה כדי לראות האח הגדול והישרדות.

צריך להקפיד לשמור על האיזון בין העולמות. חשוב מאד לשמור על מרחק מסוים בין היקום של גני אירועים והיקום שבו אנחנו חיים. זו הסיבה שכאשר מזמינים אותנו לבקר ביקום המקביל עלינו להתלבש בהתאם ולא להסתפק בבגדי היום יום שלנו. זו הסיבה שכלות וחתנים משקיעים כל-כך הרבה בבגדים שהם לובשים בחתונה שלהם: לא בשביל להיראות יפה במיוחד אלא בשביל להיות לבושים בצורה אחרת לחלוטין מהלבוש היום יומי. זו הסיבה ששמלת כלה נראית תמיד כמו עוגת קצפת שנעשתה לפי מתכון שהשתבש: ככה הכלה בטוחה שאין סיכוי שהיא לבושה כמו ביקום שלנו והגבול בין היקומים נשאר שלם ויציב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב