דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנורת לדים: לא להישאר מאחור 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1915 פעמים ]

אני יודע – וכיצד לא אדע? – שיש בינינו אנשים שאינם מבקשים להישאר בחזית הטכנולוגיה. שמעתי לא פעם על יצורי אנוש שאינם מכירים בחשיבות של שמירה על מעודכנות מלאה בכל מה שנוגע לחידושים שצצים חדשות לבקרים. אנשים אלה עשויים להתעלם מהאפשרות של רכישת מנורת לדים מסוג כלשהו לביתם או למשרד שלהם. אך כל מי שמבקש להישאר בקו הראשון, להיות חדשני ומעודכן עד תום איננו יכול לוותר בדעה שפויה על מנורת לדים שתאיר את חשכת חייו.

מאז שעמדתי על דעתי כבר ידעתי: העולם נחלק לשני סוגים של אנשים. מצד אחד יש את הנגררים מאחור, את הנשרכים, את הממתינים בצד, את המהססים לרוץ, את הנמנעים מתעוזת המסע קדימה בכל המהירות האפשרית. מצד שני יש את הנועזים שצועדים בחזית האנושות; את האוונגרד המסתער קדימה בנחישות ומבקש תמיד להיות ראש וראשון. אלה הם האנשים שמבקשים תמיד לדעת מה גילתה לאחרונה הטכנולוגיה האנושית, אילו המצאות הופיעו בעולם, איזה חידושים מוצעים לציבור  כדי לשנות את חייו מהקצה אל הקצה או לפחות לספק לו שינוי מזערי בשגרת החיים המתמשכת לעייפה. אלה הם החדשנים שאינם מסתפקים באותם גופי תאורה פרימיטיביים ומבקשים כעת להכניס אל תוך חייהם את החידוש המרענן (וכל חידוש הוא מרענן) של נורת לדים בכל יישום שבו היא מופיעה.

הטכנולוגיה של מנורת לדים אולי אינה בולטת לעין הבלתי מאומנת כמו החידושים הגדולים בתחום המחשבים הניידים, הטלפונים הניידים ושאר הפלאים הטכנולוגיים שפורחים בעידן שבו אנו חיים – העידן שבו החדשנים זוכים למגוון עשיר של המצאות והתפתחויות טכנולוגיות נועזות. אבל מנורת לדים בהחלט עונה על הצורך לחדש ולשנות. לא עוד נורות להט משעממות, לא עוד הלוגן ושאר מושגים מהעבר העבש. גופי תאורה שיש בהם נורת לדים הם העתיד שבחומו רוחץ החדשן הבלתי נלאה.

לא פשוט להיות חדשן בלתי נלאה. כי להישאר באוונגרד הטכנולוגי, על החדשן להיות מעודכן בצורה מלאה בכל החידושים שמתרחשים בעולם כולו. הוא חייב להצמיד את אוזנו לפסי הרכבת ולשמוע אם היא מתקרבת בדהרה, להאזין לקווי הטלגרף המזמרים כדי לשמוע את המתרחש בארצות הרחוקות. ברגע שהיכן שהוא בעולם מישהו הכניס לשימוש מנורת לדים ראשונה הרי שהחדשן חייב לעמוד בקצב ולרכוש לעצמו גופי תאורה עם נורת לדים כדי שלא להישאר מאחור. אך בכך לא די. מהרגע שהתגלו היתרונות השונים של מנורת לדים הרי שיותר ויותר יישומים שבהם מתקנות נורות אלה הופיעו בשוק והחדשן חייב להיות מעודכן ומיומן בשימוש הנכון בטכנולוגיה המתפתחת הזו. עליו לרוץ כל הזמן קדימה כדי לא להישאר מאחור וכמו בארץ המראה של לואיס קרול עליו לרוץ בכל המהירות האפשרית רק כדי שלא לנוע אחורנית ולהיות מופקר לזלזול ולבוז של החדשנים המעודכנים והאפנתיים האחרים.

מי שאינו מבקש להיות בחזית הטכנולוגיה, מי שאיננו מעוניין להיות נועז, מעודכן וחדשני, יכול לוות בהחלט על רכישת מנורת לדים; ההפסד יהיה כולו שלו והוא זה שיסבול מהפספוס של היתרונות הרבים הגלומים בסוג הזה של גופי תאורה. מי שמבקש לשמור על מקומו בין החדשנים המובילים את האנושות קדימה לא יכול לוותר על רכישת מנורת לדים אחת לפחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב