דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה משותף לאנשי מכירות ולאנשים המצליחים בעולם ? 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 1954 פעמים ]

 

בספרו "חשוב והתעשר" מתאר נפוליאון היל את סוד ההצלחה של האנשים המצליחים ביותר בעולם. הספר הנו תוצר של למעלה מעשרים שנות מחקר, בהם נפגש עם האנשים המצליחים ביותר באותה תקופה: ג'ון ד.רוקפלר, אלכסנדר בל, הנרי פורד, תומס אדיסון ואחרים.   האתגר שניצב בפניו היה לפצח את סוד ההצלחה של אותם אנשים, ולמצוא מכנה משותף, שיוכל לשמש קו מנחה לכל מי שרוצה להצליח בחיים. נפוליאון היל פיצח את קוד ההצלחה, וכתב את הספר המצליח ביותר בהיסטוריה בתחום ההתפתחות האישית, שנמכר בלמעלה מ 40 מיליון עותקים. הממצאים המתוארים בספר היו ברורים: האנשים המצליחים בעולם לא נבדלו מאחרים ע"י השכלה, נתונים שכליים או מוצא הוריהם, אלא ע"י יכולת להציב עבור עצמם יעדים ומטרות ולהיות מחויבים באופן טוטאלי להשיגם. כולנו מכירים אנשים כאלו. אנשים שממציאים עבור עצמם את המציאות העתידית, ויוצרים אותה בעצמם. שלא מחפשים תירוצים. שלוקחים אחריות מלאה על כל מה שקורה להם בחיים. אז מה משותף לאנשים המצליחים ביותר בעולם ולאנשי מכירות? אנשי מכירות עובדים על פי יעדים ומטרות. הם יודעים כמה הם צריכים למכור, וכמה הם רוצים למכור, והצ'ק שהם ייקחו הביתה בסוף החודש, בדרך כלל מושפע מכך באופן ישיר. עבודה על פי יעדים על בסיס קבוע מלחיצה עבור מרבית האנשים, אבל היא נותנת לאיש המכירות את היכולת לתרגל באופן קבוע את עיקרון ההצלחה החשוב ביותר: הצב לעצמך מטרות ויעדים והיה מחויב לחלוטין להשיגם.    איש המכירות יוצר למעשה את המציאות שלו. הוא קובע לאן הוא רוצה להגיע, ומגיע לשם בכוח התמדה ונחישות. אנשי המכירות הטובים, נבדלים פעמים רבות מחבריהם הפחות מוצלחים ביכולת הזו בדיוק  - המיקוד המטורף בהשגת היעדים והדרייב האין סופי שמלווה את התהליך. אנשי מכירות מוצלחים לא ישתמשו בדרך כלל בביטויים כמו "אני אשתדל", או: "אני אעשה את המקסימום", אלא יגידו משפטים החלטיים בסגנון: "אני מחויב לחלוטין ליעד. אני אגיע אליו". משפט מהסוג הזה מחייב, ודורש אומץ, אבל הוא מעיד על לקיחת אחריות מלאה (במקרה שבו האדם מתכוון למה שהוא אומר). איש מכירות שסומך לחלוטין על היכולת שלו להגיע ליעדים, וצובר הצלחות במשך תקופה ארוכה, מתחיל לעיתים להאמין ביכולת שלו ליצור עבור עצמו מציאות גם בתחומים אחרים. הוא קובע כמה כסף יהיה לו בבנק, מה המשקל הרצוי אליו הוא רוצה להגיע, ובאיזה בית הוא רוצה לגור. הוא קובע לאן הוא רוצה להתפתח מבחינה מקצועית, ומחליט שהגיע הזמן לחזור לכושר גופני. הוא לא מפחד ממכשולים ומחוסר הצלחה, ודוחף תמיד קדימה, לעבר חיים טובים יותר.  ומה איתכם? אינני יודע אם אתם עוסקים במכירות או לא. בכל מקרה, אני מזמין אתכם לחשוב על החיים שלכם. האם הצבתם עבור עצמכם מטרות ויעדים לשנים הקרובות? האם אתם יודעים לאן אתם רוצים להגיע? האם אתם מחויבים טוטאלית ליעדים שלכם, או שאלו רק סיסמאות שאתם מפזרים באוויר? קחו דף ותרשמו איפה אתם רוצים להיות עוד 5 שנים, ואחר כך צאו לדרך, ותתחילו להשיג את כל מה שרציתם. בהצלחה !!  www.market-wise.co.il

רועי ישורון -מייסד ויו"ר חברת Marketwise המובילה את תחום הייעוץ והדרכת המכירות בישראל. לפרטים בקרו באתר החברה בכתובת: www.market-wise.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב