דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי למתחילים - יסודות השכפול חלק שלישי: מינוף 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 691   [ נצפה 2665 פעמים ]

שיווק רשתי למתחילים – יסודות השכפול חלק שלישי: מינוף

במאמר זה נסקור בקצרה את יסודות השכפול בתעשיית השיווק הרשתי. נלמד את כוחו של המינוף בתעשיית השיווק הרשתי ואת הכללים הבסיסיים המאפשרים לאנשים רבים בעולם ליצור לעצמם בטחון כלכלי תוך כדי עבודה מהבית.

בחלק הראשון של מאמר זה הבנו את הסיבה שחברות בוחרות לשווק את מוצריהן בשיטת השיווק הרשתי. בחלק השני עסקנו בכוח העצום שיש ל"צבא המתנדבים" הפועלים בתעשיית השיווק הרשתי. בחלק השלישי והאחרון של טרילוגיה זו נעסוק בעקרון המינוף, שהוא הכלי המרכזי המאפשר למשווקים בתעשייה זו להגיע לביטחון כלכלי ולרווחים עצומים.

אם נשאל 100 אנשים מי מהם רוצה להיות מיליונר, סביר להניח שנראה 100 ידיים מורמות, או לפחות 99. למה? כי כולם רוצים. לרצות זה נורמאלי. זה טבעי. רוב האנשים רוצים להיות בריאים, עשירים, מאושרים, ליהנות מעבודתם, לחיות בחופש ובביטחון כלכלי. רוצים. השאלה היא, כמובן, מה הם מוכנים לעשות כדי להגשים את הרצונות שלהם.

"אף פעם אל תעשה משהו שאתה יכול ללמד מישהו אחר לעשות"

את המשפט הזה אמר אחד האנשים הבולטים בתעשיית השיווק הרשתי, אורין וודוורד. הכוונה היא שה"כוכבים", האנשים המצליחים ביותר בשיווק רשתי, המשווקים בעלי הארגונים היציבים והגדולים ביותר בעולם, הם אלו שיש להם הכי הרבה "כוכבים" תחתיהם.

המטרה העיקרית של כל מי שבונה עסק של שיווק רשתי, המנוע שצריך להריץ אותו קדימה, העיקרון הבסיסי שצריך להיות בבסיס הפעילות היומיומית הוא: תמצא אנשים יותר טובים ממך (או לפחות כמוך), ואז תתחיל למנף.

ארכימדס אמר: "תנו לי נקודת משען חזקה דיה ומנוף ארוך דיו ואני אזיז את כדור הארץ".

מבחינה פיסיקלית ככה זה בדיוק עובד. המנוף מאפשר לנו ליצור הרבה מעבר למה שבכוחנו. זהו העיקרון הבסיסי והיסודי בתעשיית השיווק הרשתי וצריך להכיר ולהבין אותו.

המנוף מורכב מבסיס (נקודת המשען), משקולת (תוצאה רצויה) ומהמנוף עצמו (מוצרים, עסק/חברה, אימון ולימוד, נבחרת החלומות). נסקור אותם בקצרה:

נקודת משען – ההצלחה בעסק ובחיים שלנו תלויה בבחירות שאנו עושים, במעורבות שלנו, באינטגריטי שלנו, באחריות שאנו לוקחים ובאיכות החיים שאנו רוצים להכניס לחיים שלנו. השיווק הרשתי מאפשר לנו להגיע לביטחון כלכלי, מאפשר לנו חופש ליצור את העסק שלנו עפ"י הבחירות שלנו, מאפשר לנו שפע עצום, זמן איכות, פרנסה בטוחה ופנסיה רגועה. מה אתם בוחרים להכניס לחיים שלכם? האם אתם מחויבים לתהליך? אתם נקודת המשען. אם לא תהיו יציבים מספיק – המנוף שנשען עליכם עלול להתרסק ולקבור תחתיו את כל החלומות שלכם.

משקולת – מעבר לאחריות האישית שלנו בשיווק רשתי, אנו מעוניינים בתוצאה מסוימת, מעוניינים להרוויח מספיק כסף כדי לחיות בביטחון כלכלי. מהו אותו סכום אליו אתם שואפים? שיווק רשתי מאפשר לנו ליהנות מהכנסה פאסיבית לכל החיים. תמיד כשתצטרכו לאזן את המנוף עם המשקולת, תזכרו למה אתם עושים את זה ולאן אתם רוצים להגיע.

המנוף – מורכב מארבעה חלקים:

  1. מוצרים – ללא בטחון וודאות שהמוצרים של החברה שלכם הם הטובים ביותר לא תוכלו להצליח בעסק. הדרך היחידה להיות בטוחים היא להתנסות באופן אישי ולאסוף עדויות אישיות מהקרובים. חברות שיווק רשתי משקיעות המון במחקר ופיתוח של המוצרים שלהן. וודאו שאתם יודעים כל מה שצריך כדי לספר על המוצר ולמכור אותו.
  2. החברה ותעשיית השיווק הרשתי – עליכם להפנים את עקרונות השיווק הרשתי, לאהוב אותם ולדעת שאתם מציעים לאנשים את המתנה הגדולה ביותר בעולם. שיווק רשתי מאפשר לאנשים להכניס לחייהם חירות אמיתית, ביטוי עצמי, שפע, נתינה. הכירו את תכנית התגמול של חברת השיווק הרשתי איתה בחרתם לעבוד.
  3. אימון, למידה והתפתחות אישית – אף אחד לא מגיע לשיווק רשתי עם ניסיון. השנים הראשונות של כל אחד שמקים לעצמו עסק של שיווק רשתי מלוות בהרבה התנסויות, בהתמודדות עם מכשולים אישיים ובהעצמה אישית. זוהי עבודה עם עצמי ועם הסביבה שלי, תהליכים הדורשים השקעה ומביאים פירות עצומים לכם ולסובבים אתכם ומשנים את חייכם ללא היכר לטובה. לימדו מהטובים ביותר. התמידו והיו מחויבים להצלחה שלכם.
  4. נבחרת החלומות – האנשים שאיתם תעבדו נמצאים שם. הם פשוט עסוקים כרגע בדברים אחרים כי עדיין לא סיפרתם להם על השיווק הרשתי ועל האפשרות שלהם לצאת ממרוץ העכברים או לייצר לעצמם עסק עם בטחון כלכלי. כל שנשאר לכם לעשות הוא פשוט להזמין אותם לבוא. עשו זאת נכון. לימדו כיצד לפנות לאנשים הנכונים בצורה הנכונה וכיצד למצוא את מי שהזמן הנכון ביותר בשבילו הוא "עכשיו".


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.


 www.aloe-forever.co.il



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב