דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן למתחילים - כל מה שצריך לדעת כדי להשתלב בתחום תוסס 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 3990 פעמים ]

ענף הנדל"ן הינו אחד מעמודי התווך של הכלכלה המודרנית, ומגלגל סכומי כסף רבים. רבים מבקשים להצטרף אל מעגל ההצלחה והשפע, ולעסוק בנדל"ן על תחומי השונים - תיווך, השקעות, הנפקת חברות נדל"ן, ועוד. כמו בכל תחום אחר, גם עולם הנדל"ן הינו רחב ידיים ומורכב, ויש צורך בידע בסיסי על מנת לעסוק בתחום בצורה מקצועית. כיום ישנם מוסדות לימוד רבים המציעים הכשרות ממוקדות בתחום הנדל"ן, ובכלל זה קורסים מיוחדים למתחילים.

תחום הנדל"ן הינו עולם בלתי נדלה של אפשרויות, מאחר והוא מקיף תחומים רבים ושונים. לימודי נדל"ן למתחילים עושים קצת סדר בתחום, ומציעים זווית ראייה שונה ומפוקחת על ההזדמנויות וההצעות הרבות שזורמות מכל עבר. לאחר סיום קורס נדל"ן למתחילים הבוגרים הינם בעלי ידע בסיסי בשוק הנדל"ן, יכולים לזהות אילו הצעות הינן קוסמות באמת ובמה לא כדאי להשקיע, ובעלי הכלים המעשיים הנחוצים על מנת להשתלב בתחום ולהתחיל להשקיע בפועל.

הקורס הבסיסי ביותר בתחום הנדל"ן הינו קורס הכנה לבחינות הרישוי של משרד המשפטים, מאחר וכיום יש צורך ברישיון על מנת לעסוק בתחום. במהלך קורס זה הסטודנטים לומדים את כל החומר הנחוץ על מנת לעמוד בבחינה בהצלחה, ובמקביל רוכשים מיומנויות מעשיות. קורס נדל"ן למתחילים והכנה לבחינות הרישוי כולל גם תכנים כמו סקירה עדכנית של שוק הנדל"ן, דוגמאות למימון לעסקת מקרקעין, מימון ומינוף בנקאי, ועוד.

תחום לימודים נוסף ומבוקש לא פחות הוא שמאות מקרקעין, אשר מיועד לבוגרי תואר ראשון בלבד, ומומלץ במיוחד לבעלי תואר ראשון בכלכלה, עריכת דין, ראיית חשבון, אדריכלות או הנדסת בניין. קורס זה מעניק היכרות מעמיקה עם היבטים משפטיים שונים בתחום הנדל"ן, ובנוסף לכך מהווה גם הוא הכנה לקראת בחינות מועצת שמאי המקרקעין בישראל. ישנן מכללות נדל"ן רבות המציעות קורס זה, אולם חשוב לבדוק את רמת המרצים וכן לוודא כי תוכנית הלימודים עדכנית בהתאם לדרישות האחרונות של המועצה.

קורס השקעות בנדל"ן זוכה אף הוא לביקוש רב בשנים האחרונות, מאחר והוא מאפשר להשתלב בתחום מבוקש, במיוחד בתקופה של שגשוג כלכלי, עלייה במחירי הדירות וביקוש אשר עולה על ההיצע. קורס זה הינו מעשי בעיקרו, ומעניק לסטודנטים את כל הידע הנחוץ על מנת לבנות תיק השקעות בנדל"ן, במקביל להקניית בסיס איתן בתחום המיסוי, החקיקה, ועוד.

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב