דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי הכרויות - ככה מכירים היום... 

מאת    [ 08/02/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 2677 פעמים ]

גם אם עדיין לא ניסיתם להכיר דרך אתרי הכרויות באינטרנט – אין ספק ששמעתם על זה. מדברים על זה בכל מקום: בפרסומות בטלוויזיה, בעיתונים, בפינת הקפה בעבודה, שלא לדבר על האינטרנט שמלא במאמרים אודות אתרי ההכרויות... יתכן גם שביקרתם באתר הכרויות זה או אחר רק על מנת לבדוק על מה כל הרעש, אבל מסיבה זו או אחרת עדיין לא ניסיתם באמת להכיר דרך האינטרנט.

יתכן שאתם ספקנים לגבי התועלת של הכרויות דרך האינטרנט ויתכן שאינכם מאמינים שמדובר בדרך ראויה להיכרויות... אבל תהיה הסיבה מה שתהיה, העובדות היום מדברות אחרת. הסטטיסטיקה קובעת שאתרי ההכרויות באינטרנט תופסים תאוצה שלא נראתה כמוה כבר זמן רב.

הנתונים מראים שיותר מ- 40% מהפנויים והפנויות ברחבי העולם (ומדובר במיליוני אנשים בדיוק כמוך) מנסים את מזלם דווקא באתרי הכרויות. נתון מעניין נוסף מראה שכ-64% מכלל הזוגות שנישאו בשנה האחרונה הכירו במקור באמצעות האינטרנט, דרך אתר הכרויות או דרך רשת חברתית. נתון זה מצביע על האפקטיביות של אתרי ההכרויות בכל הנוגע ליצירת קשרים רומנטיים רציניים.

נראה כי הכרויות דרך אתרי הכרויות איננה רק טרנד חולף וכי מדובר בדרך מקובלת ופופולארית להיכרויות כיום. יתכן שהסיבה העיקרית לפריחתם של אתרי ההכרויות היא שרבים מאיתנו נמצאים בשלב בחיים בו אנחנו לומדים ומפתחים קריירה, והזמן המועט שנשאר בידינו איננו מאפשר לרוב הפנויים והפנויות להכיר בני/בנות זוג פוטנציאליים בדרך המסורתית. כך או כך, העובדה שמיליוני אנשים בכל רחבי העולם בחרו באתרי הכרויות כדרך המועדפת עליהם להכיר בני/בנות זוג לחיים מוכיחה שיש משהו בשיטת ההכרות הזאת ושהיא שווה בדיקה.

ההיצע של אתרי ההכרויות ברשת הוא ענק ומאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את האתר ההכרויות המועדף עליו. חלק מאתרי ההכרויות הם חינמיים לחלוטין וחלק גובים תשלום עבור השירותים אותם הם מספקים. אם אתם חדשים בתחום ההיכרויות באינטרנט, מומלץ שתנסו קודם אתר הכרויות חינם וכך תוכלו לאמוד האם שיטת ההיכרויות באינטרנט אכן מתאימה לכם.

במידה ואתם מרגישים שאתם "הולכים לאיבוד" בין כל אתרי ההכרויות ברשת, אתם יכולים להיעזר באינדקסים של אתרי הכרויות. רוב האינדקסים ערוכים באופן בו אתרי ההכרויות מחולקים לקטגוריות וכך קל יותר להתמצא בין כל האתרים הרבים.

מצאתם אתר הכרויות שנראה לכם מתאים? מצוין! אתם בדרך הנכונה. עכשיו אתם צריכים להצטרף כחברים לאתר ולהתחיל לחפש את החצי השני שלכם. כיצד עושים זאת? הדרכה מלאה תוכלו למצוא במאמר כיצד למצוא אהבה באתרי הכרויות. שיהיה בהצלחה!

Click2Love - אינדקס הכרויות חינם. כל אתרי הכרויות במקום אחד... ובחינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב