דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כורסאות מעוצבות וכן כורסאות עור 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 5304 פעמים ]

כורסאות הן מרבץ אינטימי, הן פריט ריהוט חשוב ובעל משמעות עיצובית בחלל הסלון. כורסאות מעוצבות נחלקות לסוגים שונים כאשר לכל סוג קיימים מאפיינים שונים, אך מה שמאחד את כולן הוא התייחסות רבה לסגנון, לחומרים ולנוחות מרבית. כורסא איכותית היא גולת הכותרת בסלון והיא פריט שעומד בפני עצמו ולא פעם יוצרת קונטרה למערכת הישיבה .
כורסא שמעוצבת כראוי היא זאת שתיתן את הטוויסט לכל הסלון עצמו. כשאני מעצב כורסאות אני באופן טבעי נכנס לאוירה שונה, אוירה של רוגע אוירה של שלמות.
אין לי ספק שהתחושות והרגשות שאני חש בעת תהליך העיצוב, משפיעים על עיצובם של כורסאות מעוצבות ועל בחירת הבדים והעורות אותן אני בוחר לצורך עיצוב הכורסא.על הכורסה מתיישב גבר לבוש בהידור, מבטו חד ונוקב, ובידו סיגר קובני מעלה עשן. על אחת מיני רבים של כורסאות עור מתיישבת אישה, מבט מפתה בעיניה, חצאית צמודה לגופה. היא משכלת רגליים ומישירה אליך מבט חושני. שתי הדמויות הללו התהוו בדמיונו של  המעצב איציק פטל, בעת שעיצב את כורסת "בקסטר". אי אפשר להתעלם מכורסה זו, כמו גם משאר האלמנטים המיוחדים המאכלסים את חללי הגלריה"ארט אמנות בריהוט" הסמוכה לדיזיין סנטר, לא הרחק מקניון אילון.איציק פטל, כוכב עולה בתחום עיצוב הריהוט, מפליג עמנו אל מחוזות העיצוב, ההשראה, הטרנדים והחיים בכלל. הוא שופע רעיונות וניכר כי הוא שואב השראה מכל מה שנקרה בדרכו. אבל לפני הכל, אנחנו מבקשים לבדוק מה חדש ואילו קולקציות מככבות בימים אלו בגלריה. הגלריה עצמה מחולקת לחללי משנה, מעין חדרים מובנים, כך שהמבקר במקום יוכל לראות בעיני רוחו בדיוק כיצד ייראה הריהוט בביתו. אנו מתחילים בשולחנות האוכל, ופטל מוביל אותנו אל אחד ממקורות הגאווה שלו –"אבירים", שולחן אבירים גדול ממדים, עשוי עץ אלון מבוקע בעבודת יד. המראה הטבעי, האותנטי, ניבט מכל עבר. העץ נראה נושם, שוקק חיים, והטקסטורה הטבעית חושפת "עיניים" ובקיעים מבוקרים, וכל זאת – עם גימור מדוקדק. "אינני מכיר נגר צעיר שמסוגל להגיע לרמות כאלו. אני עובד עם נגרים-אומנים בעלי ניסיון רב-שנים שמקדישים את חייהם למקצועם", אומר פטל. כיאה לשמו, השולחן מתהדר בזוג רגליים מרכזיות, מעוצבות כמיטב מסורת ימי הביניים, אך בקווים וחיתוכים מודרניים. מדובר בשולחן שאורכו שלושה מטרים, אך ניתן להזמינו בכל גודל (כמו כל פריט אחר בגלריה). עם זאת, במקרה של "אבירים", הגודל אכן קובע. "להיכנס לבית ולראות מולך את השולחן הזה, במלוא הדרו, זה כמו להיתקל בפסל דומיננטי שאי אפשר להישאר אדישים אליו".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב