דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שטיפת מכוניות בישראל 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 4837 פעמים ]

ישראל אינה המדינה האופטימלית לשמירה על מכונית נקייה. עם כמות המדבריות מסביבנו והאובך שפוקד אותנו לעיתים קרובות, כדי להשיג מכונית מבריקה מניקיון צריך לעבור שטיפה בתדירות גבוהה יחסית. כדי לצמצם את ההוצאות ובכל זאת לשמור על מכונית נקייה, ניתן לרכוש מכונת שטיפת מכוניות ולעשות זאת בעצמכם.

חיסכון בטווח הארוך

נתחיל בחישוב פשוט - נניח שאתם שוטפים את הרכב פעם בחודש - זהו פרק זמן סביר. שטיפה עולה בערך 30 ש"ח, ברוב מכוני השטיפה. מכאן שבכל שנה אתם מוציאים לפחות 360 ש"ח על ניקוי הרכב. קניית מכונת שטיפה כרוכה בעלות חד פעמית וניתן להשתמש בה למשך מספר שנים.

 מכונת שטיפת מכוניות מציעה שימושים רבים

מכונת שטיפת מכוניות מתמחה בניקוי כלי רכב, אבל לא רק. ניתן להשתמש בה גם לניקוי משטחים - רצפות, אספלט וכדומה. המכונה יעילה הרבה יותר מכל כלי ניקוי אחר, ויכולה לנקות כתמים שכבר התרגלתם לחיות איתם. המכונות האלו כל כך חזקות, שמשתמשים בהם בשירותי הכבאות לניקוי חומרים כימיים מסוכנים.

 מה הופך את המכונות האלה לחזקות ויעילות כל כך? התשובה היא שטיפה בלחץ. בניגוד לשטיפה בצינור רגיל, המכונות מוציאות מים בלחץ גבוה, שמופעל על הכתמים ומסיר אותם. חלק מהמכונות עושות שימוש בקיטור או במים חמים, שמסייעים גם הם בניקוי מלכלוכים וכתמים טורדניים.

 מי צריך מכונת שטיפת מכוניות?

 אז כמו שראינו, מכונת שטיפת מכוניות כוללת אפשרויות ניקוי רבות, מלבד ניקוי רכב. העובדה שהיא יכולה לנקות בקלות סוגים שונים של משטחים, הפכה אותה לפופולארית בקרב בעלי עסקים. המכונה שימושית ביותר גם לעסקים ספציפיים יותר - חברות השכרת רכב, שרוצות להציג את כלי הרכב שלהן במיטבם.

 גם אנשים פרטיים יכולים ליהנות מהמכונות. כבר ראינו שיש חיסכון בניקוי האוטו במכונת שטיפה, אך היא יכולה להיות יעילה גם לניקוי בבית. מכונת השטיפה מאפשרת ניקוי נוח וקל יותר. מכונות שטיפה מגיעות בדרך כלל עם ציוד נלווה, כמו שואבי אבק או מכונת קירצוף, שמעמידים לרשותכם את ערכת הניקוי המושלמת.

 מכונת שטיפת מכוניות יעילה יותר משטיפה רגילה?

 החוק אוסר על שטיפת המכוניות בעזרת צינור, כי היא משתמשת בהרבה מאוד מים שאנחנו לא יכולים לבזבז על שטיפת האוטו. שטיפה בעזרת דלי היא מסורבלת, איטית ולא קלה. שטיפת המכונית בעזרת מכונת שטיפת מכוניות הופכת את הניקוי לפשוט וקל, משתמשת בכמות קטנה של מים, ומשאירה לנו אותו נקי ומבריק יותר.

 פוליש לרכב - מוריד שכבות לכלוך

 בנוסף לניקיון הרכב, מומלץ לעשות טיפול פוליש שמנקה את הרכב ביסודיות. בטיפול הפוליש מורחים משחת פוליש על הרכב. המשחה הופכת לאבקה ויש להוריד אותה ידנית. הפוליש מוריד עמו שכבה של לכלוך שככל הנראה לא היה יורד בשטיפה. מומלץ גם למרוח ווקס לאחר הטיפול, כדי ליצור שכבת צבע חדשה, נקייה ומבריקה שתגן על זו מתחתיה. את טיפול הפוליש נהוג לעשות אחת למספר חודשים - תופתעו לראות את השינוי בניקיון האוטו.

 ניקיון הרכב חשוב לכל אחד מאיתנו במידה מסוימת. חלקנו אובססיביים לגבי הנושא, חלקנו קצת מזניחים, אבל כולנו בסופו של דבר נאלצים לנקות את המכונית. במקום לקחת את האוטו למכון שטיפה יקר או להשתמש בדלי ומברשת, מכונת שטיפת מכוניות תעשה עבורכם את העבודה בקלות וביעילות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב