דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של מכונת שטיפת מכוניות 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 5241 פעמים ]

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם חייבים לשטוף את הרכב? לצערכם, ילדיכם החזירו אותו מטונף ומלוכלך מהבילוי השבועי כך שאפילו שפשוף ידני עם חומר מחטא לא יעזור. נדרשת כאן עבודה של מקצוענים. הפתרון - מכונת שטיפת מכוניות שתפעל במרץ רב ובאופן אוטומטי, כך שתחזיר את פיסת הפח הזו שבעבר קראתם לה רכב, למצבה הקודם.

 מכונת שטיפת מכוניות - האם זה כדאי?

 מי מביניכם משתמש בדלי וסבון כדי לשטוף את המכונית שלו? אפילו לשפוך מים באמצעות צינור בגינה כבר לא משתלם כלכלית. הפתרון הפשוט והיעיל ביותר כיום הוא ללא ספק מכונת שטיפת מכוניות שמותקנת כמעט בכל מקום שבו רוחצים כלי רכב. צוות אנשים מיומן יעביר את האוטו על המסוע ויעשה עבורכם את העבודה הקשה בהחזרתו למצבו הראשוני.

 כתמים עיקשים על כורסאות הרכב יכולים להיות מוסרים על ידי מכונת קירצוף שתעביר סיבים ארוכים ורטובים על פינות המכונית אליהן קשה להגיע באופן עצמאי. אתם יכולים לעמול במשך שעות ולהשתמש בחומרים הטובים ביותר, אולם תוצאות מספקות וטובות יותר תוכלו להשיג בעיקר באמצעות מכונת שטיפת מכוניות.

 כיצד זה עובד אצל מכונת שטיפת מכוניות גדולה?

 בזמן שאתה שם את מבטחך באנשי המקצוע ונותן להם את המפתחות, הרכב שלך עובר פינוק אישי הכולל שטיפת חלונות וסילוק לכלוכים קטנים באמצעות שטיפה בלחץ. שירות הניקוי מפעיל לחץ מים אדיר כדי להבטיח שהזוהמה לא תישאר. המים הרבים הנשפכים מהצינורות של מכונת שטיפת מכוניות עוברים סינון וממוחזרים הודות למערכת החסכונית.

 מסילה חשמלית עליה מונח הרכב מובילה אותו היישר אל מזרקות המים. כמו במקלחת רטובה, הוא עובר שפשוף וסיבון עם מים חמים ופושרים ולבסוף ניגוב נעים גם מאחורי המראות. שטיחי האוטו מוצאים מתוכו גם כן, מה שמשאיר את חלל המכונית מוכן להמשך.

 ניקוי הפסולת האישית שנשארה עוד מהטיול המשפחתי נעשית בעזרת שואבי אבק שמעניקים את הפיניש הסופי לפני החזרת הרכב ללקוח. ברוב המקומות תהיינה פינת ישיבה נוחה ממנה תוכלו להביט בצורה משתאה על העובדים, שעיקר מטרתם הוא החזרת הברק והניחוח אל האוטו שלכם.

 מכונת שטיפת מכוניות בבית שלך!

 ניתן למצוא גם דגמים מוקטנים של מכונות שטיפה בלחץ, שניתן לאפסן בבית. משקלה של מכונת שטיפת מכוניות כזו לא גדול במיוחד והן לא תופסות מקום רב מידי. לחץ המים יכול להיות קר או חם, בהתאם לסוג המכשיר שקנית. כמובן שצריך לקרוא את ההוראות המצורפות ולנקוט במשנה זהירות בעת השימוש, על מנת להוציא מהמכשיר את המיטב.

 מומחים לרכב ממליצים, אם יש לך רכב חדש, לא לשטוף את המנוע מכיוון שמנועים של רכבים חדשים כוללים בתוכם מחשבים הרגישים לחדירות של מים, דבר שעלול לגרום לנזק בלתי הפיך. מטלית יבשה או לחץ אוויר מתון יכולים להספיק. מנוע רכב ישן לעומת זאת ניתן לשטיפה, אולם יש להקפיד שלא להרטיב ללא משים את מערכת החשמל וההצתה.

 טווח המחירים של מכונות לשטיפת מכוניות די רחב ותלוי בסוג השימוש. מיותר לציין כמובן, כי קניית מכונת שטיפה לשימוש ביתי זולה יותר מאשר רכישת מכונת שטיפה מאסיבית כפי שהזכרנו בהתחלה. חשוב להבין כי מכונת שטיפת מכוניות באה לבשר לעולם שאל כתמי השמן ואל המסטיקים הישנים לא צריך להיקשר וכי ניתן להעלים אותם ללא בעיות.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב