דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות ילדים - האחריות שלנו 

מאת    [ 07/02/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1772 פעמים ]

הסעות ילדים – נהלי הבטיחות

אין צורך להכביר במילים עד כמה ילדים הם שונים ממבוגרים וכל שיקול הדעת שלהם הוא נושא שיכול להיות בעייתי מאוד לפעמים. לכן הסעות תלמידים הוא תחום שמקבל התייחסות מיוחדת בכדי למנוע מצבים קטסטרופליים שאף אחד מאתנו לא רוצה כלל להעלות על הדעת.

מידי שנה אנו עדים לתאונות מחרידות שגובות נפגעים בנפש, ואם הפגיעה היא בילדים הרי שאנו תופסים את עצמנו המומים וכואבים שבעתיים. לכן הסעות ילדים הם עניין שתשומת הלב לגביו חייבת להיות הרבה יותר רצינית מכל שירות הסעות אחר. מעבר לחוקים המחייבים הרי שגם אישיותו של הנהג וגם ערנותם של נהגים, הסמוכים לאותו רכב הסעות המסיע ילדים, יכולים למנוע אסון מחריד.

 

הסעות ילדים – כל תשומת לב נוספת היא חשובה

מאחר ובישראל אין רכבים המיועדים לביצוע הסעות תלמידים בלבד (כמו במדינות רבות בעולם המערבי) ומאחר וכעשרים אחוז מתלמידי ישראל משתמשים בהסעות אלו, הופכים הנהלים לכאלו שמחייבים להסיע ילדים בצורה שתספק להם ביטחון ונוחות. מספר הילדים הנוסעים נלקח בחשבון לצורך הקצאת הרכב הנכון וביחס לצורך במלווה במקרים מסוימים.

גילאי הילדים הם קריטיים לביצוע הסעות עם התייחסות נכונה לצורך שבפיקוח עליהם ובנקיטת כל הצעדים לשמירה על בריאותם וביטחונם. ישנם נהלים הקשורים לבטיחות התלמידים בעזרת אמצעים מוחשיים כמו חגורות בטיחות, אך נראה כי מה שחשוב יותר מכל הוא תשומת הלב של נהג מקצועי שיקרא נכון את התמונה ויבין את המשמעות החשובה של הסעות ילדים. אותה תשומת לב של נהג בעל אופי נוח וסבלני יתרום רבות לביצוע רגוע ובטוח של אותן הסעות רגישות.

 

הסעות ילדים – האחריות שלנו כהורים

הורים רבים עובדים קשה במשך שעות רבות של היממה כולה ועושים ככל יכולתם בכדי להעניק לילדיהם את איכות החיים המספקת. האחריות שבגידול ילד היא עצומה אך ההתמודדות עם אחריות זו היא לא פשוטה כשאנו עסוקים כל כך. אף על פי כן ולמרות הכול, כשמדובר בילדינו הרי שנושא זה של הסעות ילדים אסור שנתייחס אליו כמובן מאליו. רק חברה רצינית שמספקת מגוון רחב של הסעות ועושה זאת במשך שנים רבות יכולה להקצות את הרכב המתאים ואת הנהג הנכון למשימה חשובה זו.

אם הממשלה עדיין לא מפקחת על נושא זה בצורה רצינית ולא מטילה את כל מרותה בכדי שאותן חברות הסעות תהיינה בטוחות בצורה מקסימלית הרי שאנו כהורים חייבים להירתם למשימה. בדיקת החברה שמספקת הסעות ילדים לבית הספר או לגן שבו ילדיכם נמצא, היא זו שתעניק לכם מעט יותר שקט נפשי במידה והיא לשביעות רצונכם. אם החברה לא תיראה לכם, יהיה חייב הדבר להניע אתכם לפעולה מתבקשת.

אתר הסעות בישראל - המוביל בתחום ההסעות, מספק ביצוע השוואת מחירים בין חברות הסעות בארץ לכל מטרה : הסעות בירושלים, הסעות בתל אביב, הסעות בחיפה, הסעות בבאר שבע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב