דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק רשתי למתחילים - חלק ג': איך זה עובד? 

מאת    [ 06/02/2011 ]

מילים במאמר: 862   [ נצפה 2572 פעמים ]

שיווק רשתי למתחילים – חלק ג': איך זה עובד?

מטרת מאמר זה לאפשר לכל מי שמתעניין בהכנסה נוספת או בהקמת עסק עצמאי, לכל מי שמעוניין בעבודה מהבית או לכל מי ששמע על שיווק רשתי אבל לא ממש יודע מה זה – להבין בדיוק במה מדובר.

זהו החלק השלישי והאחרון בסדרת המאמרים של שיווק רשתי למתחילים, ובו נסקור בקצרה את שיטות העבודה ואת הדרכים המקובלות בתעשייה להקמת עסק יציב ורווחי של שיווק רשתי תוך כדי עבודה מהבית. בחלק א' סקרנו מעט את ההסטוריה והחוקים של תעשיית השיווק הרשתי, בחלק ב' בחנו את האפשרויות העומדות בפני מי שמעוניין בהכנסה נוספת או בהקמת עסק עצמאי. בסופו הגענו למסקנה שהדרך הטובה ביותר ליצור הכנסה חודשית קבועה ויציבה תוך כדי עבודה מהבית היא הקמת עסק של שיווק רשתי.

מה צריך לדעת כדי להצליח בשיווק רשתי?

נהוג לומר שעסק של שיווק רשתי הוא עסק פשוט מאד. כל שעלינו לעשות הוא לאהוב את המוצרים, לספר עליהם, למכור אותם ולמצוא אנשים שרוצים לעשות בדיוק את מה שאנחנו עושים. אז נכון, שיווק רשתי הוא עסק פשוט. הוא אינו דורש ידע מוקדם או השכלה מסויימת, לא משנה הגיל, המין, מקום המגורים, האמונה או המצב הכלכלי שלך. כל מה שצריך בשביל להצליח בשיווק רשתי הוא להבין את הגורמים המתקיימים במשוואה, שהם הגורמים להצלחה בעסק.

כל זה נכון, אבל עדיין עלינו חייבים להיות מדוייקים. עצם העובדה שעסק של שיווק רשתי הוא עסק פשוט, לא בהכרח אומר שהוא עסק קל. כל תחום חדש שאנשים נכנסים אליו דורש מהם תהליך הבשלה עד שיתמחו בו, ועד שהעסק יתחיל להניב את התוצאות הרצויות. תעשיית השיווק הרשתי היא תעשיה ש"משנעת מוצרים בעזרת מערכות יחסים", מה שעושה את העניין עוד יותר מורכב, כי בסוף כל "מערכת יחסים" ישנו אדם שדורש יחס והתייחסות, הקשבה ועזרה, תמיכה והבנה. לא משנה אם אנו מוכרים ללקוח מוצר או שאנו מוכרים לו את הרעיון של העסק הנפלא שלנו – יש פה בנאדם, ולכן זה מורכב ודורש מאיתנו תשומת לב רבה.

4 האמונות ההכרחיות בשיווק הרשתי

ישנן 4 רגליים עליהם נשען כל עסק של שיווק רשתי, ואם חסרה לנו אחת מהן, כמו בשולחן או כסא – אנו עלולים ליפול. אלו הן 4 האמונות ההכרחיות כדי להצליח:

  1. אמונה במוצרים – חברת השיווק הרשתי שאיתה בחרנו לעבוד היא "האוטו" שלנו. היא בעצם מספקת לנו את כל התנאים הלוגיסטים כדי להצליח, אבל גם אם הרכב שלנו משוכלל מאד הוא לא יניע בלי שנמלא את המיכל בדלק (או נטעין את הבטריה...) הדלק הזה הוא המוצרים. כל תעשיית השיווק הרשתי נשענת על המלצה מפה לאוזן, ואם לא נאהב את המוצרים ולא נמליץ עליהם ללקוחות ולחברים – יהיה לנו כמעט בלתי אפשרי להניע את העסק שלנו קדימה. קיימת חובה על כל מי שמצטרף לחברת שיווק רשתי להשתמש במוצרים ולאהוב אותם, לדעת כיצד להציג אותם לאחרים (אסור להבטיח דברים שהמוצר לא מקיים), מהם המוצרים המקבילים / המתחרים בשוק, מהו טווח המחירים המקובל בשוק בהשוואה למוצרים של החברה שלו, מיהם קהלי היעד למוצרים שלו ועוד ועוד...
  2. תכנית התגמול – אם לא נאמין שחברת השיווק הרשתי אליה הצטרפנו מאפשרת לנו להרוויח ולהקים עסק יציב, לא נוכל לשכנע אנשים אחרים להצטרף אלינו. כל מי שמצטרף לחברה חייב להאמין שזו החברה הטובה ביותר עבורו, שתאפשר לו להגיע למטרות שלו, שתאפשר לו להרוויח את מה שהוא מצפה בהתאם לעבודה שהוא יעשה. אם הצטרפתם לחברת שיווק רשתי ואתם עדיין לא מבינים את מבנה התגמולים, שבו עם מישהו והקפידו ללמוד אותה כדי לקבל את הביטחון הנחוץ ולסמוך על החברה שתעניק לכם את העתיד ואת הבטחון הכלכלי אליו אתם שואפים להגיע.
  3. החברה – הבחירה המשמעותית ביותר שתעשו, מלבד הקמת העסק בשיווק רשתי, היא בחירת החברה איתה תחליטו לעבוד. האם החברה פרטית או שהיא נסחרת בבורסה? האם היא ותיקה או חדשה? האם יש לה סניפים במדינות נוספות בעולם? האם היא אמינה? האם היא משקיעה ומתגמלת בנדיבות את המשווקים השותפים שלה? האם היא תורמת לסביבה? מהי הפילוסופיה שלה? מהו החזון שלה? מי האנשים העומדים בראשה? מיהם ה"לידרים" שמובילים אותה קדימה? האם היא מפתחת כל הזמן מוצרים חדשים? האם היא שולטת בכל תהליכי הייצור או תלויה בספקים חיצוניים? ועוד ועוד שאלות חשובות שניתן לבחון. לא כל השאלות הללו ממש חשובות כשמצטרפים, אבל הן חשובות בהחלט כאשר אנו בוחנים את סט האמונות שלנו ואת הוודאות שאנו במקום הנכון (שיווק רשתי) ועם החברה הטובה ביותר עבורנו, שמייצרת את המוצרים האיכותיים ביותר בתחומה.
  4. תעשיית השיווק הרשתי – זוהי הרגל הרביעית עליה נשענת ההצלחה שלכם. אתם חייבים להרגיש (לא רק להאמין) ששיווק רשתי הוא באמת הפתרון. הפתרון לחוסר השוויוניות בעולם, מכיוון שהוא אינו מבחין בין האנשים ונותן הזדמנות שווה לכולם, הפתרון לחינוך כלכלי עצמאי מכיוון שהוא מאפשר לכל אדם שמעוניין בכך לקבל זיכיון ולהקים לעצמו עסק בהשקעה מינימאלית ובתמיכה מכסימלית, הוא הדרך שלכם לעזור לאנשים רבים לחיות חיים בריאים יותר, הוא הדרך שלכם לעזור לעצמכם ולרבים נוספים לצאת ממרוץ העכברים ולראות סוף סוף את האור בקצה המנהרה, משהו שעד היום אנשים לא העזו לחלום עליו.

כל אחת מארבע הרגליים האלו חשובה בפני עצמה, ואם יש לכם ספק באחת מהן אנא שבו עם מישהו שיודע, מישהו שמצליח, מישהו ש"עושה את זה" בחברה שלכם או בחברת שיווק רשתי אחרת ובררו את הנקודות שאתם לא בטוחים בהן אחת אחת. בלי אמונה מוחלטת במוצרים, באפשרות להרוויח, בחברה שבחרת ובתעשיית השיווק הרשתי יהיה לכם קשה מאד לבנות לעצמכם עסק מניב והכנסה פאסיבית חודשית שהולכת וגדלה עם השנים.

בהצלחה

 


איריס שביט, מנהלת בתעשיית השיווק הרשתי. בעלת ניסיון של שנים רבות בהדרכה ואימון של משווקיםבתעשיית השיווק הרשתי, מתמחה בייעוץ והקמת עסקים מהבית וביצירת הכנסה בנוסף למשכורת.חברה בפורום המנהלים של חברת FOREVER ומאמנת להצלחה.


 www.aloe-forever.co.il



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב