דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נטוורקינג - בשביל זה יש חברים 

מאת    [ 06/02/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2152 פעמים ]

יש לך עסק קטן ואתה נאבק בשיווק המוצרים או השירותים שלך? רוצה להגדיל את מעגל הלקוחות שלך? להתייעץ עם עצמאים נוספים ולבנות שיתופי פעולה מקצועיים? כדאי שתכיר את המושג רישות עסקי.

הרישות העסקי או בשמו הלועזי Networking, הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים החשובים ביותר בארגז הכלים העסקי של עסקים קטנים רבים.המושג שהתחיל כמושג מעולם המחשבים, המתאר רשת Network)) של מחשבים המקושרים זה לזה ומעבירים ביניהם מידע ונתונים, קיבל משמעות מעניינת כאשר עבר לשימוש בעולם העבודה והעסקים.

כדאי לזכור שמדובר בעבודה. ללכת למפגשים של רישות עסקי, זאת עבודה בפני עצמה. כדאי לזכור שמדובר בעיסוק שידרוש ממך להקצות לך משאבים שונים (זמן, כסף ואנרגיה). מצד שני, אם תהיה מרשת טוב, תזכה ליותר ויותר הזמנות עבודה.

הרעיון המרכזי ברישות עסקי הוא הקמה ותחזוקה של מערכת קשרים בין אישיים לקידום העסק שלך. בעזרת ביצוע רישות עסקי, אתה למעשה מגדיל את מאגר הלקוחות והמכרים שלך, אתה מגיע להזדמנויות עסקיות חדשות ומסוגל לבצע שיתופי פעולה עם עסקים אחרים שלפני כן בכלל לא הכרת או היית מודע לקיומם.

כיום, רישות עסקי המבוצע על בסיס קשרים בינאישיים ויחסי הדדיות ושיתוף, יספק לעסק שלך כל מה שהוא צריך – גישה למידע עסקי, תמיכה והזדמנויות עסקיות.

רישות עסקי מצליח כאשר יש הדדיות. אם תגיע למפגשים רק כדי שאנשים יפנו אליך כלקוחות או יפנו אליך לקוחות תתאכזב במהירות. לרוב אנשים שמחים לעזור לאנשים שעזרו להם. כדי להיעזר באחרים עליך לעזור להם בעצמך. כשאתה מתחיל להתייחס לחברי הקבוצה שלך כמשווקים שלך וכאנשים שאתה רוצה לשווק ולקדם עסקית, הקבוצה הופכת לקבוצת נטוורקינג מצליחה.

בארץ פועלים כמה ארגוני רישות עסקי המפעילים קבוצות במיקומים גיאוגרפיים שונים.כדאי לבדוק אפשרויות הצטרפות לקבוצות כאלה. במפגשים תוכל להציג את העסק שלך במשך 60 שניות. כדאי להגיע עם כרטיסי ביקור וחומרי שיווק אחרים. נסה להגדיר איזה הפניות עסקיות אתה מבקש מחברי הקבוצה. נסה להכין את נאום 60 השניות שלך מראש.

כנסים הם דרך נוספת לבצע רישות עסקי. בכנסים מקצועיים אנחנו יכולים לפגוש לקוחות פוטנציאלים, ליצור שיתופי פעולה עם קולגות ועוד.

אינטרנט – ניתן למנף קשרים באמצעות השתתפות פעילה בפורומים מקצועיים. בדרך זו אתה יכול להציג את המקצועיות שלך ולעודד אנשים לפנות אליך בנושאים מקצועיים.

אפשר ללמוד רישות עסקי. ישנם בארץ ארגונים הנותנים תמיכה מקצועית לבעלי עסקים בנושא הרישות העסקי. מומלץ להיעזר בגורמים מקצועיים אלו, אחד מהם  יסמין איגוד נשות העסקים בישראל מהמרכז היהודי ערבי לפיתוח כלכלי, המאפשר שירותים רבים בניהם הכוונה בבניית רישות עסקי, קידום שיתופי פעולה וקשרים עסקיים בקרב בעלות ובעלי עסקים.

הרישות העסקי הוא דרך להצליח עסקית מבחינה שיווקית. היא דורשת השקעה אבל מתגמלת באותה המידה.

יסמין ארגון נשות עסקים מפעיל סניפים ברחבי הארץ. אם מעניין אותך לדוגמה איך להכין תוכנית עסקית, היכנסי לאתר שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב