דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המותג אלביס פרסלי 

מאת    [ 05/02/2011 ]

מילים במאמר: 686   [ נצפה 2711 פעמים ]

מה בין מלך הרוקנרול- למותג אופנה על שמו?

עד היום למעלה משלושים שנה אחרי, השם אלביס פרסלי, עדין מחסיר פעימה מלב רבים. ה"מלך" הידוע, שהרטיט לבבות כה רבים בשנות החמישים והשישים עדין פה עמנו, גם אם לא באופן פיזי. ELVIS PRESLEY היה מלך הרוקנרול , הבלתי מוכתר. וגם היום למעלה משלושה עשורים אחרי לכתו מאיתנו, שמו, דמותו ופועלו משמשים כר הזנה רחב לרבים וטובים. המפתיע הוא הדור הצעיר, שזכה להכירו באיחור, שגם הוא נתפס לדמותו האגדית.ליופי הגברי אותו סימל, לסמל המאהב הלוהט, שהיה כרוך בדמותו ומעבר לכך והכי חשוב- למוזיקה הנפלאה והפופולארית שיצר בקולו החם והמיוחד.

כן יש געגועים לאלביס ולאותה תקופה, שבה היה המלך. מתגעגעים אליו, אלו שהוא היה פס הקול של נעוריהם, אנשים שהם היום סביב שנות החמישים, שישים ומעלה- ולמרבה הפלא מתגעגעים גם צעירים, שנחשפו לסיפורו, לפועלו, ליצירותיו לדמותו ולכל מה שהיה כרוך בשם ולמעשה במותג "אלביס פרסלי". רק אמרת את השם וכבר מיתגת משהו מאוד ברור. אז מה דעתכם לעשות חיבור בין האהבה הזאת למוזיקה, לדמות- ולאופנה. זה הרי פשוט גאוני. היום קיימת אפשרות של רכישת המותג שנושא את דמותו ושמו כסמל ורישיון מסחרי. לא צריך להכביר במילים עד כמה הדמות הזו חיה ופעילה גם היום. עצם החיבור של המלך הנצחי הזה עם תחום האופנה, הוא כמעט חיבור טבעי. חיבור שיש לו כוח שיווקי מוכר וברור.

לכל מי שעוסק בתחום שיווק מותגים, ברור, שחלק ניכר מזמן הפריצה לשוק, מוקדש לשיווק המותג. תהליך שבדרך כלל לוקח הרבה זמן ובעיקר הרבה כסף.והרי  המותג "אלביס פרסלי" עושה את העבודה הזו כבר עבורכם. כבר ברגע קבלת המותג, אתם מקבלים במקביל את היכולת, הידיעה והוודאות שניתן ואפשר לשווק אותו. שיש לו קהל אוהדים, שישמח מאוד לפגוש שוב בדמות הנערצת. אם זה במקרה, אליל נעורים, או לחילופין עבור הדור החדש, מיתוס עליו גדלו ושמעו כל-כך הרבה.

 ההבטחה הזו היא לא רק מילולית. יש לה היבטיים כלכליים ברורים. ברגע שמישהו רוכש רישיון למותג כזה כמו "אלביס פרסלי" הרי המוניטין צבור כאן מראש. יש רמת אימון סיסית של הלקוחות במותג, ויש לה גם מידה לא מבוטלת של אמינות. קיים כבר קהל צרכנים ברור שיש לו עניין במותג הזה. כמו שאמרנו כבר, צעירים בשם הזכרון הקולקטיבי, שדבר זה נושא בחובו, ואחרים שיש להם אמירה אישית ורצון להזדהות עם מיתוס גדול, שם חזק ומוכר, שאומר משהו מאוד אינדיבידואלי עליהם עצמם, כאנשים יצירתיים ו"קוליים". ומעבר לכך- ההבטחה שמותג זה נושא עמו, אינה חד פעמית. ידוע שלקוחות מותגים הם לקוחות נאמנים, כאלה, שאם ההבטחה שבשם המותג ממומשת, ישובו וירכשו אותו גם בעתיד. לפיכך יש למותג זה ערך גבוהה מאוד עבור הבעלים. בעיקר כשזה מתבטא בתחום הכנסה וודאית.

 ועוד יתרון, שחשוב לשים אליו את הדעת. כשאתה משווק מוצר כגון- המותג "אלביס פרסלי" הכניסה שלך לשוק היא מהירה יותר, סכום ההשקעה נמוך יותר כי אין צורך להיאבק על שיווקו, ולפיכך גם הסיכון קטן ובמקביל הרווח הפוטנציאלי שלך כרוכש המותג גדל. וגם ללוגו המותג הזה יש הרבה משמעות. הוא בונה קשר מיידי עם הלקוח והצרכן החדש. אין צורך לדחוף אותו, קדימה. הוא עושה את העבודה הזו בעצמו, בעצם השם שלו.

 זאת ועוד. המותג הרשמי "אלביס פרסלי" הוא מותג מוכר בעל רישום סימן מסחרי. לקוח הרוכש אותו יודע שקנה, משהו איכותי, משהו טוב. שכן ידוע שיש חיקויים בלתי חוקיים בשוק. כאן הלוגו הידוע במוניטין שלו בונה מערכת יחסים חדשה עם הצרכן. מערכת שמבטיחה, להיות אותנטית, איכותית וטובה. מעצם רכישת הרישיון למותג, מתממשת הבטחה זו. והיא מתבטאת בהגדלה וודאית של תזרים המזומנים שיכנסו לכיסו של הרוכש.

 רכישת מותג כזה מספקת הזדמנות ,לך רוכש הרישוי למותג, לעשות הבחנה ברוכה וברורה בין המותג שלך לאחרים ולעשות רושם רב על הצרכן. המותג הזה פונה לשדרות רחבות בציבור הלקוחות שאולי אלביס הוא הדמות היחידה המחברת בין כולם.

 אין ספק שהפגישה בין הלקוח לבין המותג של "אלביס פסלי" יוצר רצון בנוסטלגיה, בגעגוע בהזכרות, כמו גם ברצון להגיד משהו אישי, שכן כל הזדהות עם דמות כלשהי יש בה גם אמירה. ורכישת מותג שכזה יביא מיידית מוניטין חיובי למוצרים אליהם הדמות מחוברת.

 השם "אלביס פרסלי" הוא שם שפונה לשדרות רחבות בציבור למעשה כמעט לכל הגילאים, ויש לה ערך גבוה ככלי שיווקי בשל הפופולאריות שלו. מדובר במותג חזק שיש לו צרכנים נאמנים, שיצרו רווחיות עבור רוכש רישוי המותג, כך שזה עושה את העסק למאוד כדאי. חשבו כמה זה טוב, כאשר סף הסיכון נמוך, והסיכוי לרווח גבוה.

 לא תאמינו מה השם הזה - "אלביס פרסלי" יעשה למותג שלכם. כדאי לכם לרכוש את הזיכיון למותג, כדי להיווכח בכך.

 

 

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום brand licensing .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב