דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מראה שעל הקיר - מיהו המדביר הטוב בעיר? 

מאת    [ 05/02/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1992 פעמים ]

המדביר לצרכן – כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים מדביר

כשרובנו נתקלים בעכבר או בג'וק לפתע באמצע הסלון, אנו נבהלים עד כדי כך שקשה לנו לחשוב בהיגיון. תחושות הגועל והחלחלה גורמות לנו לרצות להיפטר מהמזיק הסורר מהר ככל האפשר. ומכיוון שקשה לנו לשאת את המחשבה של מגורים בבית שמסתובבים בו מזיקים באין מפריע, אנו מיד מתקשרים לחברת הדברה.

אלא שלא אחת מדובר בבעיות נקודתיות, שאותן יכולנו לפתור בעצמנו. וגם אם אכן ישנו צורך במדביר מקצועי, תחושת הדחיפות גורמת לנו לבצע החלטה פזיזה ולבחור בחברת הדברה שלא בהכרח מתאים לצרכים שלנו. אז מתי אם כן יש צורך בחברת הדברה? וכיצד בוחרים את המדביר הנכון? כל התשובות במאמר הבא.

מי מדביר את הג'וק שבקיר?

מתי אנו יכולים להתמודד בכוחות עצמנו עם המזיקים ומתי אנו זקוקים למדביר? התשובה לשאלה זו מתחלקת לשניים. בדרך הכלל הכמות היא זו שמכריעה את הכף. כשמדובר במזיקים בודדים, כמו נמלים ספורות במטבח, או כמה ג'וקים במרפסת, אפשר לקנות תרסיס הדברה לשימוש ביתי ולהיפטר מהבעיה. גם אם בביתכם מסתובב לו עכבר סורר, תוכלו לקנות מלכודת עכברים וללכוד אותו בכוחות עצמכם וללא מדביר. אולם כשמדובר בבעיית מזיקים גדולה, שחוזרת שוב ושוב, ושום אמצעי הדברה ביתי לא הועיל – זה הזמן לקרוא לחברת הדברה.

לעומת זאת, אם אתם יודעים כי מדי קיץ אתם סובלים ממכת תיקנים, או שמזיקים אחרים פוקדים את ביתכם כבדרך קבע, מומלץ לקרוא למדביר עוד בטרם התופעה תחריף. במקרים שכאלו ההדברה תשמש כפעולה מונעת.

מראה, מראה שעל הקיר, מיהו המדביר הכי טוב בעיר?

כדי להבטיח שהמדביר שתזמינו אכן יצליח להיפטר מהמזיקים שפקדו אתכם וגם לא יסכן את בריאותכם, עליכם בראש ובראשונה לבדוק את היתר ההדברה שלו. על פי חוק כל מדביר חייב לקבל היתר הדברה מהמשרד לאיכות הסביבה. היתר זה מבטיח לכם שהמדביר שלפניכם עבר הכשרה מקצועית מסודרת, שהוא נמצא תחת פיקוח המשרד להגנת הסביבה ושהוא עושה שימוש אך ורק בחומרי הדברה שאושרו לשימוש על ידי משרד הבריאות.

לאחר שבדקתם שלמדביר יש היתר הדברה, בדקו גם את סוג ההיתר שלו. המשרד להגנת הסביבה מנפיק ארבעה סוגי היתרים: היתר קטילת חרקים, היתר קטילת מכרסמים, היתר איוד מוגבל והיתר איוד בלתי מוגבל. לכן עליכם לבדוק שסוג ההיתר שהמדביר מחזיק ברשותו אכן תואם את סוג השירותים שהוא מציע.

לאחר שווידאתם את סוגיית היתרי ההדברה, אתם יכולים להתפנות לבדיקת פרמטרים חשובים נוספים בבחירת מדביר. מומלץ מאוד לבחור במדביר שמתמחה בהדברת המזיקים הספציפיים שמהם אתם סובלים. ישנם לא מעט מדבירים שמציעים מגוון שירותי הדברה, לכל סוגי המזיקים, ונופלים בדיוק להגדרה "תפסת מרובה, לא תפסת". דהיינו, מרוב תחומי פעילות אין ולו תחום אחד שבו הם מצטיינים במיוחד.

עוד פרמטר חשוב בעת בחירת מדביר הוא נושא האחריות על ההדברה. מדביר מקצועי יעניק לכם אחריות למשך מספר חודשים (המספר משתנה בהתאם לסוג המזיקים ולסוג ההדברה שבוצעה), בהם הוא מתחייב שהמזיקים לא ישובו להטריד אתכם. ואם חלילה זה יקרה, הוא ידאג לשוב ולהשלים את עבודתו ללא תמורה נוספת.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב