דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו תארים מאפשרים השתלבות במשרות בכירות בחברות? 

מאת    [ 04/02/2011 ]

מילים במאמר: 327   [ נצפה 1970 פעמים ]

עם סיום לימודי תואר ראשון, רבים מהסטודנטים מחפשים דרכים להשתלב במשרות בכירות בחברות וארגונים ברחבי הארץ. למרות שברבים מהלימודים האקדמאיים נרכש ידע רב המאפשר תעסוקה במשרות נחשקות, קיימים מספר תארים המבטיחים סיכוי רב יותר.

לימודי מנהל עסקים הם דוגמה טובה. תואר ראשון במנהל עסקים מעניק לסטודנטים ידע רב בנושאים מגוונים, ויריעת הידע הרחבה שנפרשת לפניהם של הסטודנטים במהלך תואר ראשון במנהל עסקים מעניקה הזדמנות לאייש משרות בכירות בארגונים. במסגרת לימודי מנהל עסקים לומדים הסטודנטים תכנים שונים הקשורים לכלכלה, משאבי אנוש, וכן ההיבט המשפטי של מנהל העסקים - השילוב של שלושת הנושאים האלה מקנה את הבסיס לתעסוקה בכירה במשק.

גם לימודי ראיית חשבון עשויים להיות מקפצה לתעסוקה במשרות בכירות בארגונים פיננסים ובנקים. במסגרת לימודי תואר ראשון בראיית חשבון מתקיים לימוד מעמיק המקנה ידע רחב באספקטים השונים של הכלכלה - דיני כלכלה בהיבט המשפטי, חשבונאות ומימון, וכן לימוד על הכלכלה הישראלית. הידע  הרב שנלמד במסגרת תואר ראשון בראיית חשבון מעניק לסטודנטים את הבסיס לניהול הכלכלי של ארגונים וחברות ברחבי הארץ.

כמו כן, רבים מבוגרי תואר ראשון במשפטים משתלבים במשרות בכירות, ולעתים הן אף לא קשורות לעריכת דין. הידע הרב שנרכש על חקיקה בישראל ודיני חוקים שונים במסגרת לימודי משפטים מקנה לסטודנטים בסיס לניהול ארגונים וחברות בישראל. לרבים מהעסקים בארץ דרושים אנשי מקצוע בעלי רקע משפטי לניהול השוטף של ארגונים, כך שלימודי תואר ראשון במשפטים מקנים את הידע הדרוש לתעסוקה בכירה.

בוגרי לימודי הנדסה יוכלו גם הם להשתלב במשרות בכירות בחברות הייטק ומחשבים ברחבי הארץ. הידע הרב שנרכש על ההיבט ההנדסי של תחומים שונים, כגון הנדסת מחשב או הנדסת חומרים, מקנה לסטודנטים את הידע הדרוש לתעסוקה בכירה בארגונים העוסקים בתחומים הנדסיים. בוגרי תואר ראשון בהנדסה של מחשבים, לדוגמה, יוכלו, לנהל ולרכז מחלקות בחברות הייטק.

לימודי תואר שני בחינוך, הנלמדים בהתמחות של ניהול וארגון מערכות חינוך, מאפשרים תעסוקה בדרג הניהולי של מוסדות חינוך ברחבי הארץ. בוגרי לימודי חינוך במסגרת תואר שני רוכשים ידע וכלים רבים המאפשרים להם לנהל שכבות ומקצועות במערכת החינוך, ובעתיד אף לאייש משרות ניהול בבתי הספר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב