דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שופכים התינוק עם המים 

מאת    [ 03/02/2011 ]

מילים במאמר: 1957   [ נצפה 2429 פעמים ]

3 פברואר 2011

שופכים התינוק עם המים

 

בשנות השיבעים קיים כותב טורים אלו שיחות סגורות (הנסיבות אינן ממין הענין כאן), עם קצינים בכירים במשטרת ישראל.  כולם, עקב נסיונם רב השנים היו תמימי דעים כדלקמן: "אין אדם (אין אדם) במדינת ישראל שהינו נקי וצח כשלג, מפשוטי העם ועד לשועיו, אין חיה כזו אין אדם ישר לחלוטין, אין אדם שאינו נושא על גבו קופת שרצים כזו או אחרת, קלה כחמורה".  אמירות אלו הובאו כאן על מנת להדגיש כי אמנם אל לנו להיות סלחנים לנוכח מעשי פשע ועוון אך באתה המידה אל לנו לאבד איזון ומידתיות משום שאם נישפוט כל נושא משרה ראוי מקצועית בהתאם לנאמר לעיל הרי שעלינו לסגור את הבסטה הישראלית ולפתוח בשחיה לאירופה ואפריקה (אוגנדה אולי?).

ואכן, הכיצד זה העזנו להפקיר את חיי אלפי חיילינו במבצע "עופרת יצוקה" בפיקודו של "השקרן וגנב הקרקעות הזה גלנט", הכיצד העזנו לסכן חיי חיילינו?  אהה, אזי הוא כן כשר לעשות עבורנו את העבודה המלוכלכת (34 שנות שרות העם בעבודות מלוכלכות), אך בהגיע תורו לשרתנו במשרה העליונה בצבא לפתע אינו כשר וכשיר?  האם הפכנו ל"טהרנים ומוסרנים" כאשר הדברים נוגעים לאחר בעודנו מתעלמים מדבשתנו שלנו?

 

אין בכוונתנו להיכנס לפירטי הפרטים של מקרה גלנט, אלו ממילא נדושו עד זרא, אלא דווקא להתרומם אלף מטרים באוויר לצפות על המתרחש ביער, חוצה מעלוות העצים, באורח מערכתי.

אנו מבחינים בנדבכים (ואלו הם כולם יחדיו מכונים בפינו "היד הנעלמה"), אשר קיבוצם הוא הנותן זווית ראיה שונה וכוללת יותר להתרחשויות אשר ניפרשו לנגד ענינו במצג מטשטש דעה ובכוונת מכוון.

 

הנידבך העליון – כבר בספרנו משנת 2009 ,"משנאי החינם בינינו", קבענו בהתאם לעדויות ממוסמכות כי חוסיין אובמה הינו ניבחרם ושליחם של אירגוני "הסדר העולמי החדש / בילדרברג" (הקישור לספר, בסיפא למאמר).  מטרת האירגונים ליצור בוקה-ומבולקא עולמית (כאוס) אשר יאפשר בסופו של התהליך פרוק כל המסגרות הלאומיות ויצירת ממשלה עולמית טוטליטרית (אירגון האו"מ והאיחוד האירופי הינם צעדים בכיוון).

אך בכל האמור לחוסיין אובמה קיימים עוד שני מדדים חמורים לא פחות.  האיש שמאלן מבולבל וכמובן איסלמיסט ללא תקנה.  האיש אובמה מתאים ככפפה ליד לברית הבילתי קדושה אשר נירקמה בין השמאל העולמי הרדיקלי ולבין הג'יהאד העולמי האיסלמיסטי.

ידיעות הניראות כמבוססות טוענות כי חוסיין אובמה הוא שעודד את הקושרים בהפיכה המצרית המתרקמת כעת ונתן להם את הגיבוי למרידתם במוברק המצרי, מיד לאחר שניבחר לנשיאות לפני כשנתים ועד ימים אלו ממש (לא נופתע באם יוברר כי ידו גם במעל בתוניסיה, לבנון וירדן, אלג'יריה ותימן).

מעשה שטן, אותן חוסיין אובמה זימן לפני כחודשיים את מיודעתנו ציפק'ה שפיצר ממש לשם אותה מטרה דהיינו, חתירה אנטי-דמוקרטית והפלתה של ממשלת נתניהו בחסות אותו מיודענו חוסיין אובמה.  מי המאמין באקראיות הארועים שיבושם לו.

 

נידבך "מקעקעי ציון" – אין זה סוד יותר כי האירגונים החוץ פרלמנטרים הישראלים הינם שלוחי האיחוד האירופי ואירגון הביון האמריקני, קרן פורד ועוד עשרות קרנות אנטישמיות אשר כל מטרתן היא הפיכת מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה הפלשתינים.

אין זה סוד יותר כי משתפי הפעולה האידאולוגים של האירגונים החוץ-פרלמנטרים הללו בהכוונתה ומימונה של "הקרן לישראל חדשה" הינם מירב העיתונאים במרבית אמצעי התקשורת הישראלים (מעריב, ידיעות, הארץ, ערוץ-2 וערוץ-10), מרבית פרקליטי פרקליטות המדינה, סקטורים שונים במערכת המשפט הישראלית, בית המשפט העליון ובג"צו, חלקים נירחבים מהאקדמיה הישראלית, צמרת משטרת ישראל, סקטורים שונים במערכת החינוך ומשרד החוץ הישראלי.  אכן הרקב פושה ונוגס בכל חלקה טובה במקומותינו.

שני הסקטורים העומדים למכשול בפני השתלטות כוללת של שלוחי האירופים והאמריקנים על מדינת ישראל הם צה"ל והמגזר הדתי-חרדי.  צה"ל נהנה מפופולריות ואמון הציבור בעודו מהווה את המכשול העיקרי להשמדת העם היהודי בארצו, ואילו הסקטור הדתי-חרדי הם שומרי הגחלת היהודית וסיבת ישיבתנו בארץ ישראל.  הללו באורח טיבעי לכן מהווים מחסום אשר יש (לגישת המקעקעים) לזעזעו לפני שיפלו חומות מבצר מדינת ישראל.

לתוהה והמשתומם על ההתנפלות הניבזית של שכירי ומאותנני "הקרן לישראל חדשה" על שני הסקטורים הללו, מאז עלתה ממשלת נתניהו, הנה הוא ההסבר לעיל.  מכאן ברור מדוע הוכפש ניצב ברלב ממשטרת ישראל ומכאן גם יובן מדוע מוכפש ללא כל אמת מידה, אלוף יואב גלנט.  השנים הללו ידועים בכישוריהם המקצועים, בלוחמנותם ובנטיתם האישית כ"חובבי ציון" וברי כי מהווים לכן סמרטוט אדום בעיני "מקעקעי ציון" המדוברים.

וכך, מה תיקנו חכמי הדור?  הם ידעו כי אפילו רוה"מ בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק לא יוכלו לעמוד בפני קביעות משפטיות (זהו תחום אשר בשליטת "היד הנעלמה" באופן גורף), ולכן העבירו, דרך תביעות בפני בג"צ "מומר"צ", הבוער מאהדת המקעקעים, את ענין מינוי גלנט למסלול המשפטי ובכך השיגו מבוקשם דהיינו, כפיית סילוקו של גלנט על הדרג הפוליטי (הניבחר) באמצעות הדרגים המשפטיים (הבוחרים עצמם).

 

נידבך היריבות הצבאית – אין זה סוד כי צמרת צה"ל כוללת (תמיד כללה, מאז קום המדינה) רובה ככולה קצינים בכירים אשר ניבחרים בקפידה ובכוונת מכוון, האוהדים את האג'נדה שמשמאל למפה הפוליטית (אלוף נווה הוא המעיד על היוצא מהכלל, כמו אותו שופט מחמד לוי, חובש כיפה יחיד בבית המשפט העליון), ממש כפי שמרבית ראשי השב"כ הם נאמני אנ"ש וניבחרים בעליל בהתאם לנאמנותם הפוליטית האג'נדתית.  יואב גלנט בעצם נטייתו הפוליטית לוחמנית, הציב מראה שאינה מחמיאה בפני צמרת צה"ל ורמטכ"לו (הפוזל כמובן שמאלה-ל"קדימה"), ולכן ניתן האות לסיכולו הממוקד עת הפך למועמדו של אהוד ברק, בן פלוגתו הנחרץ (הפוליטי?) של רמטכ"לנו.

במסגרת זו ניתן לראות את "מסמך גלנט" (הרפז) אשר בא לטרפד את מינויו של אלוף יואב גלנט תוך השתת "זובור" מכפיש עליו ובכך לסלקו מנתיב הרמטכ"לות.

כעת הוסף על הנאמר את היריבות הטיבעית בין מועמדים שונים בבכירות הצה"לית, המוצאים עצמם ראויים יותר ממתחריהם למשרה הרמה וקיבלנו תמיכה גורפת תוך הכפשה גורפת כנגד גלנט.  לא שהוא לא עשה טעויות, ולא שלא ניצל פרצות שונות על מנת להשיג שטחים ודרכים נוספות בנחלתו במושב עמיקם וראוי הוא לענישה עקב כך, אך במדתיות ראויה ומושכלת אשר תכיר גם במסוגלותו והיותו ראוי לרמטכ"לות. הצנעת פועלו ותרומתו לעם ישראל משך 34 השנים החולפות מבזה אותו ואת כולנו יחדיו.

 

הנידבך הציבורי – על הסתתו של הציבור נגד גלנט הופקד כמובן (לא באקראי), הסקטור התיקשורתי בהכוונתם של משרדי יחסי ציבור הידועים בנטייתם הפוליטית האג'נדתית.  ניראה כי זרועות התמנון האובמיות והאירופים באמצעות "הקרן לישראל חדשה" ובתמיכת מפלגת קדימה, הציבו עיתונאים חסרי מצפון ויושרה (מאי נפקא מינא) בשרות המסע להכפשת צה"ל והורדת קרנו.

אנו, הציבור, בלענו את אחיזת העינים הזו כבכורות בטרם קיץ.  אנו כולנו שימשנו "אידיוטים מועילים" בידי כוחות גדולים מעמנו בלא שנשכיל להבין כי אנו היננו אך מכשיר בידי זדים המחופשים לאחינו ודורשי טובתנו, אלו מחצרצי סיסמאות חלולות בנוסח: "זכויות אדם" ו"שלום של אמיצים", הבאים לקעקע מבפנים בתמיכת פריצים חיצונים את יכולת העמידה של ישראל כנגד אויביה, עדי תושג מטרת "מדינת כל אזרחיה הפלשתינים".

התנהלותם של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס והיועץ המשפטי לממשלה ווינשטין מלמדות כי מורא התקשורת נפל עליהם.  איננו בוחנים כליות ולב אך הנסיבות מלמדות כי שיקוליהם בנוגע למקרה יואב גלנט היו מזוהמות בשיקולים שאינם ממין הענין ובכך מוטל צל כבד על מסקנותיהם הסופיות.  השתלשלות הענינים בפרשה כמו גם בפרשות רבות אחרות ניראית כפי שניראית משום שאנו מניחים לתקשורת ו"מערכת המשפטיזציה" לנהל את עניני המדינה בלא שמונו והוסמכו לכך, מעל ראשו של הריבון ונגד רצונו

קרוב לוודאי כי נהיה עדים לדמעות שליש לגורלו של יואב גלנט מצד אותם מכפישים מהתקשורת וזאת כצעד מנע לפתיחת חקירה או מחאה ציבורית כנגדם בעתיד על חלקם בפיאסקו.  מנגד, צצו עיתונאים "מקעקעי ציון" המיחלים להפיכה שלטונית אנרכיסטית נוסך תוניס ומצרים בישראל ורואים בפרשות גלנט/ברלב צעד ראשון בכיוון.  המצאותם ופעילותם בינינו מעידה רבות עלינו כולנו.  כך או כך, אלו נבלה והללו טרפה.

 

ובכן מה היה לנו כאן.  דומה ו"היד הנעלמה" (זו הינה המצרף של כל הנדבכים לעיל יחדיו), אשר ציינו אותה כבר במאמרנו  מ- 23 ינואר, 2011 ,"קיימת שיטה בנסיבתיות", צצה במלא נוכלותה וניבזותה בענינו של אלוף יואב גלנט כמותואר בנידבכים לעיל.  אין ספק כי גורמי "היד הנעלמה" הסיתו את אנשי המושב נגד גלנט ובוודאי סיפקו את החומרים המגמתים לכתבותיו של ליבסקינד כנגד גלנט.  במדה ונחפור עמוק דיו הרי נמצאם מאחורי מסמך גלנט/הרפז גם כן.  

גלנט צודק, מעבר לעובדות והפרשנויות בפרשת הקרקעות (אשר הדעות ממילא חלוקות לגביהן), הרי תזמון הפיאסקו מעיד כי בוצע בו "סיכול ממוקד" (פרקליטולוגים יכנו זאת וודאי "תפירת תיק").  אכן, צה"ל צריך בשדרוג ערכי היסוד, אך זה חייב להעשות בשום שכל, בהדרגה תוך פיקוח ובקרה על התהליך ולאורך זמן.  הדרך שנינקטה בידי "היד הנעלמה" אינה מכוונת לתועלת צה"ל ומדינת ישראל אלא נהפוך הוא, מטרתה קעקוע-ציון והעם היהודי היושב בה.  אנו, בכך שהסכתנו למלעיזים, במו ידנו שפכנו המים עם התינוק.  לא ירחק היום, למעשה יום זה היפציע כבר מזה זמן,  ואנשים טובים וערכיים כיואב גלנט ידירו רגליהם מדרגות הקצונה הבכירות של צה"ל (ובצדק) כפי שאנשים ערכיים וטובים מדירים את רגליהם מהפוליטיקה הארצית (גם כן בצדק).

 

אנו עומדים בפני תקופת בינוניות בפיקוד הבכיר על צה"ל אשר סופה מי ישורנו.  לא אנשי מקצוע יבחרו וימנו את מפקדי צה"ל אלא חבורת עיתונאים שטופי חד-אג'נדה ומשפטנים (חלקם וודאי בוגרי תכנית המשפטנים של "הקרן לישראל חדשה" דהיינו "מקעקעי ציון" מדופלמים), אשר אין בידם מושג ירוק בצרכי הצבא, הם ההופכים לשליטי העדר.  אם פוליטיקאים בינונים יוצרים תחושת אי נוחות ומיאוס הרי על אחת כמה וכמה, מפקדי צה"ל בכירים-בינונים המציבים סכנה קיומית לעם ישראל בארצו.

האם אנו כציבור מוכנים להשלים עם מצב בו סיכויי קיומנו והדורות הבאים אחרינו עומדים בספק?  האם נפקיר גורלנו ועתידנו בידי חבורת שרלטנים בתוכנו ופריצי ארצות הים חוצה לנו?

במבחן המעשה הפכנו לרפובליקת בננות אשר מיעוט מצורע וזב חוטם הן בתוכנו והן מבחוץ קובע עבור רובו של הציבור אם ישרוד, אם ייימוג.

  

סימוכין

http://www.global-report.com/aroll/a343358-קיימת-שיטה-בנסיבתיות

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

 

אהרון רול

amroll@sympatico.ca

 

המחבר הינו יועץ אירגוני ודירקטור ניהול פרויקטים בכיר לחברות ואירגונים בענף המחשבים http://www.aaronroll.com http://www.global-report.net/aroll/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב