דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח אופניים בחול 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 259   [ נצפה 3109 פעמים ]

לאחר שחופשות הסקי בחול הפכו לעניין שבשגרה לאלפי ישראלים, גם חופשות חו"ל הכוללות רכיבה על אופניים בחו"ל הופכות להיות פופולאריות. לפנ י שיוצאים לחופשת אופניים יש לשים לב לביטוח הנסיעות לחו"ל שיש לנו והאם הוא מכסה את כל הסיכונים שיש בסוג כזה של נסיעה.

רבים נוהגים להשתמש בביטוחי החינם הניתנים לנו באמצעות חברות כרטיסי האשראי, אך במיוחד שיוצאים לחופשות הכוללים שילוב של ספורט אתגרי כדוגמת סקי או אופניים יש חשיבות לשים לב לרמת הכיסויים וסוג הכיסויים שמוצעים במסגרת הביטוח. ביטוחי החינם הבסיסיים הם אכן בסיסיים ויש צורך להתאים אותם לסוג הנסיעה שלנו.

במקרה הצורך עלויות הטיפול הרפואי במדינות המערב מאד יקרה ועלולה להגיע לעשרות ואף למאות אלפי דולרים סכומים לא מבוטלים. כאשר מדובר בחופשה ספורטיבית כגון אופניים או סקי הסיכון עולה מאחר ופציעות הם דבר שכיח יחסית ולכן החשיבות לביטוח שיכסה אותכם  בכל ארוע שלא יקרה הוא קריטי.

אחת הפתרונות המעניינים הוא ביטוח אופניים המכיל ביטוח אופניים לסיכוני רכוש ונזק פיזי בארץ הניתן להרחבה בעת היציאה לטיול אופניים בחו"ל ביטוח זה חוסך לכם את החיפוש אחר ביטוח חול המתאים לצרכים שלכם כל מה שנשרא לעשות הוא לפנות אל סוכן הביטוח או לחברת הביטוח שלכם ולהרחיב את הביטוח לתקופת הנסיעה שלכם בחו"ל.

 

לא חשוב באיזה ביטוח נסיעות לחול תבחרו שעת הנסיעה לטיול האופניים, אבל חשוב מאד להשוואות מחירים וכיסויים. אל תעזבו את הארץ עם ביטוח שלא יתן לכם כיסוי מלא לכל הסיכונים הכרוכים בטיול האופניים אך גם אל תרכשו את הביטוח הראשון שמצאת חשוב להשוואת מחירים כי הפערים יכולים להיות גדולים. אז רכשו ביטוח חול מקיף וזול ותהנו!


אתר www.insurance-world.co.il מציג מידע הנוגע לביטוח חו"ל של קופות החולים (כללית חו"ל, מכבי חו"ל), של חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה) ושל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות כלל).
 
האתר מאשר עזרה בקבלת הצעות מחיר לרכישת ביטוח חו"ל ואף רכישה מקוונת של ביטוח כזה, בהתאם לתוכנית שהגולש ימצא כמתאימה לו ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב