דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לחוץ לארץ לפי עונות השנה 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 5702 פעמים ]

מי מאיתנו לא חולם בהקיץ מפעם בפעם על טיסות לחו"ל? כשאנחנו בעבודה או בלימודים, בפקקים או עם הילדים, כמעט כולם מפנטזים על עלייה למטוס והמראה מבעד לעננים, מעבר לים, אל עבר החופשה הנחשקת...

 

מי מאיתנו לא חולם בהקיץ מפעם בפעם על טיסות לחו"ל? כשאנחנו בעבודה או בלימודים, בפקקים או עם הילדים, כמעט כולם מפנטזים על עלייה למטוס והמראה מבעד לעננים, מעבר לים, אל עבר החופשה הנחשקת...

 

השאלה הראשונה, כמובן, היא לאן לטוס, כשהתשובה תלויה לא מעט בתקופה בה אתם בוחרים לנפוש או במילים אחרות: באיזו עונה. אנו הישראלים כידוע אוהבים למצוא דילים טובים או טיסות זולות ולשם כך עלינו לשקול לצאת לחופשה דווקא בעונת החורף.

 

טיסות לחו"ל בחורף

 

לא סוד הוא כי מחירי טיסות לחו"ל בחורף או בסתיו יעלו לכם הרבה פחות מאשר בקיץ, וההפרש במחירים מגיע לפעמים עד כדי עשרות אחוזים. תוכלו לנצל את פער המחירים לחופשה ארוכה יותר בחורף, באותו מחיר של חופשה קצרה בקיץ.

 

יתרונות נוספים של נופש בעונת החורף:

 


    • אתרי הנופש והתיירות לא עמוסים באלפי משפחות והתורים בכל מקום קצרים יותר
    • קל יותר להשיג טיסה במועד שמתאים לכם, חדרים פנויים במלון אותו רציתם ומקומות במסעדות בהן חשקתם לסעוד
    • אפשר להמתין עם הזמנת החופשה עד לרגע האחרון
    • אין לחץ ותורים בנתב"ג וגם הדיוטי פרי עומד כמעט אך ורק לרשותכם

 

טיסות לחו"ל בקיץ

 

אם בכל זאת אתם מעדיפים דווקא טיסות לחו"ל בקיץ, מומלץ לערוך השוואת מחירים טובה ולהתכונן מבעוד מועד, שמא לא יישארו כרטיסים במועד שרציתם. אם זמנכם בידכם ואינכם מוגבלים לתאריך מסוים, ניתן להמר ולהמתין למחירי הרגע האחרון. עם זאת, יש לקחת בחשבון שתיאלצו להתפשר על היעד ואפילו להישאר בארץ.

 

מי שמעוניין בטיסות זולות בקיץ, מומלץ שידחה את החופשה לתחילת ספטמבר, בין סיום חופשת הקיץ לתחילת עונת החגים. אז עדיין ניתן ליהנות משמש חמימה (לא מדי) וגם ממחירים נמוכים משמעותית. לחלופין, מי שיכול לטוס באביב, רגע לפני עונת השיא, ייהנה אף הוא ממחירים נוחים וממזג אוויר נעים מאוד ברוב היעדים.

 

אז לאן טסים?

 

טיסות לאנגליה או לצרפת, לספרד או לבולגריה, לקפריסין או למלטה ואולי בכלל למזרח או לדרום אמריקה? בהנחה שאופציית הקלאבים בטורקיה יורדת לפחות זמנית ממפת התיירות, הרי שאם בחרתם טיסות לחו"ל בחורף, חשוב לוודא שיש מה לעשות והיכן לבלות ביעד בו בחרתם. באירופה חשוב לוודא שהמקומות המעניינים והאטרקטיביים פתוחים, מאחר וישנם מקומות שפתוחים רק בקיץ, כמו ארמון בקינגהאם ובניין הפרלמנט בלונדון.

 

אם בחרתם לטוס בחורף למזרח הרחוק או לדרום אמריקה, מזג האוויר יחסית נוח וניתן ליהנות מטיול תרמילאים נפלא. באירופה ישנן מדינות קרות וגשומות מאוד בעונת החורף ורצוי לתכנן את החופשה מראש ולסמן אתרי ביקור מקורים כמו מוזיאונים, ארמונות, גלריות וקניונים. יחד עם זאת, גם באירופה ניתן למצוא מדינות לא גשומות מדי אפילו בשיא החורף.

 

היכן נלון בחו"ל?

 

אם בחרתם טיסות לחו"ל בחורף, מומלץ לא להתפשר על מקום הלינה. מלונות בחו"ל , הוסטלים, אכסניות, צימר ולינה בטבע הם כמובן האופציה הזולה יותר, אך לא מתאימה למזג האוויר. מומלץ לא לחסוך בסעיף זה וללון בבתי מלון, אשר כאמור גם כך זולים יותר בחורף.

 

מעט יוצאת דופן היא אנגליה. מלונות בלונדון היא עניין לא זול ומומלץ לבחון אפשרות של השכרת דירה קטנה, במיוחד אם אתם מתכננים חופשה משפחתית עם ילדים. בכל מקרה, אם בוחרים טיסות לחו"ל בחורף או בקיץ, אל תשכחו להצטייד בביטוח נסיעות מתאים, בחיסונים במידת הצורך וכמובן בהרבה מצב רוח.

מדע מקיף על נסיעות ליעדען שונים . כדאי לדעת לפני שלוקחים כל טיסה שהיא ובפרט טיסות לאירופה , טיסות לאמסטרדם , טיסות לברלין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב