דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית: מה עם האנרגיות? 

מאת    [ 02/02/2011 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 1919 פעמים ]

אם יוצא לכם לקרוא על שוק הנדל"ן, על קנייה ומכירה של בתים ושל דירות, ודאי תיווכחו בקלות שישנם נושאים שעליהם נשפכים הררים של מילים. לעומת זאת, ישנם לא מעט נושאים חשובים שלהם לא מוקדשת מספיק תשומת לב, אם בכלל. לאחרונה עולה הפופולאריות של תחום שנקרא בדק בית. תחום זה כולל את כל הבדיקות שיש לבצע לנכס לפני שקונים אותו. הרעיון שעומד בבסיס של בדק בית הוא שהקונה יעשה בחוכמה אם הוא יוודא מהו מצבו האמיתי של הבית מבחינת רמת הבנייה שלו, איכות המרכיבים והעבודה וכן הלאה. כאשר מבצעים בדק בית בצורה מקצועית המטרה היא לגלות פגמים ותקלות שמסתתרים מאחורי שכבות צבע או מתחת למרצפות. למרבה הצער, חברות בדק בית מציעות בדיקה מוגבלת בהיקף שלה. בדיקה זו אמנם כוללת את כל המרכיבים הגשמיים של הבית אך היא איננה נוגעת ולו במעט בפגמים רוחניים ותקלות אנרגטיות שעלולות להימצא בכל בית ובכל דירה.

כיוון שהמודעות לעניינים רוחניים שונים עולה בעידן שבו אנחנו חיים ניתן לצפות לכך שבעתיד הנראה לעין נוכל למצוא חברות בדק בית שיציעו לא רק בדק בית שכולל בדיקת צנרת וחיפוש גז רדון אלא גם בדיקת אנרגיות וחיפוש רוחות שרודפות בית כלשהו. התקווה היא שחברה אחת תיקח על עצמה את כל המרכיבים של הבדיקה – הגשמיים כמו הרוחניים – כך שלא יהיה צורך לכתת את רגלינו בין חברות שונות ולהפסיד זמן שיכול להיות מנוצל למטרות חשובות יותר כמו בנייה של האישיות המתחדשת שלנו. כך או כך, גם אם יהיה עלינו להסתפק בחברות שיחלקו ביניהן את התחומים השונים של בדק בית – גשמי מצד אחד ורוחני מצד שני – יהיה זה שיפור גדול לדרך שבה אנחנו רוכשים כיום בית חדש.

עד שתקום חברת בדק בית רוחני עלינו לנסות ולערוך בדק בית זה בעצמנו. מה תכלול בדיקה שכזאת? ובכן, עליה לכלול כמה וכמה נושאים חשובים. אחד מהדברים הראשונים שיש לבדוק הוא האם ישנן רוחות רפאים בבית. חשוב להדגיש שגם בתים חדשים שזה עתה נבנו יכולים להכיל רוחות רפאים. מקרה ידוע הוא של רוחות רפאים שחיות באדמה מסוימת עד שהן מוקמות לתחייה על ידי פעולות הבנייה. לכן כל בדק בית שהוא – של בית חדש מהניילונים או של בית משומש מיד שנייה או שלישית – חייב לכלול בדיקה מעמיקה של הימצאות רוחות רפאים. זכרו: גם אם הדיירים הקודמים לא נתקלו ברוחות כלשהן אין זה אומר שהרוחות אינן נמצאות בבית. כבר היו מקרים של רוחות רפאים שהיו ידידותיות כלפי דיירים מסוימים אבל תיעבו דיירים חדשים שעברו לגור בבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב