דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - ממשק משתמש 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2649 פעמים ]

כאשר בונים אתר אינטרנט לעסק או כול גורם אחר חשוב מאוד לחשוב טוב מהן המטרות של האתר ולהיות ממוקדים בעת יצירת האתר באופן מטרות.ברור לכל שעיצוב מרשים ופונקציונליות רחבה לא מספיקים וישנו צורך בממשק משתמש חכם וקל לשימוש הרי בסופו של דבר הגולש הגיע לאתר שלך למטרה מסוימת, אין שום סיבה שגולש יגיע לאתר X אלמלא יש לו סיבה טובה וברורה לכך. וכאן בא לידי ביטוי כל נושא הממשק משתמש חכם.

הקמת אתר אינטרנט עם ממשק משתמש חכם זו משימה לא פשוטה, היכולת של המעצבמתכנן אתר להבין בדיוק מהי מטרת הגולש שהוא נכנס לאתר בתחום הרלוונטי לכם היא יכולת קריטית בהצלחת העסק ואתר האינטרנט שלכם. כי אם תדעו מה הלקוח בא לחפש תוכלו לשים את הדברים במקום כזה שהוא לא יוכל לפספס אותם ויהיה לו כל כך נעים וקל לעשות זאת שהיתרון שלכם על המתחרים יהיה פשוט עצום.

עיצוב ממשק משתמש חכם צריך להתנהל בדיוק כמו תכנון "הנדסת אנוש" בחברות רכב כמו Volvo ואחרות. יש צורך להיכנס לרגליו של המשתמש הייעודי ולהכיר את צרכיו ולספק לו את הצורך בצורה הטובה , הנעימה והפרקטית ביותר. אם נתייחס לאתרי אינטרנט ולאו דווקא לחברות רכב אז אתר האינטרנט שלכם צריך לתת ללקוח הרגשה שבאתר שלכם הוא ימצא את מה שהוא צריך , מהטובים ביותר ובדרך הנעימה והטובה ביותר. במידה וכלל הנושאים האלה יתממשו אין שום סיבה שהלקוח יעבור לאתר אחר או ירכוש את השירותמוצר במקום אחר.

לדוגמה, יש לכם אתר  למכירת מייבשי שיער. מהי מטרת האתר - למכור את המוצר!. איך משיגים את המטרה? כותבים מספר טלפון גדול וברור ליצירת קשר , מאפשרים ללקוח להשאיר פרטים ולחזרה של נציג,מאפשרים רכישה של המוצר און ליין תוך כדי הוכחה לבטיחות וקלות הרכישה , מציגים לקוחות אחרים שרכשו ומראים לו כמה הם מרוצים מהתוצאה , מוכיחים ללקוח שכאן המוצר הזה הוא הכי זול,גורמים לו לעשות פעולות מהירות בשימוש בצבעים חדים וצעקנים כמו אדום וכתום ומגבילים אותו בזמן לרכישה שיבין שהמחיר או המבצע הוא זמני ויש לנצלו כאן ועכשיו!

עיצוב אתרים זה בראש ובראשונה להכיר את הלקוח שלך וצרכיו. להבין מה הוא רוצה איך הוא רוצה ומתי הוא רוצה. הכרות מעמיקה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך יאפשר לך לעצב את אתר בצורה כזו שתגיש ללקוח את המטרה על מגש של כסף.

אז כמובן שיש עוד המון דרכים לקדם מכירות ולהפוך את האתר שלכם לעסק חי ובועט אבל הדגש החשוב ביותר הוא להבין את הצורך ומטרותיו של כל לקוחה ולנסות לספק לו בדיוק את מה שהוא צריך בצורה קלה , נעימה , משתלמת ופרקטית.

 








NinaNet פתרונות אינטרנט מתקדמים - חברה לבניית אתרים , עיצוב אתרים ו-קידום אתרים











מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב