דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעבוד בחול בלי להכוות 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 2888 פעמים ]

עבודה בחו"ל איך לא להיכוות:

 

עבודה בחו"ל יכולה להיות חוויה מאד מאכזבת מלווה בתחושת כישלון, הרגשה של בזבוז זמן והרבה כסף שגם ככה אין לך, להיכנס לחובות, להתאכזב מעצמך, להרגיש החמצה, פספוס, לקפוא מקור, להעביר יום שלם בבית פה ולבזבז את הזמן רק לא לעמוד על העגלה, להגיע לחברה של אנשים נצלנים, שקרנים שבלי למצמץ יסחטו ממך כל טיפת אנרגיה אחרונה, זה לרגיש חולשה בכל הגוף ,לחזור עייפים תשושים ומדוכדכים הבייתה.

ומצד שני עבודה בחו"ל יכולה להיות כיף אדיר, חוויה מלאה בריגושים, להכיר אנשים חדשים ומטורפים מכל העולם, לדפוק משכורות כפולות ממה שאבא שלך מרוויח, לפתח יכולות אישיות שיתרמו לך כל החיים, להתמודד עם אתגרים שיעצבו אותך ואת מי שאתה, ללמוד להכיר את עצמך, להרגיש עצמאות והכי חשוב בעבודה בחול למצוא את האיזון המושלם בין טיול לכסף.

 

המרחק בין האלטרנטיבות הללו הוא מאד מאד מזערי ותלוי אך ורק בכם.

עבודה בחו"ל תמיד תהיה מלווה בסיכון מסוים הלוא אתם רחוקים מהמשפחה, מהחברים מהסביבה המוכרת והתומכת, השפה בה אתם רגילים לדבר ומהאוכל של אמא בקיצור שוק יהיה לא משנה מה אבל בהחלט ישנה דרך לצמצם את גודל הספקות.

 

עבודה בחו"ל- מי נגד מי?

לפני 15 כשהעסק רק התחיל, המונח " עבודה בחו"ל " היה מופיע מידי פעם בעמוד האחרון בעיתון, היו שומעים על חברות קטנות מפה ולאוזן, או פשוט היית טס בכוחות עצמך ומנסה את מזלך, מסתובב ברחובות ניו יורק ומחכה שאיזו הצעה תיפול עלייך מהשמיים.

היום השוק של עבודה בחו"ל הוא אימפריה!!! אתרי אינטרנט מפוצצים במידע, פורטלי תעסוקה מפה ועד הודעה חדשה, עשרות חברות כוח אדם בארץ, וכמה מאות חברות של ישראלים בכל העולם.

בכל הקשור לבחירת חברה של עבודה בחו"ל הכלי המהמן ביותר הוא המלצה. מישהו שאתם סומכים עליו שעבד בעבודה, הצליח היה לו טוב והוא עבד בחברה תקופה ארוכה, המלצה כזו יכולה לחסוך לכם כאב ראש וסרטים שהרבה ח'ברה אחרים עברו ויעברו.

אם אין לכם את הקלף הזה ביד כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתחיל סקר שוק, מעמיק ויעיל. ישנן המון חברות של עבודה בחו"ל גדולות, קטנות, של שקרנים של אמינים, של מוצרי ים המלח, של מיישרי שיער, של עגלות, של מכירת מוצרי שמן ועוד ועוד, תבחנו את הדברים שמשמעותיים לכם וקחו ת הטיפ הבא לאורך כל התהליך: חברה טובה שיש בה סיכויי הצלחה גבוהים לא נמדדת בתנאים שהיא נותנת, בסיסמאות שלה "יותר כסף פחות מאמץ”, מגורים ללא תשלום, בריכה בבית, חדר כושר, ככה לא מוצאים עבודה בחו"ל ככה בוחרים חופשה בעולם אתם צריכים לראות מספרים, כמה כסף מוכרים עושים ומהו הזמן הממוצע שהם נשארים בחברה אל תתנו לאף אחד למכור לכם אשליה. אל תתעסקו בתנאים בחוזים במשרדים הגדולים או המצגות המפתות, שאף אחד לא יספר לכם על כמה נוח טוב ויפה. מי שרוצה אתכם תותחי מכירות בראש ובראשונה ידבר איתכם על הקושי והאתגרים שהעבודה בחול מחייבת אתכם להתמודד איתם לא יוותרו לכם על משמעת, התנהגות נאותה ומסגרת עבודה קפדנית וראויה. הדבר היחיד שצריך לעניין אותכם זה החומר האנושי, האמינות של האנשים, המקצועיות, שיהיו סביבך אנשים שמוכרים כל היום סביב השעון ומרוויחים את השכר הראוי לעמלם ללא הלנות שכר וכו'. עליכם לבדוק טרם בחירתכם חברה לעבודה בחול את הניסיון שלה בשוק, אחוזי הקליטה של העובדים שלה, וממוצעי מכירות.

 

עצה כנה לגבי עבודה בחו"ל

העצה הכנה ביותר שאני יכולה לתת לכם איתה אני מקבלת כל החלטה בחיי גם חשובות מזו של בחירה חברה לעבודה בחול היא תקשיו ללב שלכם, תאזינו לאינטואציות אל תתפתו לקלישאות זולות או לתנאים וירטואלים שמנסים לקנות אתכם איתם.

 

בהצלחה

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים


פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב