דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל - עניין של מיקום 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 1888 פעמים ]

בימינו האינטרנט הפך להיות אחד ממוקדי התקשורת המשמעותיים ביותר שנוצרו אי פעם. אין סוף למידע העובר דרכו ואין גבול למרחק אליו הוא מגיע.

כל מי ששואף להיות רלוונטי נמצא שם ולכולם אותן המטרות, להתברג היטב בגוגל ולבלוט בפייסבוק מרבית בעלי העסקים הפנימו כבר מזמן שלבנות אתר לבית העסק שלהם היא שיטת פרסום חיונית ואפקטיבית במיוחד. יש עסקים שהולכים על הנושא בגדול ומשקיעים משאבים רבים, הם נעזרים בחברות מקצועיות ורציניות על מנת לבנות אתר משמעותי ולמקם אותו היטב בעזרת קידום בגוגל, ויש את אלו המדדים מאחור, יודעים שחשוב לבנות אתר מקצועי וחשוב לדאוג לו לקידום בגוגל אבל אין להם מושג במה בדיוק מדובר ולכן מחליטים לחסוך בהוצאות. התוצאה היא אתר חובבני המורכב באופן אקראי בעזרת תוכנות קיימות ואפס ניסיון, אתר הממוקם גרוע מאד באחד מהעמודים המרוחקים של גוגל.

הפלא ופלא! האתר שלהם לא מניב שום פירות ואינו מספק תוצאות בכלל, לא לקוחות קיימים מתעניינים בו ואחרים מצליחים להיתקל בו רק אם במקרה הזמן שלהם פנוי עד אין סוף והם נוהגים לבדוק אתרים הממוקמים מהעמוד השלושים ואילך.

את ההתייחסות המקצועית לבניית אתר ולבחירה מושכלת בחברה רצינית המתמחה בקידום בגוגל ניתן להשוות לחנות מתוכננת היטב.  חנות שבעליה עשו מחקר שווקים רציני ודאגו לעיצוב נהדר, לפריטים אטרקטיביים ובמקביל לא שכחו לברר היכן טמון פוטנציאל המכירה הטוב ביותר, כן הם אפילו התאמצו ועשו ספירות מדגמיות על מנת לברר יתרונות של מיקום ולא פסחו על אף שלב, נכון הם השקיעו הרבה זמן וכסף אך סביר להניח שהתוצאות לא יאחרו לבוא ויהיו בהתאם. לעומתם קיימים עסקים המנוהלים באופן מקצועי פחות, יתכן והם שמים דגש על איכות הפריטים והעיצוב אך מתעלמים לחלוטין מהמיקום ולכן גם אם הקימו יופי של חנות - מי יודע עליה בכלל ואיך מגיעים לשם?!

חשוב לדעת שאתר הבנוי מראש בעזרת חברה מקצועית היודעת לבצע היטב את הקידום בגוגל, יהיה בנוי בהתאם למנועי החיפוש ויתאים באופן מושלם לקידום בגוגל, אך גם אם בניית האתר התחילה ללא תכנון מוקדם של קידום בגוגל, עדיין אפשר להצליח לקדם אותו בקלות רבה יחסית ולכן אף פעם לא מאוחר לפנות לבקשת עזרה מחברה מקצועית ולהתייחס אל קידום בגוגל כחלק בלתי נפרד משאר מרכיבי האתר.

חשוב להבין שבעידן המפותח של ימינו רוב האנשים הרבה לפני שהם יוצאים מהבית או פותחים מדריך טלפונים מעודכן, יכנסו בקלילות לעמוד הבית, יקלידו בטבעיות את המילה גוגל ויבצעו חיפוש מהיר, רובם אפילו לא יטרחו לעבור לדף הבא אלא ירפרפו במהירות בעמוד הראשון.

אם לא התייחסתם אל הקידום בגוגל באופן מקצועי יתכן ולא ימצאו אתכם בכלל ולצערכם גם לא יטרחו להמשיך לחפש. אי אפשר להשקיע הרבה מדי בכל הקשור לייצוג העסקי שלכם באינטרנט וחשוב מאד להבין שלבחור חברה מקצועית לקידום בגוגל זה כבר ממש לא מותרות. קידום בגוגל הוא בדיוק ההבדל בין להיות או לחדול, לבלוט בשטח או להתפוגג.

האינטרנט בכלל וגוגל בפרט עשו דרך משמעותית כל כך שלהצליח להתברג במקומות הראשונים, הבולטים, המקדמים והמוכרים זה כבר לא משחק ילדים ולכן עכשיו כשיודעים את הפוטנציאל הטמון במנועי החיפוש יותר ויותר אנשים בוחרים לפנות לחברה מקצועית לקידום בגוגל על מנת להשיג את המיקום הטוב ביותר.

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב