השכרת רכב בישראל: לנפוש ולנוח

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 1919 פעמים ]

לפני כשנתיים נסענו אני אשתי והילדים לחופשה ראשונה עם המשפחה לאי כרתים שביוון. את החופשה תכננו זמן רב וחיכנו לה בקוצר רוח, אך למרות שנהננו בסיום החופשה החלטנו אני ואשתי, שלחו"ל אנחנו לא נוסעים עם הילדים עד שהם יגדלו קצת. ראינו מקומות יפים, אכלנו במסעדות טובות, נפשנו בחופים קסומים אבל חזרנו מהחופשה כל כך עייפים שאני ואשתי נאלצנו לקחת עוד שלושה ימי חופש רק כדי להתאושש "מהחופשה". הילדים מאוד נהנו, אבל ההתרוצצות אחריהם, הדאגה והערנות המתמדת שהיינו צריכים לשמור עליה בגלל שהיינו בסביבה זרה ולא מוכרת, מאוד עייפה אותנו והחלטנו שאת הטיול הבא אנחנו עושים בארץ.

ואכן השנה החלטנו שאנחנו נוסעים לאילת למלון חמישה כוכבים, והחופשה הייתה נהדרת. גם בילינו גם נחנו ומעל הכול היינו רגועים. לא דאגנו שחלילה הילדים ילכו לאיבוד ולא הסתבכנו בחיפוש אחר יעדים כשאנו לא מבינים את שפת המקום. נסענו ליעדים רבים ומגוונים- איימקס, עיר שלמה, המצפה התת ימי ועוד אתרים משפחתיים רבים. את החלק השני של החופשה בילינו ברוגע בחופי הים היפיפיים של אילת ואפילו שחינו עם הדולפינים. היה נפלא. הצלחת הטיול הייתה בגלל שהפעם היינו גם הרבה יותר מתוכננים ולא רק משום שהיינו בסביבתנו הטבעית.

אחת ההחלטות היותר נבונות שקיבלנו על עצמנו לפני שנסענו, היה לפנות לחברה של השכרת רכב בישראל, ולשכור ממנה רכב משפחתי גדול עם מושבים מרווחים, וכל הפינוקים שמגיעים עם רכב שנת 2010. רצינו להגיע למלון בסטייל כמו מלכים, מגיע לנו להתפנק פעם בשנה. אבל חשוב מכך פנינו לחברה של השכרת רכב  כי רצינו להגיע לא רק כשאנו רגועים ונינוחים אלא להגיע בשלום ובבטחה למען ביטחונם של הילדים ושלנו. הרכב האישי שלנו הוא קטן, ולמרות שהוא יכול להכיל חמש נפשות, ביניהם ילד מתחת לגיל שנתיים, הרגשנו שבגלל גודלו הממוצע לא כדאי לנסוע עמו נסיעה כל כך ארוכה. לכן פנינו לחברה של השכרת רכב בישראל, ושכרנו ממנה רכב גדול בו כל מושב מרוחק מהשני והחלק האחורי גדול מספיק כדי לספוג מכות אם חלילה יהיו כאלו בדרך. השכרת רכב בישראל דואגת לתחזק את רכביה ולדאוג שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות. כמו כן השכרת רכב  סיפקה עבורנו את כל הביטוחים הנחוצים לנסיעה ברכב. כמו כן השכרת רכב בישראל דאגה שהרכב שנקבל יבטיח שהנסיעה הארוכה תהיה נעימה, גורם מאוד חשוב כאשר נוסעים ארבע וחצי שעות בחום של חודש יולי.

כאשר הגענו לאילת הגענו עם מספיק כוחות כדי לרדת לבריכה לאחר שהתמקמנו בחדר, ובערב הלכנו לשתות ולאכול במסעדה ליד המלון. ביום השני נסענו עם הרכב שקיבלנו מחברה של השכרת רכב אל עיר שלמה ולאחר מכן חזרנו למלון לנוח ולאכול. יום למחרת, נסענו לאיימקס וגם לשונית האלמוגים. היינו יכולים להגיע לכל מקום שרק רצינו בנוחות וזריזות בזכות הרכב של השכרת רכב . בימים האחרונים של החופשה עשינו קצת קניות וכמובן לא פסחנו על הים . כשחזרנו מהמלון נהננו מהדרך, הילדים ישנו כמעט כל הדרך ואני כל כך נהניתי מלנהוג ברכב שסיפקה עבורנו השכרת רכב בישראל שאפילו לא ביקשתי מאשתי להחליף אותי באמצע הנסיעה. את החופשה סיימנו בהחזרת הרכב והמפתחות לחברה של השכרת רכב בישראל ועם חיוך גדול על הפנים. הפעם לא היינו צריכים לקחת שלושה ימי התאוששות – גם בילינו וגם חזרנו עם אנרגיות מחודשות.