דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: טיולי חורף 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 2266 פעמים ]

כמו בכל שנה, חודשי החורף  הקרים הביאו עמם מספיק גשמים כדי להביא לפריחתם של פרחי החורף היפים והמיוחדים. פרחים אלו אינם רבים כמו שאנשים נוטים לחשוב, כי דווקא בחורף, הגשם מביא עמו סכנות רבות לחלק הצבעוני והיפה של הצמח- הפרח. טיפות הגשם, למרות שהן מפרות את הצמח ומעודדות את הופעתם של נבטים צעירים מהאדמה, הן בעלות פוטנציאל הרסני לעלי הכותרת העדינים המגנים על אבקני הפרח והצוף. טיפת מים החודרת לפנים הפרח מוהלת את הצוף ופוגעת באיכות האבקנים, האחראים על רביית הפרח. מסיבה זו, מרבית הפרחים אינם פורחים בדצמבר ינואר ופברואר אלא מחכים עד בוא האביב לפרוח. יחד עם זאת ישנם פרחים "חכמים" שלמדו במשך השנים איך להערים על הגשם, ולפרוח בצורה כזו שהגשם או הברד לא יפגעו בהם או באברי הרבייה שלהם. פרחים אלו מרוויחים יותר מים מפרחים אחרים  שאינם חורפיים, ולכן לעיתים קרובות הם גם יפים וצבעוניים יותר מפרחים של עונות אחרים.

הרקפת המצויה היא אחד מפרחי החורף היפים יותר. עלי הכותרת העדינים שלה וצבעה הסגלגל- ורוד משווים לה מראה שאין שני לו בטבע מבחינת עדינותה ויופייה. כדי להגן על פרחיה מפני הגשמים והברד, הרקפת מרכינה את ראשה בביישנות ובכך מונעת את חדירת מים ופגיעה באבקנים ובצוף שלה. פרח נוסף שמשתמש בתכסיס דומה הוא היקינתון המזרחי, אשר פרחיו רוכנים כלפי האדמה בצורה של פעמון.

לעומתם, הכרכום החורפי והכלנית המצויה יודעים לזהות ימי גשם קרים, ובימים אלו הם סוגרים את עלי הכותרת שלהם כדי למנוע פגיעה באבקנים ובצוף שלהם. ולבל נשכח את הנרקיס המצוי המגדל כתר קטן וצהוב לא בשל יהירותו אלא כדי להגן,  כמו אחיו הפרחים החורפים, על האבקנים והצוף שלו.

הפריחה החורפית היא דוגמא קטנה ליופי הרב של מדינתנו הקטנה. מדינה שהתברכה בנופים מגוונים ושונים. נופים נדירים כמו ים המלח מדבר יהודה והכנרת, נופי טבע פראי כמו אלו שבגליל ובגולן, ונופים היסטוריים ועירונים. יותר ויותר אנשים מגלים שבמקום לנסוע לחו"ל בחיפוש אחר נופים קסומים, פריחות ושדות ירוקים, אפשר לנפוש בארץ ולגלות את אותם נופים כאן מתחת לאפנו.

חופשה ישראלית היא זולה יותר ונוחה יותר עבור משפחות עם ילדים. אפשר לבחור יעד אחד ולנפוש בו שבוע או שבועיים כמו הצפון, או אפשר לנסוע למספר יעדים בטיול אחד. לשם כך כל שצריך לעשות הוא לפנות לחברה של השכרת רכב בישראל. חברה של השכרת רכב  תספק לכם רכב לצרכים שלכם ושל המשפחה שלכם, ותאפשר לכם נפוש בנוחות מרבית מבלי  להרוס את האוטו המשפחתי בדרך.

השכרת רכב בישראל יכולה לספק עבורכם ג'יפ או רכב משפחתי או רכב קטן אם אתם מחליטים על חופשה רומנטית זוגית- הכול בהתאם לצורך שלכם. השכרת רכב בישראל היא הדרך הבטוחה ביותר לנסוע, שכן הרכב אותו תקבלו יתאים למרחקי הנסיעה שלכם. השכרת רכב  תדאג גם לספק עבורכם רכב נקי שמתוחזק באופן שוטף כל ימות השנה ולכן לא תצטרכו לדאוג שמה תתקלו בבעיות מכאניות במשך הנסיעה.

 השכרת רכב  היא הדרך הבטיחותית והנוחה  ביותר לנסוע עם  ילדים קטנים- לא צריך לדאוג שהצמיגים תקינים או שהמושבים אינם מרווחים מספיק לנסיעות ארוכות, כי עם השכרת רכב הנסיעה היא בטוחה לאורך כל הדרך, החברה של השכרת רכב  מתחייבת לספק עבורכם רכב נוח ובטיחותי בכל נסיעה ולכל יעד. השכרת רכב בישראל תאפשר לכם לטייל בארץ לכל יעד שרק תרצו מבלי בכיף ובלי דאגות. גם אל פרחי החורף היפים שמהווים טיול אידיאלי בימים אלו ניתן להגיע יחד עם השכרת רכב בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב