דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים- לבית לגינה או למרפסת 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 3153 פעמים ]

אחת הבעיות הנפוצות הקיימות במדינתנו החמה היא ההתמודדות עם החום הכבד בחודשי הקיץ האחרונים. במהלך חודשי יולי אוגוסט, כל מי שגר במרכז מתלונן על כך שאי אפשר לברוח מהשמש החמה ואפילו כשמדליקים מזגן קרני השמש החזקות חודרות מבעד לזכוכית החלון. במצבים אלו ניתן להשתמש בתריסים מסתובבים או בוילון, אבל פתרונות אלו בדרך מושכים אבק (במקרה של וילון) או מונעים חדירת אוויר במקרה של תריסים.

פתרון יעיל עמו ניתן להתמודד עם החום הכבד של הקיץ הישראלי הוא התקנת סוככים בחדרי הבית או לפחות בחדרי השינה. התקנת סוככים היא פשוטה ויעילה ואינה מצריכה הכנות מיוחדות כמו שמצריכים שיפוצים אחרים כמו צביעת הבית, החלפת פרקט וכו'. התקנת סוככים נעשית תוך שעות בודדות בלבד, והיא אינה יקרה. סוככים מגיעים במגוון רחב של צבעים יפים- לבן צחור, שמנת עשירה, אפור בהיר ועוד. סוככים יכולים גם להגיע בדגמים מעניינים וצבעוניים כמו פסים צבעונים המזכירים שמשיות קלילות בחוף הים. בגלל צבעוניותם , סוככים מעניקים לדירה מראה מטופח, וכשמסתכלים על הדירה מהרחוב היא נראית יפה ומושקעת. סוככים מגנים על חדרי השינה לא רק בחודשי הקיץ החמים, אלא גם בחודשי ינואר ופברואר, כאשר הגשמים והרוחות מגיעים לשיאם. במקרים כאלו אותם סוככים ימנעו מרטיבות ולחות לחדור לחדרים ולפגוע בשטיחים ובריהוט.

סוככים יכולים להיות גם פתרון מצוין להצלת מרפסת שמש ולהשגת מעט פרטיות ושקט בדירות הנמצאות בצמידות למרפסות שמש של דירות אחרות. בעיה זו מאפיינת בעיקר שכונות חדשות בהן הבנייה צפופה יחסית לבנייני דירות ישנים. במקרה של מרפסות שמש, התקנת סוככים טומנת יתרונות רבים. סוככים מגנים על הכביסה מפני הגשמים והרוחות בחורף, ואילו בקיץ סוככים מאפשרים לדיירי הבית להשאיר את המרפסת פתוחה ובכך למנוע את התחממות הדירה אך מאידך לא למנוע מכניסת זרימת האוויר לדירה. בשעות הערב כאשר רוצים להתרווח במרפסת עם כוס קפה ועיתון אך רוצים קצת פרטיות מהשכנים ניתן לפתוח את הסוכך ובכך להשיג את השקט הרצוי בסוף היום.

סוככים  יכולים להיות מופעלים באופן ידני או על ידי לחיצת כפתור הכול בהתאם לנוחות משתמש. סוככים גם אינם מצריכים רישיונות בנייה מיוחדים בניגוד להתקנת גגונים, ולכן הם פתרון מצוין גם לדירות גן הנמצאות בקומת קרקע. במקרה של דירות גן סוככים הם פתרון אידיאלי שמאפשר לבעלי הבית ליהנות מהשקט והשלווה של הגינה מבלי לסבול מרעשים שמגיעים מהקומות העליונות, וכמו כן הם מאפשרות לבלות בגינה בחיק המשפחה גם כשחם בחוץ, שכן הם יוצרים צל נעים בגינה. עבור גינות ניתן לרכוש סוככים מפוצלים עבור החלקים השונים של הגינה, או סוכך בודד, הכול בהתאם לצורך.

בגלל שהתקנת סוככים אינה יקרה במיוחד ניתן להחליף אותם גם אם לא נשחקו והתיישנו, רק לצורך עיצוב מחדש של הבית או הגינה. העלות הזולה של סוככים הופכת אותם להשקעה כדאית שלא כדאי להתלבט ביישומה יותר מדי. הפונקציונאליות הגבוהה של סוככים, המראה המטופח שהם מעניקים לבית, למרפסת או לגינה הופכים אותם למצרך חובה בכל בית ישראלי, במיוחד בדירות או בתים הפונים לכיוון דרום שם השמש חזקה במיוחד בחודשי הקיץ האחרונים.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב