דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיגריות זה לא מגעיל אותי 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 1322   [ נצפה 2087 פעמים ]

עם הסיגריה האלקטרונית לא נריח כמו סיגריה

אחד התהליכים המזיקים ביותר בעישון סיגריה הוא תהליך הבעירה. בעת תהליך שריפת הטבק משתחררים לאוויר ולריאות שלנו המוני חומרים רעילים. היה נחמד אם היינו יכולים לוותר על תהליך זה ועל ידי כך להפחית פי כמה את נזקי הסיגריה לבריאות שלנו.

חדשות מרעישות – יש סיגריה שאפשר לעשן בלי תהליך בעירה – הסיגריה האלקטרונית.

הסיגריה האלקטרונית אמנם מוציאה עשן כמו סיגריה רגילה אך היא עובדת במנגנון שונה ואין בסיגריה האלקטרונית תהליך של בעירה כלל. העשן שיוצא מהסיגריה האלקטרונית הוא בעצם אדים ואינו מזיק מזיק לבריאות שלנו ולבריאות של הסובבים אותנו. יותר מזה, לסיגריה האלקטרונית יש אישור של המשרד לאיכות הסביבה והיא נבדקה וסומנה שלא מזיקה לסביבה. על כן, את הסיגריה האלקטרונית מותר לעשן במקומות ציבוריים.

יתרון נוסף של הסיגריה האלקטרונית הוא שהיא לא מסריחה כמו סיגריה רגילה והיא בעצם נטולת ריח. עם הסיגריה האלקטרונית לא נצטרך לדאוג מאצבעות מסריחות, שיער שלא מריח טוב ומצעים מסריחים.
גם הסובבים אותנו יודו לנו ולא יסבלו מריח ומהעישון הפאסיבי.

הסיגריה האלקטרונית לא מזיקה לבריאות שלנו כמו סיגריה רגילה והיא מתאימה לכל מי שרוצה להפסיק לעשן או להמשיך לעשן אך לשמור על הבריאות שלו.

 

עם הסיגריה האלקטרונית לא תזיקו לאנשים שחשובים לכם

אם אתם מעשנים אז קרוב לוודאי שיש מישהו שקרוב ויקר לליבכם שהיה מעדיף שלא תעשנו או שהריח של הסיגריות מטריד אותו. ישנה כיום אופציה להמשיך לעשן ולא להפריע לסובבים אתכם – בעזרת הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה האלקטרונית הינה נטולת ריח ועל כן לא תפריע למי שלא אוהב ריח של סיגריות. כמו כן, הסיגריה האלקטרונית לא מייצרת עישון פאסיבי ולכן לא תפגע בבריאות של האנשים הקרובים אלינו.

אם אתם מעשנים כבר זמן מה, אני בטוח שקרה לכם לא פעם שביקשו מכם לצאת החוצה עם הסיגריה או פשוט להתרחק, כנראה בגלל הריח הרע.

עם הסיגריה האלקטרונית לא רק שלא תפגעו בסביבה שלכם ולא תריחו כמו מאפרה, אתם גם תצילו את הבריאות שלכם. הסיגריה האלקטרונית הרבה יותר בריאה מכל סיגריה רגילה ולמען האמת לא מזיקה כלל לבריאות. העשן שיוצא מהסיגריה האלקטרונית הוא בצעם אדים.

כמו כן, יחסית קל להיגמל מעישון בעזרת הסיגריה האלקטרונית. עובדה זאת נובעת בעיקר בשל העובדה שהסיגריה האלקטרונית נותנת לנו חוויית עישון מלאה ומאוד דומה למקור ולכן אנחנו יכולים להמשיך לעשן כרגיל.

הסיגריה האלקטרונית מגיעה עם סוללה, פילטרים ומטען ייעודי (יש למחשב הנייד, לרכב או לשקע רגיל) ומתאימה למי שרוצה להפסיק לעשן או לעשן ולשמור על הבריאות.

 

קל להיגמל עם הסיגריה האלקטרונית

תמיד הייתה תחושה של "לא בסדר" סביב עישון סיגריות. חלק מזה בוודאי נובע מהעבודה שמי שמעשן כביכול עושה משהו שהוא יודע שהוא מזיק לו לבריאות.

הרבה מהמעשנים מנסים כל כמה זמן להפסיק לעשן והרבה מאיתנו מכירים את האמרה הצינית:"אני מעולה בגמילה מעישון, עשיתי את זה כבר אלף פעם".

היום יש דרך הרבה יותר פשוטה להיגמל מעישון וניתן לעשות את זה בקלות יחסית בעזרת הסיגריה האלקטרונית. הסיבה שניתן לעשות את זה בקלות יחסית היא שאין צורך להפסיק לעשן לגמרי.
הרבה מהנגמלים החליטו לשלב את הסיגריות הרגילות שלהם עם הסיגריה האלקטרונית. בעקבות השילוב הם עשו המון. כיוון שהסיגריה האלקטרונית לא מזיקה לבריאות שלנו הם בעצם מחזירים לעצמם הרבה מהבריאות שלהם. בנוסף, הם חוסכים הרבה כסף כיוון שסיגריה אלקטרונית הרבה יותר זולה מסיגריות רגילות.

הסיגריה האלקטרונית מאוד מזכירה בצורה שלה סיגריה אמיתית והיא מפריחה עשן כמו סיגריה קלאסית רגילה. האלקטרונית עובדת באמצעות סוללה ופילטר. את הסוללה נטעין מתי שהסיגריה תסמן לנו (על ידי הבהוב של קצה הסיגריה)

מחקרים שנעשו בנושא קבעו שהקושי הגדול של כל מי שמנסה להיגמל מעישון הוא הקושי הפסיכולוגי. אנחנו יותר מכורים להתעסקות סביב העישון מאשר לניקוטין עצמו. הסיגריה האלקטרונית נותנת מענה לבעיה הזאת בכל שהיא נותנת לנו חוויית עישון מלאה ומרגישה ממש כמו שמעשנים סיגריה רגילה. בנוסף, ניתן לרכוש סיגריה אלקטרונית עם ניקוטין בכמה דרגות של חוזק.

הסיגריה האלקטרונית מתאימה לנגמלים מעישון ולמעשנים שמעוניינים להמשיך לעשן ולא להזיק לבריאות. את הסיגריה האלקטרונית מותר לעשן על פי חוק במקומות ציבוריים.

 

קרה לכם פעם - הסיגריה האלקטרונית

קרה לכם פעם שביקשו מכם לכבות את הסיגריה ברגע שהכי נהניתם ממנה -
כמה פעמים קרה לכם שהדלקתם סיגריה ובדיוק הייתם חייבים לכבות אותה אז פשוט זרקתם אותה אחרי 3 שאכטות ?
כמה פעמים העירו לכם שאתם מסריחים מסיגריות -

בעזרת הסיגריה האלקטרונית התשובה שלכם שעכשיו תהיה: אף פעם.

את הסיגריה האלקטרונית לא צריך לכבות, הי נכבית בעצמה ונכנסת למצב המתנה כשאנו לא משתמשים בה.

הסיגריה האלקטרונית נטולת ריח ולכן לא תסריח את השיער, האצבעות או הבגדים שלנו.
את הסיגריה האלקטרונית מותר לעשן על פי חוק במקומות ציבוריים והיא אינה מזיקה לסביבה. כמו כן לסיגריה האלקטרונית אין עישון פאסיבי.

לסיגריה האלקטרונית יתרונות רבים נוספים כשיתרון מספר אחת שלה הוא שהיא לא מזיקה לבריאות. הסיגריה האלקטרונית נראית כמו סיגריה רגילה, מרגישה כמו סיגריה רגילה ואף יש לה טעם מאוד דומה. בנוסף, הסיגריה האלקטרונית מוציאה עשן ממש כמו סיגריה רגילה אך בניגוד לסיגריה רגילה, העשן שיוצא מהסיגריה האלקטרונית הוא בעצם אדים ואינו מזיק לנו או לסביבה שלנו.

כיום, הסיגריה האלקטרונית היא תחליף העישון המתקדם ביותר. היא המוצר היחידי בשוק הנגמלים מעישון שנותן לנו מענה פסיכולוגי ומענה פיסי בעת ובעונה אחת.
הסיגריה האלקטרונית מגיעה ברמות שונות של ניקוטין (ניתן גם לקנות בלי ניקוטין) בהתאם לסיגריות של המעשן.

הסיגריה האלקטרונית היא מוצר מעולה לגמילה מעישון ומתאימה גם למי שרוצה להמשיך לעשן ועדיין לשמור על הבריאות שלו.

 

רוצים להמשיך לעשן ולהישאר בריאים - עכשיו אתם יכולים –  סיגריה אלקטרונית

בשנת 2003 בסין הומצאה אחת ההמצאות החשובות של המאה. עד לא מזמן, כמעט כל מי שהיה מעשן היה מרגיש לא טוב עם זה והיה יודע טוב מאוד בתוכו שהוא מזיק לבריאות שלו ומקצר לעצמו את החיים. בסיגריה אחת רגילה יש יותר מ-4000 חומרים מזיקים שונים כשיותר מ-40 מהם מסרטנים. אם הייתם יודעים מהם החומרים המצויים בסיגריה, הייתם נבהלים מחומרת המצב אך סביר להניח שזה לא היה גורם לכם להפסיק לעשן.

הסיגריות מזיקות לא רק לנו אלא גם לסובבים אותנו.

כיום עישון סיגריות הוא אחד הגורמים העיקריים למוות בטרם עת ברחבי העולם.

הסיגריה האלקטרונית נועדה להחזיר לנו את הבריאות שהסיגריה הרגילה לקחה לנו. הסיגריה האלקטרונית בנויה כדיי להיראות כמו הסיגריה הקלאסית והיא אף נותנת תחושה מאוד דומה. מהסיגריה האלקטרונית גם יוצא עשן סמיך כאילו היינו מעשנים את הסיגריה שאנחנו רגילים. בניגוד לסיגריה רגילה, הסיגריה האלקטרונית לא מכילה את כל אותם רעלים והיא אינה מזיקה לנו או לסביבה שלנו.

הסיגריה האלקטרונית מורכבת מסוללה ומפילטר. הסוללה נשארת איתנו תמיד והפילטר הוא חד פעמי. את הסוללה ניתן להטעין בעזרת מטען ייעודי. את הפילטרים נחליף כשהם נגמרים.

הפילטרים מגיעים בדרגות שונות של חוזק ניקוטין ויש גם פילטרים בלי ניקוטין כלל.

אם חשבתם להפסיק לעשן – לעשן בריא – לעשן בכל מקום – לא להזיק לסביבה ולסובבים – לא להסריח יותר מסיגריות – כדאי מאוד שתכירו את הסיגריה האלקטרונית.

  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב