דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיתוח חדש גמילה מעישון בקלות יתרה 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 1098   [ נצפה 1983 פעמים ]

הצילו את החיים שלכם עם הסיגריה האלקטרונית

הסיגריה האלקטרונית היא אחד הפיתוחים החכמים והמתוחכמים ביותר. הגוף של הסיגריה עשוי מפלסטיק והיא נראית כמו הסיגריה שאנחנו מכירים. הסיגריה האלקטרונית מורכבת מסוללה ומפילטר. הסוללה תישאר תמיד איתנו ונטען אותה באמצעות מטען ייעודי. את הפילטרים נחליף מתי שהם יגמרו.
לסוללה של הסיגריה אלקטרונית יש מטען רגיל לחשמל, USB למחשב הנייד ומטען לרכב.

אם משווים בין סיגריה אלקטרונית לסיגריה רגילה, הסיגריה האלקטרונית הרבה יותר זולה מסיגריה רגילה לאורך זמן.

הסיגריה האלקטרונית מעולה בגמילה מעישון בגלל שהיא נותנת לנו כל מה שסיגריה רגילה נותנת לנו. היא נותנת לנו את פעולת העשן רק שבסיגריה האלקטרונית העשן הוא בעצם אדים והם לא מזיקים.
מי שפעם ניסה להפסיק לעשן בוודאי יודע שהקושי הכי גדול בגמילה מעישון הוא הקושי הפסיכולוגי ובגלל עובדה זו, הסיגריה האלקטרונית היא היום תחליף העישון המתקדם והיעיל ביותר לגמילה מעישון.

עם הסיגריה האלקטרונית נרגיש בדיוק כאילו אנחנו מעשנים סיגריה אמיתית אך – לא נזיק לבריאות שלנו. בנוסף לעובדה שאנחנו מצילים את הבריאות שלנו, אנחנו גם מצילים את הבריאות של הילדים שלנו ושל כל הסובבים אותנו.

הסיגריה האלקטרונית מגיעה במארז מהודר וכוללת סוללה, פילטרים ומטען ייעודי (USB, רגיל או לרכב).
ניתן לבחור את סוג הפילטר הרצוי. יש פילטרים עם ניקוטין ברמות שונות ויש בלי ניקוטין. יש גם פילטרים בטעמים תות, דובדבן, מנטה ועוד טעמים רבים.

 

ככה אבא שלי הפסיק סוף סוף לעשן סיגריה אלקטרונית

תמיד היינו מחביאים לאבא שלי את הסיגריות. היינו גונבים לו את המצתים והיינו מציקים לו בלי סוף שיפסיק לעשן. הוא תמיד אמר לנו שאם הוא היה יכול הוא כבר היה מספיק ממזמן ושאמא נתנה לו את הסיגריה הראשונה שלו ושאם אנחנו רוצים להאשים מישהו אז שנבוא אליה.

היום אבא שלי כבר לא מעשן יותר מחמש שנים. היום הוא בן 65 ואת מתנת ה-60 שלו הוא לא ישכח לעולם. האמת שזה היה רעיון של אמא שלי ככה שהקרדיט מגיע לה. אמא שלי ראתה בקניון משהו שקוראים לו סיגריה אלקטרונית. האמת היא שהיא אפילו לא התייעצה איתי ועם אחותי ופשוט קנתה לו את זה. לפני שנתנו לו את זה היא סיפרה לי מה זה.

האמת היא שכאבא שלי פתח את המתנה אני התרגשתי יותר ממנו. בהתחלה הוא לא כל כך הבין מה זה וממש החזיק את עצמו מלהגיד משהו לאמא שלי ש"עוד פעם קנתה איזה שטות מיותרת". אני לא אשכח את הפרצוף שהוא עשה כשהוא שאף ממנה בפעם הראשונה ויצא לו עשן מהפה. הוא הסתכל עלינו בשוק, לא מבין מה קורה.

היום הוא לא מעשן בכלל. בהתחלה הוא היה מעשן את הנובלס שלו ואת הסיגריה האלקטרונית ביחד, משהו כמו חצי חצי. אנחנו כל הזמן האצנו בו לעבור יותר לאלקטרונית והוא הקשיב לנו. עם הזמן הוא התרגל לסיגריה האלקטרונית ואחרי משהו כמו שנתיים הוא עזב גם את הסיגריה האלקטרונית.

מה שהכי מעניין הוא שאפילו שהוא הבין שאין בסיגריה האלקטרונית כלום בעצם ואלו רק אדים ולא עשן אמיתי, עדיין הוא היה נהנה ממנה. מסתבר שהכול פסיכולוגי אחרי הכול...

הסיגריה האלקטרונית, כמו שראיתם, מתאימה למי שרוצה להפסיק לעשן וגם למי שרוצה להמשיך לעשן ולא להזיק לבריאות או לסובבים אותו. הסיגריה האלקטרונית לא מזיקה לבריאות ולא לסביבה והיא הרבה יותר זולה מסיגריות רגילות.

מומלץ בחום.

 אני כבר לא יכול לספור את הפעמים שניסיתי להפסיק לעשן.

כיום אני לא מעשן כבר יותר משנה כשלפני כן עישנתי יותר מ-20 שנה.

אני לא אשכח את הפעם הראשונה שניסיתי להפסיק לעשן. אמרתי לעצמי שזאת לא הולכת להיות בעיה ושאני חזק ושאני פשוט צריך להחליט. החלטתי שאני מסיים את מה שיש לי בקופסא וזהו זה. כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, זה לא החזיק הרבה זמן. האמת היא שהצלחתי למשוך 5 ימים אבל לא יותר מזה.

הבעיה שלי הייתה שיותר מידי אהבתי לעשן. הסיגריה הייתה עושה לי טוב ועם זאת, כל כמה זמן הייתי נזכר עד כמה אני פוגע בעצמי.

מאז אותה פעם ראשונה היו אין ספור ניסיונות להפסיק לעשן. אני חושב שניסיתי כל דבר שיש לשוק להציע. ניסיתי את המדבקות ניקוטין ואת המסטיק וקראתי את הספר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" של אלן קאר וקשה להודות אבל אפילו הלכתי לאיזה מהפנט ששני חברים שלי שהפסיקו לעשן המליצו לי עליו. כמו שהבנתם, כלום מכל זה לא באמת עזר. תמיד איכשהו חזרתי לעשן. אני חושב שמה שהחזיר אותי יותר מהכול לעשן כל פעם מחדש היא העובדה שפתאום לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. פתאום היה לי המון זמן פנוי ואם הייתי רגיל בזמן הפנוי להדליק סיגריה, עכשיו לא היה לי מה לעשות והייתי מתוסכל מזה.

לפני שנה וקצת הייתה לי יום הולדת 50 וקיבלתי את המתנה הכי טובה שאפשר לקבל.

הבן שלי קנה לי את הסיגריה האלקטרונית. בהתחלה הייתי מאוד סקפטי ולא באמת האמנתי שיש משהו שכבר יכול לעזור לי, בטח שלא איזה גימיק חשמלי.

השאכטה הראשונה מהסיגריה האלקטרונית כבר עשתה את שלה. לא האמנתי. שאפתי מסיגריה חשמלית שנראית כמו סיגריה רגילה והיא הוציאה עשן ממש כמו סיגריה רגילה. מה שהיה הכי מדהים הוא שלא היה הבדל כל כך משמעותי בין הסיגריה הרגילה שלי (מרלבורו אדום) לסיגריה האלקטרונית.

היום אני מעשן את הסיגריה האלקטרונית שהיא הרבה יותר בריאה מסיגריה רגילה ואני יכול לעשן אותה איפה שמתחשק לי.

אם כבר ניסיתם להפסיק לעשן בעבר ואפילו אם אתם בתחילת הדרך, אני מאוד ממליץ לכם על הסיגריה האלקטרונית שהיא ללא ספק, אחת ההמצאות החשובות שהומצאו.

ותזכרו תמיד – העיקר הבריאות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב