דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רילוקיישן לצעירים עכשיו. 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2148 פעמים ]

צעירים שמסיימים צבא בוחרים היום לעשות רילוקיישן. אפשר בהחלט להבין את התשוקה שלהם אחרי רילוקיישן כשחושבים על העתיד שלהם. שנה מתישה של פסיכומטרי מחכה להם, ואחר כך מיד יבואו ארבע שנות לימודים באוניברסיטה (במקרה הטוב) או במכללה (לא מסובסדת, במקרה הרע). את שנות ה-20 שלהם הם יעבירו בלימודים אינטנסיביים בשילוב משרת סטודנטים בשכר נמוך ומגוחך, כדי שיוכלו להחזיק דירה תל אביבית קטנטונת ויקרה להדהים שאותה יחלקו עם כמה שותפים ועם חתול. אחר כך תבוא קריירה מתישה במשרד שאליו יצטרכו להשתרך כל בוקר בפקקי ענק בכבישים, ונישואים. אז לפני שצוללים לתוך כל אלה, למה לא לעשות פאוזה של רילוקיישן וליהנות קצת ממה שלחיים יש להציע?

'טיול לחו"ל זה הכי, אחי'. הם אומרים אחד לשני. רילוקיישן זו מילה קצת כבדה בשביל הסלנג של החבר'ה האלה, והם מעדיפים להשתמש במילים "טסים לחו"ל בשביל לעשות יבמה כסף במכירות", או "טסים לתאילנד/הודו/דרום אמריקה לתפוס קצת ראש בסבבה". כל יעד של רילוקיישן הוא מצוין לחופשה קלילה, בתנאי שיש בו רצועת חוף יפהפייה, בחורות נאות צעירות והרבה ירוק בעיניים (וב-ריאות).

וכך, צעירים היום מתייצבים בהמוניהם בשדה התעופה וממלאים אחר צו האופנה: רילוקיישן עכשיו. יוצאים לגלות עולם, לחפש הרפתקאות ולעשות דולרים.

אז למה בעצם רילוקיישן הוא אופציה פופולארית כל כך עבור כל יוצא צבא באשר הוא? חלק מהסיבות הן בגלל הבדלי השכר בשוק העבודה פה (או: שוק העבדים) ובשוק העבודה בחו"ל. בעוד שפה בישראל צעירים חסרי ניסיון מקצועי כלשהוא יכולים לעבוד תמורת 20 שקל לשעה באבטחה/שירות לקוחות/מכירות בקניון (אם זו חברה שמגדירה את עצמה כמציעה "תנאים טובים" הם יקבלו אולי 24 שקל לשעה), הרי שאם הם עושים רילוקיישן ועובדים למשל באירופה, את השכר הם יקבלו ביורו ולא בשקל. בארה"ב הם יכולים לעשות אחלה כסף, והאמריקאים הם קהל נוח ואדיב עבור אנשי המכירות הישראליים שעושים רילוקיישן, בניגוד לקהל הלקוחות הישראלי והחשדן שישר ינסה לרחרח "איפה הקאץ'".

וכך, צעירים עושים רילוקיישן ומתדפקים מדלת לדלת כשהם מציעים ציורי שמן אורגינלים שצוירו בארץ הקודש על ידי אמנים יהודיים המתגוררים על שפת הכנרת בטבריה הקדושה (למעשה זה ציור שנעשה על ידי מחשב שנמצא אי שם בסין. אבל מה זה משנה, העיקר הכוונה). לא רק ציורי שמן ממוחשבים הולכים, אלא גם מכירה של מוצרי קוסמטיקה מ"ים המלח" (שוב, חיקויים זולים של מוצרים איכותיים, שמיוצרים מסין). 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב