דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיגריה חשמלית - הפסקת התמכוריות 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2346 פעמים ]

התמכרות לעישון הא אחד הדברים השכיחים ביותר בחברה שלנו. לא מזמן הייתה כתבה ששודרה ובה ראינו בני נוער שמוגדרים כמוכרים לסיגריה.אחד הפיתוחים המעניינים והאפקטיבים לגמילה מעישון סיגריות היא הסיגריה החשמלית. סיגריה חשמלית? כן,כן סיגריה חשמלית. סיגריה חשמלית היא פיתוח טכנולוגי אשר מכיל גוף מפלסטיק בצורה של סיגריה אשר אפילו מדמה את העשן על ידי יצירת אדים. סיגריה חשמלית מגיעה בערכה הכוללת מטען USB על מנת שיהיה ניתן להטעין את הסיגריה מכל מחשב, מטען חשמלי, שני פילטרים כאשר פילטר אחד בטעם  והשני לא, חוברת הדרכה בשפה העברית ומארז ששומר על כל הערכה.

באמצעות סיגריה חשמלית תוכלו לעשן בכל מקום בו תחפצו, תוכלו לעשן באוטובוס, במסעדות, בסרטים וכו'. בנוסף לא יישאר עליכם ריח של סיגריה פשוט משום שאתם  לא באמת מעשנים סיגריה! סיגריה  חשמלית אינה מכילה ניקוטין אשר נחשב לחומר ממכר, מעבר לכך היא איננה מכילה שום חומר רעיל אחר.
המחיר של סיגריה חשמלית אינו יקר והוא בטח זול בהרבה מהמחיר של צרכן סיגריות ממוצע. גמילה מסיגריות היא עניין לא פשוט כלל, קשה לבטל הרגל של עשרות שנים תך יום ולכן המעבר לסיגריה חשמלית הינו מעבר שלא קורה בן ליל.

 יהיו אנשים שייקח להם יותר זמן להתרגל ל סיגריה החשמלית ואחרים שפחות זמן אולם השורה התחתונה היא שבעזרת סיגריה חשמלית, תוכלו להרוויח איכות חיים ותבטיחו בריאות לגוף שלכם.
המעבר לשימוש בסיגריה  חשמלית הוא  עוד שלב בדרך לגמילה המוחלטת שלכם מהתלות בסיגריות. מחקרים רבים הוכיחו כי ההתמכרות לסיגריות אצל רוב המכורים אינה קשורה לניקוטין (אשר ידוע  כממכר) אלא דווקא קשור בתמכרות התנהגותית ולראיה רוב האנשים שהפסיקו לעשן החליפו את העישון בלעיסת מסטיק ומציצת סוכריות. הטכנולוגיה המתקדמת פותחת לנו הרבה אפשרויות, סיגריה חשמלית היא אחת מיני רבות סיגריה אלקטרונית

על מנת שהניסיון הזה יצליח דרוש מכם מידה לא מבוטלת של רצון ודבקות במטרה. ממש כמו מבצע צבאי, עליכם לרצות  לעשות את השינוי הזה שיכול להוביל אתכם לדרך חדשה ובריאה יותר. מעבר לכך תחשבו על האנשים היקרים לכם מכל האישה והילדים, האם אתם באמת רוצים שהם יחיו בסביבה מלאת עשן? התשובה היא בוודאי שלא ולכן עליכם לעשות כל מאמץ להיגמל עבורכם וגם עבורם. סיגריה חשמלית היא הפיתרון היעיל והטוב ביותר כרגע לגמילה מעישון סיגריות, תנסו, במקרה הגרוע ביותר, תפסיקו לעשן.בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב