דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: להרשים את האורחים 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1994 פעמים ]

אין מנוס מלהודות: החתונה שאתם מתכננים עתידה להיות בסופו של דבר אירוע שבלוני, צפוי למדי. חתונות אחרות זהות לחלוטין היו לפניה, ורבות יהיו גם אחריה. ולכן, מטבע הדברים כל המוזמנים - אפופי אלכוהול ומטושטשים או פיכחים וצלולים, ישכחו אותה כבר ביום שלמחרת. הם יוכלו לעשות עוד "וי" ברשימת המטלות המתישות לעונה הנוכחית. אבל המטרה של כל חתונה היא דווקא להשאיר רושם עז על האורחים ולנסות לחקוק אותה לנצח בזיכרונם הקצר והבוגדני להפליא.  אחד מהדרכים לעשות רושם על המוזמנים, הוא לבחור גן אירועים מרשים מתוך גני אירועים בשרון.

הזמנה מהודרת שמפאר אותה שמו של אחד מאותם גני אירועים בשרון תעשה רושם גדול על המוזמנים, שכבר רגילים לנסוע באיילון דרום לראשון לציון/רחובות/נס ציונה/צומת בילו/צומת כנות, להסתובב באזורי התעשייה המוכרים להפליא, להחנות את הרכב ולהיכנס לעוד גן או אולם אירועים. גם גן האירועים הכי יוקרתי, מפנק ואיכותי באזור הדרום לא יעשה רושם על גבי ההזמנה כמו גן אירועים באזור השרון, קטן וזניח ככל שיהיה.

אין טעם שתתפזרו, במידה והחלטתם לקחת אחד מתוך גני אירועים בשרון, צמצמתם את האפשרויות של גני אירועים אחרים במרכז, ואתם קרובים יותר למטרה וממוקדים יותר. אבל חכו, הכאב ראש לא נגמר פה. כי יש המון גני אירועים בשרון. גני אירועים בשרון התפשטו בשנים האחרונות בצורה משמעותית: כל שדה נטוש וכל מגרש חולות בתולי הצמיחו עליהם גן אירועים. בחירת אחד משלל גני אירועים היא החלטה מהותית שתשפיע על הצלחת החתונה שלכם או על כישלונה, שיהדהד לנצח ולדורות ההמשך.

לא קל לבחור מתוך גני אירועים. נכון שכל ההכנות לקראת החתונה הם כיף אחד גדול (בשביל הבחורה בדרך כלל), אבל חיפוש אחר גני אירועים בשרון הוא מסע מתיש. להיסחב כל ערב אחרי העבודה לראות גני אירועים עם ההורים שלכם ולהתאכזב עוד פעם מחדש, כי זה לא בדיוק מה שרציתם ומה שחלמתם עליו ו/או מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

איך בכלל אתם אמורים לבחור מתוך גני אירועים? על פי עלות מנה, על פי סגנון שאהבתם, או אולי לפי המלצות של חברים ומשפחה? זוגות רבים מתפתים ומכל שלל גני אירועים הם בוחרים אחד שגובה סכומי עתק למנות המוגשות. מה שקורה אחר כך זה שאת החוב לחתונה הם יסגרו מתוך הצ'קים מהאורחים, ולא יישאר להם כסף לבזבוזים, לירח דבש קטן ולהתחלת חיים חדשים כזוג נשוי. במקרה הרע הם לא יצליחו לסגור את החוב ויבלו את השנה הקרובה בהחזרת החוב לאולם על ידי הלוואות מהבנק. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב