דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיגריה אלקטרונית מ א' ועד ת' 

מאת    [ 01/02/2011 ]

מילים במאמר: 2320   [ נצפה 3276 פעמים ]

סיגריות במטוס

מכירים את השלט הזה שיש תמיד בשירותים של המטוס על זה שמי שמעשן ויתפס ישלם קנס ישלם קנס שחבל על הזמן - אז מה אם אני אגיד לכם שלפני חודש עישנתי במטוס, ולא בשירותים מתחבא מהדיילות, אלא בכיסא שלי, ליד שאר הנוסעים ועוד משהו, אני לא הייתי היחידי.

אם לא שמעתם הסיגריה האלקטרונית עדיין אז מובן למה הייתם כל כך מופתעים או שלא האמנתם.

חדשות מרעישות – יש כיום סיגריה שמותר לעשן אותה בכל מקום שנרצה, היא מותרת לעישון במקומות ציבוריים וזה כולל כמובן גם מטוסים. קוראים לה הסיגריה האלקטרונית.

הסיגריה האלקטרונית שהומצאה בשנת 2003 תופסת היום תאוצה בעולם בקצב מסחרר.

היתרון הגדול של הסיגריה האלקטרונית הוא שהיא הרבה יותר בריאה מסיגריה רגילה.

היתרון השני שלה הוא שהיא מדמה באופן מושלם את חווית העישון.

סיגריה אלקטרונית – תעזור להיגמל מעישון ?

עובדה נכונה היא שהסיגריה האלקטרונית היא אמנם מוצר יחסית חדש בעולם אך עם זאת כבר נערכו עליו לא מעט מחקרים אשר מצאו נתון מעניין והוא שהסיגריה האלקטרונית הוא מרכיב מנצח בקרב כל אלה הרוצים להפסיק לעשן.

להלן המחקר (התפרסם באוניברסיטת UCLA university of California, los angeles))

במחקר השתתפו 1517 נבדקים והוא נערך במשך של שנה שלמה. יש לציין שכל המשתתפים בלי יוצא מן הכלל הביעו רצון להפסיק לעשן ואפילו הצליחו לעשות זאת לפחות פחם אחת במהלך חייהם לתקופה מסויימת.

קבוצת המחקר התחלקה לשתיים:

חצי מהמשתתפים ינסה להפסיק לעשן בלי שום עזר בתחליפים מכל במשך כל השנה. החצי השני ישתמש בעזרתה של הסיגריה האלקטרונית במשך כל השנה.

ולאחר שנה:

·         62.5% מהקבוצה שהשתמשו בסיגריה האלקטרונית הצליחו להשתמש בה במשך כל השנה.

והנתונים החשובים:

בקבוצה הראשונה, זאת שלא נעזרה בשום תחליפים ועזרים נרשמו 2.5% של נגמלים בשנה הראשונה.

בקבוצה השנייה, הקבוצה שבה המעשנים נעזרו בסיגריה האלקטרונית נרשמו 7.2% נגמלים.

מסקנה: בקבוצה השנייה אחוז הנגמלים היה גדול ב-300% מהקבוצה הראשונה וזאת בזכות עזרתה של הסיגריה האלקטרונית שהוכיחה את עצמה שיעילה מאוד בניסיון להפסיק לעשן. 

הסיגריה האלקטרונית – מכשיר אלקטרוני מתקדם

הסיגריה האלקטרונית הומצאה בסין בשנת 2003 וכיום מתחילה לכבוש את השווקים באירופה ובארצינו הקטנה.

הסיגריה האלקטרונית נראית כמו סיגריה וטעמה ממש כמו של סיגריה והיא גם מוציאה עשן כמו סיגריה רגילה. מה שכל כך ייחודי בסיגריה האלקטרונית הוא שהיא מכילה תחליף ניקוטין אשר מסייע לנו בקושי הגדול של הגמילה. כמו כן היא אינה מכילה את כל החומרים המסרטנים המצויים בסיגריה רגילה.

בפעמים הראשונות יכול להיות שירגיש לכם קצת שונה לעשן את הסיגריה האלקטרונית אך עם הזמן מתרגלים והיתרון הגדול הוא שזה הרבה יותר בריא.

עשיתי סקר קטן עם אנשים ששאלתי לגבי המוצר וקראתי תגובות של אנשים. המסקנות היו שהרוב הגדול של האנשים מרוצה מהקנייה ואפילו אם זה לא דומה במאה אחוז למקור, זה עדיין תחליף טוב ובתור אחד שכזה הוא עולה על המצופה ונותן הרגשה כמעט כמו של סיגריה אמיתית (לרוב האנשים זה מספיק...)

כיום יש בארץ מספר יבואנים כשההבדלים העיקריים ביניהם הוא במחיר והאיכות של הסיגריה. חשוב שתדעו שאפשר לנסות את הסיגריה במקום ולראות אם הטעם טוב לך וכי מדובר פה במוצר אלקטרוני מתקדם מאוד ולא בצעצוע של כמה שקלים (אחרי הכול מדובר בבריאות שלנו...

סיגריה במסעדה -

לפני יומיים הייתי במסעדה הקבועה עלי והזמנתי את המנה הקבועה שלי. בפינה של המסעדה ישבו זוג צעיר שאכל ושתה להנאתו. הזוג היה נראה מאוד נחמד ואדיב וזה מה שכל כך הפתיע אותי כשראיתי סיגריה דלוקה ביד של הבחור ואותו מעיף עשן לכל עבר.

קראתי למלצר שלי והפניתי אותו לזוג הצעיר שחושב שהעולם בכיס שלו ונדהמתי כששמעתי את התגובה של המלצר. המלצר אמר לי שזאת לא סיגריה רגילה ושזו בעצם סיגריה אלקטרונית ושהיא מותרת לעישון במקומות ציבוריים ולא מזיקה לסביבה. כדיי להרגיע אותי עוד יותר הוא גם סיפר לי שאין לה ריח. היות והוא אמר שזה מותר, לא כל כך היה לי מה לעשות ואם להודות על האמת, באמת שלא הרחתי ריח של סיגריה ואיך לומר, אני מאוד רגיש לנושא היות ואני מעשן לשעבר.

סיגריה אלקטרונית – רק יתרונות -

מאמר זה הולך להיות קצר והוא הולך לסכם את כל היתרונות של הסיגריה האלקטרונית.

·         הסיגריה האלקטרונית הרבה יותר בריאה מסיגריה רגילה. אם סיגריה רגילה מכילה יותר מ-4000 כימיקלים שונים המזיקים לנו לבריאות אז סיגריה אלקטרונית אינה מכילה כלל חומרים רעילים.

·         בסיגריה האלקטרונית ישנו נוזל ניקוטין אשר מיודע לתת לגוף שלנו את מה שהוא רגיל אליו וכך הגמילה שלנו מעישון תהיה הרבה יותר קלה.

·         הסיגריה האלקטרונית חסרת ריח ולא תסריח את הבגדים שלכם, האצבעות, השיער וכו'.

·         הסיגריה האלקטרונית מותרת לעישון במקומות ציבוריים כגון מסעדות, קניונים, מטוסים וכו'.

·         הסיגריה האלקטרונית נראית ומרגישה כמו סיגריה רגילה ועל כן פותרת את הפן הפסיכולוגי של הגמילה מעישון שהוא ההתעסקות מסביב לסיגריה עצמה.

·         את הסיגריה האלקטרונית לא צריך להדליק כי היא נדלקת בשאיפה ואין צורך לכבות אותה, כשלא שואפים אותה היא נכנסת למצב המתנה ושומרת על הסוללה שלה.

·         הסיגריה האלקטרונית הרבה יותר זולה לאורך זמן מסיגריות רגילות.

·         הדגמים האיכותיים יותר מגיעים עם אחריות לכל החיים.

·         הסיגריה האלקטרונית מוכחת כאחד מתחליפי העישון וכלי העזר לגמילה הטובים בשוק ולאחרונה היא מתחילה לייצב את מקומה במקום הראשון.

·         הסיגריה האלקטרונית מתאימה למי שרוצה להפסיק לעשן, למי שרוצה לעשן בריא ולמי שרוצה לעשן בכל מקום. 

כשהגעתי הביתה מיד נכנסתי לגוגל וזה מה שמצאתי:

ישנו אכן מוצר שנקרא סיגריה אלקטרונית. מדובר בתחליף עישון אשר מותר לעשן במקומות ציבוריים ולפי בתגובות באינטרנט, זה ממש דומה סיגריה אמיתית. היות והבן שלי מעשן כבר כמה שנים טובות, מיד סיפרתי לו על המקרה ולהפתעתי הוא כבר הכיר את המוצר ואף טען שיש את זה לחבר שלו ושהוא מעשן רק אותה.

לפי מה שהבן שלי אומר, לסיגריה האלקטרונית יש טעם ממש כמו של סיגריה רגילה ועם זאת אין בה רעלים והיא לא מזיקה לסביבה. בדקתי את זה ובאמת יש לה אישור של משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה.

לפי איך שזה  נשמע לי, חבל שזה לא היה כשאני עישנתי, אולי מראש הייתי מעשן אותה ולא את הסיגריות הרגילות הרעילות האלה. 

סיגריה אלקטרונית  הפיתרון לצרות שלנו.

סיגריה בהרבה מקרים באה יד ביד עם מקרי לחץ וחרדה. היא ידועה מאחת כזאת שמרגיעה אותנו ונותנת לנו נחת. בכל שאכטה אנחנו נהיים יותר ויותר רגועים ופתאום השד הוא לא כזה נורא וגם אם כן, אז אנחנו לא לבד מולו, הסיגריה איתנו.

אני בטוח שכל מעשן יודע ומכיר את המצבים האלה בהם הסיגריה היא בדיוק מה שאנחנו צריכים באותו רגע. זו אגב אחת הסיבות שנגמלים רבים כל כך חוזרים לעשן, בגלל אותם רגעי משבר. החברה זרקה אותך, פוטרת מהעבודה, אתה לא יודע מה לעשות וחושש לעתיד וכו'

הצרה היא שאירועים כאלה הם חלק בלתי נפרד מחיינו, אז מה זה אומר בעצם, שנמשיך לעשן כל החיים - תמיד יבוא משהו שישבור אותנו -

לשמחתנו, כיום יש פיתרון!!!

לאחרונה הגיע לשוק מוצר חדש העונה לשם "סיגריה אלקטרונית".

הסיגריה האלקטרונית מדמה באופן מושלם סיגריה רגילה, חוץ מפרט אחד שהוא בעצם הכי משמעותי – היא לא מזיקה לבריאות. בסיגריה רגילה יש יותר מ-4000 כימיקלים ויותר מ-80 חומרים מסרטנים שונים, בסיגריה האלקטרונית אין חומרים מזיקים ואפשר להמשיך לעשן בדיוק כמו קודם.

הסיגריה האלקטרונית קפצה מהר מאוד למקום הראשון בתור כלי לגמילה מעישון. הגדולה של הסיגריה האלקטרונית היא שניתן להחליף אותה עם הסיגריה הרגילה, להמשיך לעשן ולהישאר בריאים היות והיא אינה מכילה רעלים.

כמו כן הסיגריה האלקטרונית מאושרת על ידי משרד הבריאות ומותר לעשן אותה במקומות ציבוריים כגון מסעדות, מטוסים, קניונים וכו'.

הסיגריה האלקטרונית מתאימה לכל מי שרוצה להפסיק לעשן, להמשיך לעשן ולהישאר בריא או פשוט לעשן בכל מקום בלי להפריע לסביבה.

 

 קניונים, מטוסים וכו'.

 

·         הסיגריה האלקטרונית נראית ומרגישה כמו סיגריה רגילה ועל כן פותרת את הפן הפסיכולוגי של הגמילה מעישון שהוא ההתעסקות מסביב לסיגריה עצמה.

·         את הסיגריה האלקטרונית לא צריך להדליק כי היא נדלקת בשאיפה ואין צורך לכבות אותה, כשלא שואפים אותה היא נכנסת למצב המתנה ושומרת על הסוללה שלה.

·         הסיגריה האלקטרונית הרבה יותר זולה לאורך זמן מסיגריות רגילות.

·         הדגמים האיכותיים יותר מגיעים עם אחריות לכל החיים.

·         הסיגריה האלקטרונית מוכחת כאחד מתחליפי העישון וכלי העזר לגמילה הטובים בשוק ולאחרונה היא מתחילה לייצב את מקומה במקום הראשון.

·         הסיגריה האלקטרונית מתאימה למי שרוצה להפסיק לעשן, למי שרוצה לעשן בריא ולמי שרוצה לעשן בכל מקום. 

עוד יתרון משמעותי מאוד שלה הוא שהיא מותרת לעישון במקומות ציבוריים.

יתרונות אלה ועוד הפכו את הסיגריה האלקטרונית לתחליף עישון יוצא מגדר הרגיל וכלי עזר פשוט מעולה לגמילה מעישון.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב