דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איכות המזוודות 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 4087 פעמים ]

לכל סוג של טיול: ארוך / קצר, ברגל / במטוס, יחדני / קבוצתי – חייבים להצטייד במזוודות איכותיות לנסיעה טובה ובטוחה ללא דאגות ובעיות. קודם כל חשוב שהמזוודה תהיה סגורה בצורה נכונה ואסור לעמיס יותר מדי דברים בתוך המזוודה שהיא לא תפתח באמצע נסיעה. לשם כך, חשוב שתהיה מזוודה חזקה שיישאר סגורה לאורך כל הדרך ולא כל תזוזה יגרום לה להפתח ועוד שהיא לא תהיה לשימוש חד פעמי אלא לתקופה מסויימת. ישנם מזוודות קטנות ומזוודות גדולות - ובחירת הגודל של המזוודה תלויה באישיות ובעדיפויות של כל אחד ואחד. לדבר הזה אין חוקים – לעיתים יש יתרונות לרכוש ולנסוע עם מזוודות קטנות – כך שאם אחת הולכת לאיבוד יש עוד אחת. מצד שני , מזוודות גדולות מכילות יותר דברים במקרה של נסיעה לקניות או נסיעה ארוכה שצריכים לקחת הרבה דברים יש את אלו המעדיפים לנסוע עם מזוודה אחת גדולה.  

כשיש ילדים קטנים, עדיף להפריד בין המזוודות בשביל להיות מסודרים יותר, ושכל ילד יהיה אחראי על המזוודה שלו. כשנוסעים רק הזוג, אין צורך להפריד וניתן לסדר הכל במזוודה אחת בלבד. במקרים של משפחות גדולות, ברוכות ילדים, ניתן לעשות אותה מזוודה לכל 2/3 ילדים בגילאים קרובים, כך שבגדיהם בגדלים דומים ולא יזיק אם יתבלבלו באיזה חולצה/מכנס מסויים. אי אפשר להכין מזוודה אחת גדולה לכל המשפחה בגלל הכובד שלה, גם אי אפשר להביא לכל ילד מזוודה קטנה כי לא כולם אחראים מספיק כמו חלוקת החדרים בבית, ועיצוב הבית בצורה מסודרת, כמו כן רהיטי גן.

בקניית מזוודות צריכים לבדוק גם את זמן ותוקף אחריות, ככל שהזמן ארוך יותר, כך ניתן לומר שאיכות המזוודה גבוה יותר. וכן, לוודא שניתן לתקן כל בעיה טכנית.

חשוב לבדוק איפה קיימים סניפים של החנות בו קניתם את המזוודה במקרה של צורך לעשות תיקון או החזרה. כמו בכל קנייה, חובה לשמור על החשבונית/קבלה של הקנייה בשביל לבצע החלפות וכו'.

לפניכם כמה טיפים טובים לפני הטיסה:

לפני נסיעה מומלץ בשביל הגנת המזוודה לעטוף אותה בחומר מיוחד במקרה שכמה מזוודות נוגעות זו בזו בכדי למנוע שריטה ונזק למזוודה. כמו כן, מומלץ לפני נסיעה לסמן את המזוודה עם חוט בולט בצבע אדום לדוגמא כדי להבדיל את המזוודה שלכם לשאר המזוודות שבהמון מקרים ניראים אותו דבר ולעיתים אנשים יכולים להתבלבל ולקחת מזוודה מסויימת בטעות.

חשוב לרשום בכתב ברור ובאותיות לועזיות על המזוודה את שמכם, מספר טלפון תקין וכתובת ברורה. ישנם הרבה סיפורים של אנשים שהמזוודות שלהם הלכו לאיבוד והצליחו להחזיר להם את אבידתם בזכות זה.

עיצוב הבית design post




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב