דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת התוכנה אוטופונט מתפצלת לחטיבת מוצרים וחטיבת פתרונות הדפסה (APS) 

מאת    [ 31/01/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2777 פעמים ]

חברת התוכנה אוטופונט מקריית פולג, עוברת מתיחת פנים ושינוי ארגוני. בעקבות גידול בפעילות החליטה החברה לפצל את חטיבת פתרונות ההדפסה שלה לפעילות כחטיבה עסקית עצמאית.

 

אוטופונט החלה את פעילותה לפני עשרים שנה בלול תרנגולות במושב עולש, ופיתחה פתרונות בתחום ההדפסה. שיתוף פעולה שנמשך שנים רבות עם חברת HP העולמית, הניב את פיתוח הגופנים בעברית המוטמעים במדפסות הלייזר של HP. כמו כן היתה אוטופונט במשך שנים אחראית לבדיקות ואישור תקינות דרייברים של מדפסות HP למערכות ההפעלה של מיקרוסופט.

 

במקביל פיתחה אוטופונט תוכנות לפלט הדפסה ארגונית. כיום, תוכנת ה- FreeForm של אוטופונט הינה המובילה בישראל במערכות הפקת פלט ארגוני דינאמי, ופועלת ברוב הבנקים בישראל, בחברות ביטוח ובארגונים עסקיים אחרים.

 

"שתי הפעילויות התפתחו כל אחת בתחומה", אומר יובל בן-זאב, מנכ"ל אוטופונט. "חטיבת פתרונות הדפסה מוכרת לארגוני SME מערכות להפקת צ'קים ופתרונות להדפסה ירוקה, והיא בעיקר מייבאת פתרונות הדפסה הטובים בתחומם ומטמיעה אותם בישראל. חטיבת המוצרים, לעומת זאת, כוללת יחידת פיתוח גדולה, ותוכנת ה- FreeForm בה הושקעו כבר עשרות שנות אדם בפיתוח, אומצה ע"י לקוחות משמעותיים רבים בישראל. מכאן ברור כי במקביל להגדלת נתח השוק שלנו בישראל - היעד הבא של החטיבה הינו כיבוש שווקי חו"ל".

 

ב- 2010 ביצעה אוטופונט "ניסוי כלים", במסגרתו פעלה חטיבת הפתרונות כמרכז רווח נפרד, והתוצאות הוכיחו את עצמן. לפיכך החליטה אוטופונט לעבור לשלב הבא, ולהפוך את החטיבה החל מ- 2011 למרכז פעילות עצמאי בקבוצת אוטופונט. אלון כהן, שהיה סמנכ"ל המכירות של פתרונות הדפסה, ימונה למנכ"ל חטיבת פתרונות הדפסה APS באוטופונט.

 

"חטיבת פתרונות ההדפסה APS פועלת בשיתוף עם קבוצת ה- APS האירופאית, המורכבת מעשרים ארגונים מתמחים בתחומי ההדפסה היוצרים  גוף כלל-אירופאי גדול", מוסיף בן-זאב. "חטיבת APS דומה מאד לשאר הגופים הפועלים בארגון ה- APS האירופאי, והיא תמצה בצורה מיטבית את היתרונות של שייכות לארגון גדול זה. אלון ייקח לידיו ניהול מלא של חטיבת פתרונות ההדפסה, ואני ממשיך לשאת באחריות מלאה על פעילות מוצרי האנטרפרייז שלנו בהובלת מוצר ה- FreeForm, פלטפורמה שתגובות הלקוחות אליה מצוינות, ואנחנו רוצים למנף את הפעילות שלה יחד עם שותפים לשווקים הבינלאומיים".

 

אודות אוטופונט

אוטופונט הפועלת בישראל מ- 1990, הינה חברת תוכנה ישראלית המשווקת פתרונות טכנולוגיים ייחודיים ומגוונים בתחומי ההדפסה והפלט. החברה משווקת ומטמיעה פתרונות הדפסה באירגונים, וכן מפתחת ומשווקת את מערכת ה- FreeForm - תשתית טכנולוגית ומודרנית לפרסונליזציה של התקשורת הכתובה עם הלקוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב