דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה ליום מוצלח 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1428 פעמים ]

מכונות קפה ליום מוצלח

החורף הגיע, בשעה טובה. אבל איתו, הגיעו קשיי הקימה בבוקר, ההיפרדות הכואבת מהפוך הישר לתוכו של יום עבודה נוסף ומפרך. שוב התעוררתם ברגע האחרון וגיליתם שאין לכם זמן לכלום. גם היום נגזר עליכם ללטוש עיניים בקנאה לעבר בית קפה זה או אחר, עת שאתם עומדים בפקק בדרך למשרד? יש גם דרך אחרת.

למה שלא תתעוררו באיחור בבוקר, תקומו מהר מהר, אבל בדרך להתארגנות – תתנו לחיצה קלה על כפתור ההפעלה האוטומטי של מכונת הקפה שמעטרת את מטבחכם המזמין, ולאחר כמה דקות לא ארוכות – תשבו במטבח כשכוס קפה איותי מחממת את כפות ידיכם הקרות? אין ספק, עכשיו זה נשמע טוב יותר. מכונות קפה, אינן חלום רחוק. כל אחד ואחת מכם יכולים  לארגן לעצמם הביתה קפה איכותי וטוב, ובכך, לשנות את חוויית הקפה מקצה לקצה באופן מעורר הערכה והתפעלות.

איך עושים את זה?

כדי לקנות מכונת קפה איכותית וטובה, יש לערוך סקר שוק מקיף, ולהגדיר לעצמכם רשימה של דרישות שחשוב לכם שיתקיימו במכונות קפה מהסוג שתרצו, בטרם תרכשו אחת כזו. רשימת הדרישות, צריכה להיות ברורה לכם, ולכלול מספר נושאים שיהיו מאוד רלוונטיים בשלב הגדרת המחיר של אותה מכונה . עליכם להגדיר את חשיבות נוחות התפעול של אותה מכונה, כיוון שישנן מכונות שעושות הכל עבורכם כמו שישנן מכונות שיהא עליכם לתפעל – באופן זה או אחר. אם תגדירו מראש מה אתם מוכנים לעשות עבור קפה טוב, יקל עליכם להתייחס לדרישה הזו בקלות.

דבר נוסף, הוא עניין העיצוב. חברות מסויימות מתויגות כחברות מצויינות ובשל כך המחיר שהן דורשות- הוא גם על השם שלהן. אם חשוב לכם השם – דעו שיהא עליכם לשלם עליו מחיר. אם לא חשוב השם ואתם מוכנים לרכוש מכונת קפה שאינה מבית יוצר מפורסם, אולי תרוויחו בכך באזור ההתגמשות במחיר.

חשוב לא פחות, הוא עניין ההקצפה במכשיר, עליו עליכם לתת את הדעת. הקצפת החלב הוא עסק מהותי במכונות קפה מכל סוג שהוא, וחשוב לתת כאן מחשבה רבה. יש מכונות שיקציפו את החלב עבורכם ויש מכונות שיאלצו אתכם לעשות זאת. כמובן, שיש לכך השפעה מיידית על המחיר של אותה מכונת קפה.

בסיכומו של עניין, כל הקריטריונים שפורטו, מהווים את הבסיס למחירה של מכונת הקפה שבה תבחרו. מרגע שהחלטתם על רכישתה של מכונה, ולא משנה הסוג, תוכלו להביא לשדרוג מופלא של חוויית הקפה שלכם – במטבח הבית הפרטי שלכם.

בהצלחה!

mlk




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב