דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול למזרח הרחוק והודו 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2446 פעמים ]

טיול למזרח הרחוק הוא טיול מיוחד במינו, טיול שאין ספק שכל מי שחווה אותו בתקופת הזמן ובמספר המדינות שהוא ביקר בהן חווה חוויה אחרת לחלוטין, חוויה שונה שהוא לא יקבל בטיול לאירופה או בטיול שורשים למרוקו, חוויה שלא יקבל בסוף שבוע מטורף של מסיבות בחופי יוון וקפריסין וחוויה שהוא יכול לקבל אך ורק במדינות המזרח: סין, תאילנד , הודו, נפאל, קמבודיה ועוד מדינות רבות ומרתקות.
אנשים אשר מעוניינים לצאת אל טיול למזרח צריכים לקחת בחשבון גם את הנושא הכספי כמובן, שכן מדובר בהוצאה לא מבוטלת ויש להוציא סכומי כסף גבוהים מאוד על מנת לנצל את הטיול שלכם עד תום.
מחירי הטיול משתנים בהתאם לזמן שאתם נמצאים במזרח, במידה ותיסעו לטיול קצר של חודש ההוצאות יהיו גדולות הרבה פחות מטיול של שמונה חודשים סביב המזרח הרחוק.
על פי ניסיון העבר ההוצאות הכספיות במדינות המזרח נעות בין שלוש מאות לשמונה מאות דולר לחודש עבור מחייה והוצאות שוטפות. בהודו בממוצע תוציאו כארבע מאות עד חמש מאות דולרים לחודש , בתאילנד תוציאו בין שש מאות לשמונה מאות דולרים לחודש וכדומה.
במזרח הרחוק כמובן שאפשר למצוא הכל : החל מחופשות רומנטיות וירחי דבש ועד לטיולים מטורפים וטראקים אדירים וגם כמובן מציאת הרוגע והשקט, ה"שאנטי" של המזרח הרחוק שגורם לכם להפוך לאנשים שונים וטובים יותר ולהעריך דברים שלא ציפיתם להעריך לעולם.
הודו כמשל לחוויה במזרח הודו היא מדינה מיוחדת במינה ולא סתם היא מושכת אליהם תיירים רבים מכל העולם שרוצים לחוות את מה שהיא משדרת, את הרוגע ואת השאנטי שכולם מכירים, את היוגה ואת הספא וכמובן גם את טראקים המטורפים שאפשר לטייל בהודו, להכיר את התרבות הנדירה שיש שם, את האנשים המוזרים והמדהימים ולבקר באתרים מיוחדים שמשנים קצת את תפיסת העולם שלכם.
כל מי שרוצה להגיע ולטייל בהודו צריך לעשות כמה הכנות חשובות מראש על מנת לבקר במיטב האתרים, ולהכיר את האווירה ולנסות להתחבר למקום , אחרת הוא לא יחווה את כל מה שמטייל רוצה לחוות בהודו.
צריכים להגיע מוכנים עם תוכניות טיולים מסודרת, עם מידע על בתי מלון באזורים שאליהם אתם מגיעים, עם מידע על אוטובוסים, מוניות וכדומה והכי חשוב רוגע ושלווה.
בין האתרים שמומלץ לבקר בהם בהודו: הרי ההימלאיה- בין המקומות היפים ביותר בעולם שמטיילם רבים נוהרים לשם, הטאג' מאהל הנפלא, הערים העתיקות של הודו כמו בנארס, גאיסלמר, מדינת רג'אסטן ועוד.

 

המאמר נכתב על ידי חברת דרקון רשת המקדמת את אתר עבודות בחול ואינדקס התיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב