דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות - חוויה שכזאת 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1881 פעמים ]

טיסות

חלומו של כמעט כל אדם הוא לטוס לכל יעד אפשרי להזמין טיסות לתאילנד , טיסות להודו , טיסות לניו יורק , טיסות ללונדון טיסות לכל יעד שרק אפשר . מה יש בטיסות שכולם כל כך רוצים אותם ?

טיסה היא חוויה חד פעמית שכל אדם חייב להרגיש זאת לפחות פעם אחת בחיים . הכניסה לנמל התעופה מכניסה אותך לאווירה של קנייה ותחושה שתכף אתה יוצא אל הנופש והחופש . רבים אוהבים לטוס גם כדי לעבור בדיוטי פרי ולרכוש בשמים , אלכוהול וסיגריות במחירים זולים מבדרך כלל. פתאום שוכחים שהרגע שילמנו מחיר לא זול ברכישת הטיסות , טיסות ללונדון , טיסות להודו לא משנה לאן המחיר אף פעם לא זול מידיי.

אחרי הקניות בדיוטי פרי יושבים קצת לנוח לשתות או לאכול משהו במסעדות ובמקומות סביב ומחכים לרגע הגדול, הטיסה מתקרבת כמה חלמתם שזה יגיע כמה דיברתם על הזמנת טיסות ללונדון. עולים על המטוס מקבלים קצת הנחיות מהדיילת רואים סרטון בטיחות ולאט לאט המטוס מתחיל להמריא מדובר בחוויה מדהימה עם נוף מרגיע . כולם צריכים ליהנות מהחוויה הזאת כמה שהם יכולים ההרגשה להיות מעל העננים מרגשת מאד. הרבה אומרים שהם מתגעגעים לטיסה אין ספק שהיא נותנת הרגשה נעימה .

טיסות ללונדון כמו טיסות לניו יורק או כל טיסה אחרת מצריכה תכנון מסודר , עליכם לדעת לאיזה נמל תעופה תגיעו היכן הוא ממוקם , מה קרוב לנמל התעופה שתעצרו בו. אולי בכלל תעדיפו לנחות במקום אחר . כמעט בכל מדינה יש מספר מקומות בהם תוכלו לנחות כך שהבחירה בידכם. לעיתים יש נמלי תעופה מרכזיים אליהם צריך להגיע , לדוגמא שרוכשים טיסות לתאילנד הנחיתה מתבצעת בבנגקוק ומשם ממשיכים לכל מקום שבוחרים אם זה לצפון או לדרום בתאילנד.

בכל נמל תעופה תוכלו לבלות בחנויות ולאכול במסעדות ובעיקר לקנות הרבה שוקולדים טעימים שניתן להשיג אותם רק בנמל תעופה ואם לא שם אז בחנויות אחרות בעלות גבוהה יותר. רבים מהאנשים לא נשארים זמן רב בשדה התעופה ובחנויות שבו רק במידה והם מגיעים מוקדם מידיי לפניי הטיסה.

טיסות להודו , טיסות ללונדון , טיסות לניו יורק לא משנה איזה טיסות תזמינו כולם ישאירו לכם זיכרונות מתוקים ונעימים שייתנו לכם חשק רק לחזור למקום שוב ושוב , אבל בגלל שאתם יודעים שלא תוכלו לעשות זאת מספר פעמים עליכם לנצל היטב את הטיול ולראות את כל הנופים היפים , לבלות בכל המקומות האפשריים ולצלם הרבה כדי לא לשכוח וכדי להראות לכולם כמה כייפתם.

המאמר נכתב על ידי וורטקס פורטל הטיסות של ישראל המעניק לכם מידע וידע על כל יעד פופלרי כגון תאילנד, הודו, לונדון, ניו יורק, טיסות לתאילנד ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב