דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפורום של לנדמרק ולהיות אמיתי 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3255 פעמים ]

אם אתם בתקופת מעבר בחיים שלכם, ואתם לא שבריריים, אני ממליץ בחום על הפורום של לנדמרק. ב-3 ימים, זה מאפשר לכם לעשות טרנספורמציה יסודית בהסתכלות שלכם על נסיבות החיים שלכם. גם אם אני לא מרחיק לכת עד כדי "כל דבר שאתה רוצה עבור עצמך זמין לך מתוך השתתפותך בפורום של לנדמרק", אני עדיין מציע בהחלט לעשות את הקורס. בליבו של הקורס, הפורום של לנדמרק נותן הזדמנות להסתכל ולזהות את הדרכים ואת המקומות בחיים בהם אנחנו נעצרים. כדי לא להישמע כמו פרסומת, אני אעבור עכשיו לגוף ראשון.

שמעתי על לנדמרק דרך פייסבוק. ידידה ותיקה מהתיכון כתבה עוד ועוד פוסטים על זה שהיא עומדת לעשות את הפורום של לנדמרק, ושלחה אינסוף הודעות בטוויטר בכל סוף השבוע שהיא הייתה שם. בעיני היא הייתה בן אדם שקול למדי, וכשראיתי איך שהיא מתלהבת מהקורס, פשוט הייתי חייב לנסות אותו. נכנסתי לאתר של לנדמרק אדיוקיישן ( www.landmarkeducation.com) , צפיתי במצגת של 30 דקות עך הפורום של לנדמרק, ונרשמתי מייד.

הגעתי לקורס בלי להכיר אף אחד, ואני חושב שזה היה דבר טוב. לא ממש ציפיתי שזה יהיה כל כך על החיים האישיים שלי, ובמבט לאחור; הייתי פחות מודע לעצמי, ויותר חופשי להשתתף, כי אף אחד לא הכיר אותי או את העסק שלי. הבנתי שזה בטח לא ככה לכל מי שמגיע ללנדמרק אדיוקיישן. למעשה, אני יכול לחשוב על כמה חברים שלי, שלא הייתי מציע להם את הפורום של לנדמרק, כי יש להם כזה עניין עם להיות פתוחים. באופן אירוני, זו בטח אחת מפריצות הדרך היותר גדולות שיכולות להיות להם. עבורי, בכל אופן, זו הייתה כנראה פריצת הדרך הכי גדולה שהייתה לי בפורום של לנדמרק. עד הקורס פחדתי ממה שאנשים חושבים, ותמיד רציתי להיראות מושלם, אבל עכשיו לא ממש אכפת לי; לפחות ברמה של הביטוי העצמי שלי. מה שקלטתי, זה שאנשים רוצים שאנשים אחרים יהיו אמיתיים איתם. זה מה שאני חותר לעשות.

הערה אחת שאני רוצה לתת ללנדמרק אדיוקיישן, זה ששמתי לב שאנשים רבים, גם במהלך הפורום של לנדמרק, וגם במהלך הסמינר הם די חופרים למשפחה ולחברים שלהם. אני חושב שמאשימים את לנדמרק אדיוקיישן קצת יותר מדי. שמתי לב עד כמה אני בעצמי רוצה שאח שלי יעשה את הפורום של לנדמרק, אבל אחרי השיחה איתו, כשהסתכלתי על זה, הייתי צריך להכיר בכך שבעצם ניסיתי לתקן אותו, משהו לגמרי לא הוגן כלפיו.

זה נכון שלנדמרק אדיוקיישן מעודדים אנשים לעשות את הפורום של לנדמרק, ולמעשה זהו המודל העיסקי של החברה במשך 20 שנה. זה בעצם מסדר לי את כל העניין. בעולם המודרני אי אפשר להגיע לאף מקום בלי פירסום. מהטלוויזיה ועד נסיעה במעלית, אנחנו מופצצים כל הזמן בזה, בלי שזה עושה שום הבדל אישי בחיים שלנו. במקרה של לנדמרק אדיוקיישן, זה הרבה יותר מסתם פירסומת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב